Clean blijven, net als de reiziger

r@r@

Wijs gebruiker
Lieve mensen,Rara,Nina,Joolia,den Nonna,Mars etc...
Ik heb gisteren mijn eerste autorijles genoten,was echt een stuk kracht en een kick...gelijk het drukke verkeer in,en op een gegeven moment ook zelf schakelen,erg spannend maar ging
heel goed,zei de instructeur,hij gaf mij een 7 voor de eerste keer dan..... :P

Haha... ook helemaal herkenbaar! Ik heb nu 21 lessen gehad (gestopt omdat ik nu even geen geld en tijd heb, ga in de zomervakantie alles afmaken). Leuk dat als je bent gestopt je zóveel dingen wilt doen die je door de verslaving hebt laten liggen, dat je gewoon niet kan kiezen. Zal nog wel een restje van het "verslavingsgen" zijn; dat ongeduldige :wink:

Mijn vriendin en ik hebben besloten om een tijdje te gaan latten,en co-ouderschap aan te gaan,ingoede harmonie,en als vrienden om de relatie wat meer kans en lucht te geven.
Ik wacht nu dus op een huisje in de buurt,kan nog wel even duren,maar zien er allebei erg naar uit!!!Ik wil graag mezelf bewijzen,en dat zij ook anders naar mij kan gaan kijken..
Dus er gebeurt veel,wil ook graag verder met opleiding en liefst gecombineerd met arbeid.
Ik wens jullie allen veel geluk,wijsheid,liefde en kracht toe..

Verstandig, goed besluit! Als wij het financieel zouden kunnen behappen zonder de kinderen in een zich weer veranderende situatie te plaatsen zou ik dat ook doen. Kan helaas niet...

Fijn dat het voor jullie wel kan!

Groetjes,
R@ :wave:

joolie-ah

Belezen gebruiker
lieve r@,
een beetje late reactie van me, ik weet het, maar waarom wil je gaan latten, je bent toch getrouwd?
ik vraag het omdat ik dat ook wel wilde en ben nu gescheiden :flushed: volgens mij is dat als je al een tijd bij elkaar bent het begin van het einde hoor, teveel vrijheid om te jagen kan leuk zijn
maar ook zeer vermoeiend :grin:
beter is denk ik elkaar alle ruimte te geven, alhoewel ik denk dat jij die wel neemt :P :grin:
maar ja wie ben ik? ik had alle ruimte en toch het gevoel dat ik stikte, heb er wel een lief vriendje aan overgehouden hoor, dat dan weer wel :hearteyes:
:wave:

Reiziger888

Experimenterende gebruiker
:) Lieve mensen,
Hier weer even een kort berichtje van mij,ik ben ondertussen gestopt met de 2x 2,5 mg. valium
voor de nacht,en slaap redelijk tot soms goed...
Verder is het mooie weer een drive om meer te doen en veel buiten zijn doet altijd goed,en de zon geeft mij veel energie!!!Ook dingen aanpakken is een energiegever,waar ik altijd tegenaan liep en liet verslonzen pak ik nu wel aan..Tussen mij en mijn verloofde gaat het redelijk goed,nu we het besluit hebben genomen om enige afstand te nemen,en in co-ouderschap te gaan latten(zodra er een woning in de buurt beschikbaar komt)Voelt beter en vooral uit eigen kracht!!!!!!!!Ben per slot van rekening geen aanhangwagentje(meer).Rijlessen gaan ook heerlijk,echt een supervrij gevoel om zelf te rijden... :sunglasses: Ik hoop dat het jullie allen goed gaat,jij ook joolia!!Veel succes en kracht toegewenst..Groet De Reiziger :wave:

r@r@

Wijs gebruiker
joolie-ah zei:
lieve r@,
een beetje late reactie van me, ik weet het, maar waarom wil je gaan latten, je bent toch getrouwd?
ik vraag het omdat ik dat ook wel wilde en ben nu gescheiden :flushed: volgens mij is dat als je al een tijd bij elkaar bent het begin van het einde hoor, teveel vrijheid om te jagen kan leuk zijn
maar ook zeer vermoeiend :grin:
beter is denk ik elkaar alle ruimte te geven, alhoewel ik denk dat jij die wel neemt :P :grin:
maar ja wie ben ik? ik had alle ruimte en toch het gevoel dat ik stikte, heb er wel een lief vriendje aan overgehouden hoor, dat dan weer wel :hearteyes:

Lief dat je ernaar vraagt, maar dat staat in een paar van mijn ongeveer 656 posts (zoekt en gij zult vinden :wink: ).

