r@r@
Wijs gebruiker
Lieve mensen,Rara,Nina,Joolia,den Nonna,Mars etc...
Ik heb gisteren mijn eerste autorijles genoten,was echt een stuk kracht en een kick...gelijk het drukke verkeer in,en op een gegeven moment ook zelf schakelen,erg spannend maar ging
heel goed,zei de instructeur,hij gaf mij een 7 voor de eerste keer dan..... :P
Haha... ook helemaal herkenbaar! Ik heb nu 21 lessen gehad (gestopt omdat ik nu even geen geld en tijd heb, ga in de zomervakantie alles afmaken). Leuk dat als je bent gestopt je zóveel dingen wilt doen die je door de verslaving hebt laten liggen, dat je gewoon niet kan kiezen. Zal nog wel een restje van het "verslavingsgen" zijn; dat ongeduldige
Mijn vriendin en ik hebben besloten om een tijdje te gaan latten,en co-ouderschap aan te gaan,ingoede harmonie,en als vrienden om de relatie wat meer kans en lucht te geven.
Ik wacht nu dus op een huisje in de buurt,kan nog wel even duren,maar zien er allebei erg naar uit!!!Ik wil graag mezelf bewijzen,en dat zij ook anders naar mij kan gaan kijken..
Dus er gebeurt veel,wil ook graag verder met opleiding en liefst gecombineerd met arbeid.
Ik wens jullie allen veel geluk,wijsheid,liefde en kracht toe..
Verstandig, goed besluit! Als wij het financieel zouden kunnen behappen zonder de kinderen in een zich weer veranderende situatie te plaatsen zou ik dat ook doen. Kan helaas niet...
Fijn dat het voor jullie wel kan!
Groetjes,
R@