Bromo Dragonfly

2C-G-5

Experimenterende gebruiker
Echt een heerlijk machtig goedje!
Heb het helaas ook ontvangen en getest, had nog geen Lsd ervaring, ik voelde me zeer aangenaam en had veel visuals, meer als bij gedroogde Hawaiaanse paddo's, en voelde me ook een stuk prettiger, en kan de trip meer sturen en en van genieten wat ik bij paddo's niet heb.

het duurde wel erg lang, ik had na 26 uur wel genoeg van maar had toen nog het gevoel dat het dagen zou aanhouden.
4 uur daarna heerlijk gedoucht en wierrookje aan met een heerlijke hash joint en gaan slapen.

Pikachu

Wijs gebruiker
Pff zo lang trippen zou aan mij niet besteed zijn. Hoewel het misschien wel ideaal is voor een festival?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Lekker hoor zo lang ......
Soms is de LSd gewoon te kort !!
Soms gaat het feest iets langer door.

:hearteyes:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
2C-G-5 zei:
Echt een heerlijk machtig goedje!
Heb het helaas ook ontvangen en getest, had nog geen Lsd ervaring, ik voelde me zeer aangenaam en had veel visuals, meer als bij gedroogde Hawaiaanse paddo's, en voelde me ook een stuk prettiger, en kan de trip meer sturen en en van genieten wat ik bij paddo's niet heb.

het duurde wel erg lang, ik had na 26 uur wel genoeg van maar had toen nog het gevoel dat het dagen zou aanhouden.
4 uur daarna heerlijk gedoucht en wierrookje aan met een heerlijke hash joint en gaan slapen.

Haha 26 uur, het is wat :grin: ! Ben wel al heelang benieuwd, alle designer's die ik tot dusver heb gehad bevallen me zeer goed. Vooral de visuals zijn zo intens, en tegelijkertijd niet beangstigend :rock:

2C-G-5

Experimenterende gebruiker
Wat ik me afvraag of het kruistolerantie heeft met lsd? iemand enig idee?
want anders zou je hem heel lang kunnen trippen door eerst een zegeltje te nemen en daarna aan de bromo dragonfly om lekker te kunnen zweven op de draak in de wolken....... :) :wave:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb voor de lol eens gezocht op 'phenethylamine tryptamine cross tolerance' op google, en hoewel ik niet had verwacht iets te horen over tolerantie omdat bromo dragonfly en lsd nogal verschillende chemische structuren hebben lijkt het om een of andere reden toch te gebeuren.

Dit soort dingetjes kan je doornemen: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/648586

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Kruistollerantie met acid zit er wel in, de werking lijkt ook redelijk op elkaar vind ik hoewel acid wat meer visuals geeft :)

greenpower

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Kruistollerantie met acid zit er wel in, de werking lijkt ook redelijk op elkaar vind ik hoewel acid wat meer visuals geeft :)

Houd kruistollerantie in dat als je bijvoorbeeld (dus niet in het echt :P) paddo's neemt en de dag erna lsd dat je dan tollerantie hebt voor die lsd omdat je de dag ervoor paddo's hebt genomen? Of is het iets heel anders?

vogel

Bewuste gebruiker
en kat zei
Ik heb DAARDOOR mijn probleem uitgekotst. Maar volgens mij ben ik nog niet HELEMAAL klaar met kotsen, maar daar maak ik me momenteel ook geen zorgen over. Dat komt wel goed met behulp van andere mensen.

samen een keer kotsen? :kots: :kots:

kat zei
Ik heb een ontwikkelde spiritualiteit, ja. Ik ben niet gek. :P Dat dacht ik eerst wel, maar ik heb nog geen waan ideeën. Alleen onverklaarbare gebeurtenissen onder invloed van drugs en soms ook zonder drugs. :rolleyes:

ahfijn nog steeds aangesloten op de heilige geometrie van de kosmos
onverklaarbaar ? tja het blijven toch hallucinogenen
oja ook zonder,, hmm legt het niet aan de drugs,,
maar waarom ontwikkelde je dan spiritualiteit.
geboren Sjamaan door de amalgaam ? :grin:
trauma ? rondlopen met trauma = rondlopen met geest
lijden door andere reden ?
puur door trippen ?
kwik en fluor vergiftiging ?
van nature veel bufotenine en andere tryptamines in het brein ?
degeneratie door andere vervuilende stoffen in het leefmillieu ?
waardoor kan je nog meer spirituele ontwikkeling krijgen ?

voedselcrisis, economischecrisis, klimaatcrisis, energiecrisis,
en op de eindstreep voor de mensheid, de spirituele crisis

_Kat_

Bewuste gebruiker
Vogel jij bent een wijze man. Het zit in mijn familie, maar het is bij mij pas ontwaken door het trippen. Ik blijf overigens dit jaar en volgend jaar van alle drugs af, dus ik zal ook niet erg veel op DF zitten in die tijd. Tijd om mijn spiritualiteit te ontwikkelen op een "gezonde" manier, geestverruiming kun je namelijk op heel veel manieren doen. Drugs is makkelijk, maar ook gevaarlijk zoals ik al wel had gemerkt. Spiritualiteit en drugs combineren is nooit een GOED idee, maar als je weet wat je doet kan het wel. Ik weet nog niet hoe alles werkt in dat hoofd van me, had laatst namelijk een fucked-up trip zonder trip middelen, dus ik blijf de komende tijd van drugs af. Ik doe het wel weer als ik het ook zonder kan. Dan is het meer een verrijking van wat ik doe, ipv een noodzakelijk kwaad dat nodig is omdat ik anders niet kan doen wat ik wil doen. Jaja, een verslaving aan spiritualiteit en een verslaving aan geestverruimende drugs gaan hand in hand.