Nee, laat ik het zo zeggen: mijn ex én huidige man ken ik uit het oude milieu (zij waren en zijn beiden geen gebruikers, hoor), verder heeft mijn huidige man een pychiatrische ziekte, daardoor veel schulden. Ik vertel het je nog wel persoonlijk of via PM :wink:

Het is erg ingewikkeld allemaal...

Hoe gaat het nu, meis? :wave:

joolie-ah

Belezen gebruiker
hey r@,
ik hoor het wel een x of ik ga het lezen op 1 van mijn slapeloze n88 :grin: , wel lekker dat ik die kan inplannen.
vanavond voel ik me minder, toch gek hoor, lekker de hele dag van het zonnetje genoten :confused:
vooral spierkrampen, maar ik neem zo lekker een pilletje( over een uurtje) en dan lekker slapen.
ik heb het vooral de eerste 10 dgn en n88 kut gehad, tis verder best te doen hoor en wat je al zei, je vergeet het snel weer.
ben wel supertrots :grin: :grin: :grin:
dikke X

r@r@

Wijs gebruiker
Hoi Reiziger,

Hoe gaat het nu met je? Nog last van enige afkick? Lekker van het zonnetje aan het genieten?

Groetjes,

Reiziger888

r@r@ zei:
Hoi Reiziger,

Hoe gaat het nu met je? Nog last van enige afkick? Lekker van het zonnetje aan het genieten?

Groetjes,

:) Ra,
Het gaat best goed,geen last meer van afkick,voel wel mijn 38 jaar jonge lichaam hier en daar :wink: ,maar dat is vrij normaal geloof ik..
Eigenlijk na ruim 9 weken voel ik mij heel goed,in vergelijking met vorige keren...Ik drink nu ook geen druppel alcoholica meer,en ook geen andere middelen dan Brandaris...stop ik ook wel weer eens mee als de tijd daar is.Maar vooral blowen en alcohol waren triggers voor mij,nu dus echt helder!!!! :sunglasses:
Lekker bezig met mijn rijbewijs,en af en toe therapy bij Miroya nog...Verder neem ik elke dag een halve Naltrexon,als extra protection,voor de komende tijd..is elke dag een EIGEN KEUZE,welke zeer krachtig voelt.Ik hoop dat het met jou ook goed gaat,en we houden vol!!!
Het leven met zijn ups en downs is zeer de moeite waard,en we gaan voor een betere toekomst.
Lieve Groet De Reiziger :wave:

joolie-ah

Belezen gebruiker
hey reiziger!
fijn te horen dat het zo goed gaat en dat je nog elke dag een naltrexon slikt is waarschijnlijk zelfs verstandig, je eerst maar eens helemaal toppie voelen en dan komt de rest vanzelf!
toen ik 5 jaar geleden met bruin stopte moest ik eerst m'n kop op orde krijgen en dat was na 18 jaar een mega puinhoop hoor, ik ben nooit bang geweest om terug te vallen en heb ondanks het slikken van de meet wel altijd het gevoel gehad clean te zijn, tis troep, ik weet het maar het heeft mij wel de mogelijkheid gegeven om alles weer op orde te krijgen en tot de conclusie gekomen dat ik van mijn leven hou :grin: met alle ups en downs en alles wat je niet kapot maakt, maakt je sterker!
nu 20 dgn op 0 en ik voel me alweer een redelijk zoals daarvoor, ik voel me niet meer of minder clean, gewoon weer mezelf!
heel veel suc6 en ik ben blij dat je op mijn 1ste "oproep" reageerde.

Reiziger888

joolie-ah zei:
hey reiziger!
fijn te horen dat het zo goed gaat en dat je nog elke dag een naltrexon slikt is waarschijnlijk zelfs verstandig, je eerst maar eens helemaal toppie voelen en dan komt de rest vanzelf!
toen ik 5 jaar geleden met bruin stopte moest ik eerst m'n kop op orde krijgen en dat was na 18 jaar een mega puinhoop hoor, ik ben nooit bang geweest om terug te vallen en heb ondanks het slikken van de meet wel altijd het gevoel gehad clean te zijn, tis troep, ik weet het maar het heeft mij wel de mogelijkheid gegeven om alles weer op orde te krijgen en tot de conclusie gekomen dat ik van mijn leven hou :grin: met alle ups en downs en alles wat je niet kapot maakt, maakt je sterker!
nu 20 dgn op 0 en ik voel me alweer een redelijk zoals daarvoor, ik voel me niet meer of minder clean, gewoon weer mezelf!
heel veel suc6 en ik ben blij dat je op mijn 1ste "oproep" reageerde.

Heel fijn Joolia,
Ik vind het toppie dat je die meet eruit hebt gewerkt,en na een aantal weken ga je je echt steeds meer mens voelen,dan merk je het verschil wel...Super hoor!!
Veel succes en lekker motorrijden ...groet De Reiziger :wave:

joolie-ah

Belezen gebruiker
hey reiziger!
leuk dat het zo goed gaat met je!
ik begin langzaam weer te genieten van alles om me heen en ik voel me alweer een heel stuk beter, ben ook trots dat ik het gedaan heb, zonder schema´s of wat dat ook, gewoon gestopt :grin:
iedereen zegt idd dat je je anders en meer mens gaat voelen, ik ben benieuwd, ik voelde me het laatste jaar al goed, het enige verschil wat ik nu wel voel is m´n adrenaline, dat stroomt af en toe weer en dat is toch een hele tijd weggeweest.
veel suc6 verder en ik hoop dat je snel slaagt voor je rijexamen.

Reiziger888

joolie-ah zei:
hey reiziger!
leuk dat het zo goed gaat met je!
ik begin langzaam weer te genieten van alles om me heen en ik voel me alweer een heel stuk beter, ben ook trots dat ik het gedaan heb, zonder schema´s of wat dat ook, gewoon gestopt :grin:
iedereen zegt idd dat je je anders en meer mens gaat voelen, ik ben benieuwd, ik voelde me het laatste jaar al goed, het enige verschil wat ik nu wel voel is m´n adrenaline, dat stroomt af en toe weer en dat is toch een hele tijd weggeweest.
veel suc6 verder en ik hoop dat je snel slaagt voor je rijexamen.

:) Lieve mensen,
Het gaat idd heel lekker met mij,ik slaap ook weer lekker van 2230 tot 0630(kleine wakker!!)en ben druk met leven opbouwen...
Ik vind het fijn dat het met jullie ook goed gaat Joolia toppie!!!En Ra en Nonna ook natuurlijk...
Neem helemaal NIX meer,geen valiumpjes nope..Op eigen kracht,voelt goed,ben zelfs gestopt met weken tellen,ga straks verder met maanden,dan jaren...yes!!
Het ga jullie goed,en tot gauw.Groet De Reiziger :sunglasses: :wave:

joolie-ah

Belezen gebruiker
hey reiziger !
goed van je joh !!! en zo te zien kom je goed aan je uurtjes slaap, die heb je ook wel nodig he, met een peutertje om je heen :rolleyes:
met mij gaat het ook goed, het slapen gaat zonder pillen ook al beter, dus die neem ik zo min mogelijk.
als er iets is wat ik van mezelf geleerd heb, is dat wel dat ik een groot doorzettingsvermogen heb en een sterke wil :grin:
het afgelopen jaar gescheiden, verhuisd, mijn baan kwijt ( na 20 jaar) door een onoplosbaar conflict met mijn baas, dochter een vriend met een grote persoonlijkheids stoornis en nog veel meer en toch met de meet gekapt.
ik ga weer studeren en van het leven genieten en ik twijfel er niet aan dat er nog best een hoop problemen op mijn pad komen maar ik kan ze aan !!!!
heel veel cuc6 verder.
liefs joolie :wave:

Sasex

Newbie
Reiziger888 zei:
Lieve mensen ,ik ben bijna een week geleden gecleand in het slotervaartziekenhuis na 20 jaar sjit.
Het was uiteraard GEEN pretje,maar ik ben zo blij als een kind van bijna 38........
Deze topic is echt voor alle tips en hulp bij clean blijven!!!!!!!!!
ToT Gauw Groet De Reiziger :wave:

Wat triest dat mensen moeten lijden om clean te worden terwijl er snelle en makkelijke detox bestaat...http://www.refindyourway.com/lang/nl/cat/29/id/44/Behandeling-van-drugsverslaving.html
In ieder geval wil ik je feliciteren, dat is een gigantische vooruitgang!!!

nonna

Laat ik allereerst zeggen dat een comfortabele detox gewoonweg niet bestaat!
Wat zij doen wordt overal gedaan en vergt heel veel van je lichaam.
Bovendien wordt dit niet vergoed door de verzekering ,zo te zien, en welke opiaatverslaafde kan dat betalen? En dan kun je ook nog allerlei tripjes maken, goh wat klinkt het prachtig.
Heel veel forumleden kennen de snelle detox, naltrexon etc. Ik vond het hel.
Wat zij doen wordt allang allemaal gedaan en dan met vergoeding van de verzekering.
Dus nee, niks nieuws onder de zon.
Misschien op een dag vinden ze een methode of pilletje waardoor je binnen een uur van de bezette receptoren bent bevrijd, pijnloos, en dan ook nog gewoon je prima voelen en 8 uur slapen elke nacht en ook nog eens geen trek! Maar vooralsnog is het toch vooral nog door een periode gaan die niet comfortabel is!

Arizona

Bewuste gebruiker

Reiziger888

Sasex zei:
Reiziger888 zei:
Lieve mensen ,ik ben bijna een week geleden gecleand in het slotervaartziekenhuis na 20 jaar sjit.
Het was uiteraard GEEN pretje,maar ik ben zo blij als een kind van bijna 38........
Deze topic is echt voor alle tips en hulp bij clean blijven!!!!!!!!!
ToT Gauw Groet De Reiziger :wave:

Wat triest dat mensen moeten lijden om clean te worden terwijl er snelle en makkelijke detox bestaat...http://www.refindyourway.com/lang/nl/cat/29/id/44/Behandeling-van-drugsverslaving.html
In ieder geval wil ik je feliciteren, dat is een gigantische vooruitgang!!!

wat een slicks

joolie-ah

Belezen gebruiker
hey reiziger,
hoe is het met je en heb je al zicht op een huisje?
met mij gaat alles prima, ik heb mijn doel bereikt, clean zijn voor het eerst in mijn volwassen leeftijd en me ook nog lekker voelen op mijn verjaardag (22 mei)
slapen gaat al veel beter, ik neem af en toe nog een half slaappilletje maar dan alleen als ik uren wakker lig.
veel suc6 met je huisje, kindje en je rijbewijs. :wave:

r@r@

Wijs gebruiker
Hoi Reiziger,

Ik zag dat je al een paar weekjes niet hebt ingelogd; gaat alles goed?

Nog clean? Hoe slaap je nu? Alles goed met jou en je gezin?

Groetjes.

joolie-ah

Belezen gebruiker
hey reiziger,
ik heb eigenlijk dezelfde vraag als r@ hoor, alles goed daar ?
met mij wel hoor, al ruim 10 wkn ( en daar moest ik zelfs goed over nadenken :wink: )
voel me weer toppie :grin:

Ninanina

Belezen gebruiker
Hoi Reiziger en Jolie,

Alles naar wens Reiziger??

Jolie, fijn dat je goed gaat!!! :)

Liefs for ya'll

Nina

Bovenaan