(Ja ik realizeer me dat ik nu net zo gek als Vogel klink. :P )

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
_Kat_ zei:
Spiritualiteit en drugs combineren is nooit een GOED idee

Drugs niet maar de planten zeker wel. Natuurlijk is het niet voor iedereen en als je voelt dat het voor jou niet is moet je het zeker niet doen. Maar zeker de planten kunnen je spirituele leven juist heel erg verrijken. Dus ben niet helemaal eens met jou stelling, verder wel goed idee om even van drugs af te blijven en te landen/aarden. Veel drugs ervaringen achter elkaar kunnen je geest wankel maken, soms is het ook goed om een pauze in te lassen en de lessen die je hebt ontvangen te integreren in dit leven. Want alleen ontvangen heb je niks aan, ook het uitvoeren en gebruiken van de lessen is een heel belangrijk stuk.

vogel

Bewuste gebruiker
Mijn leraar Zegt
er is weinig verschil tussen lifters en parasieten.

Een aura dat open en/of beschadigd is, daar komt ongedierte op af.

Tijdens het werken met 'ander bewustzijn', opent je aura, en als je geen bescherming in je werkruimte hebt kan ongedierte daar op afkomen.

Maar het kan ook gebeuren per ongeluk, als je aura door een fysieke schok beschadigd is.

Als je aura's kan zien, kan je dat ongedierte zien als een grauwe 'klever' bij zo'n gat.
Heldervoelenden kunnen zo'n entiteit voelen als iets wat 'kouder' is dan de rest van het aura.

Hoe ermee om te gaan?
In de eerste plaats preventief, bij het aangaan van magisch werk voldoende beschermende maatregelen nemen (mantels, cirkels, poortwachters, etc afhankelijk van je werkwijze).
Mocht je alsnog ongewenste gasten op bezoek krijgen, meteen de deur uitschoppen met de technieken die tot je beschikking staan (smudgen, exorcisme, etc)

Lifter: iets wat mee komt, als je bezoek uit de andere realiteiten krijgt?

vogel zegt;;;als je jezelf goed kent, je bewust bent van de valkuilen van het ego en je schaduwen;; en je hebt op een behoorlijke manier getraind en geleerd goed te trippen
dan is er niet zoveel risico

kat zei
Ik blijf overigens dit jaar en volgend jaar van alle drugs af, dus ik zal ook niet erg veel op DF zitten in die tijd.
wat doe je dan nu ook op drugsforum
drugs D R U G S
je zit hier tussen een stelletje drugssukkels;;;
Alhoewel er hier toch ook veel spirituele mensen zitten die spiritueel getinte posts berichten.
maar soms is het hier gewoon te ontworteld en respectloos door de posts van laag niveau;;

je zit een beetje verdwaald ,, drugs niet doen,, dat heb je goed gezien
je kan wel middelen doen, spirituele middelen
die zijn niet verslavend, wel plezierig
maar ook spiritueel dus kan men spirituele probleme krijge
verslaafd aan spiritualiteit :confused:
je ontwikkeld in mindere of meerdere mate spiritualiteit
en kan daar in min of mindere mate (nadeel) last of profijt (voordeel) van hebben.
hoever je spiritueel ontwikkeld ben staat niet in verband, met de hoeveelheid, profijt of last,
profijt of last heb met de persoonlijke omstandigheden te maken,,

kat zei
. Ik weet nog niet hoe alles werkt in dat hoofd van me, had laatst namelijk een fucked-up trip zonder trip middelen,

stuur mijn is ff pb over die fucked up trip
ik vind zulk soort verschijnselen wel boeiend

Kat,, je bent niet verslaafd en je doet nooit drugs,,
je nieuwsgierigheid naar nieuwe middelen (nieuwe ervaringen) is wellicht zo sterk waardoor
je meer voor het plezier gaat in de trip als de wijsheid die je kan vergaren,,
beetje van het spirituele pad geraakt dus
jezelf een drugsmentaliteit aangenomen, en nou zit je ook nog is op een D R U G S forum
TERUG NAAR DE SPIRITUALITEIT moet je Kat :wave:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Gisteren mijn eerste aanraking met de Drakenvlieg gehad, en ze mag er best wezen.

's Morgens om 8u direct bij het ontwaken zo'n microdot onder de tong gelegd. En inderdaad na een kwartiertje voel je een lichte lokale verdoving.
De opkomst is zeer traag - vandaar de vele waarschuwingen tegen bijdoseren van dit middel - maar na twee uur manifesteert zich geleidelijk wel 'iets' in je hersenpan.
Een kleine fysieke onbehaaglijkheid in het begin, boadyload zal ik het noemen. Maar dat is wel bij meerdere stoffen zo in de coming-up.
Het lijkt de eetlust ook af te remmen in de eerste fase.

De effecten laten zich het best beschrijven als een enorm langgerekte LSD-trip, het plateau is extreem uitgevlakt dus je hebt niet die typerende LSD-piek.
Een geschikt middel om eens een luie zondag mee door te komen.
Bovendien is het veel minder 'edgy' dan LSD, wat het middel dan weer geschikt maakt om 'gewoon' te functioneren: wandelen, praten, iemand bezoeken, fietsen en een warme chocomelk gaan drinken,... :hearteyes:
In mijn geval was het voornaamste mentale effect euforie. Niet in de MDMA-zin, meer natuurlijk zal ik maar zeggen.

En het enige nadeel is de werkingstijd zeg maar. Tegen 22u voel je je weliswaar terug bij baseline, maar gezien het extreem lange BDF-parcours ben je misschien je referentie verloren wat dat nou inhoudt 'niet-geïntoxiceerd' zijn.
Na zo'n dagje Drakenvlieg maak je de mentale oefening: hoe zou mijn leven eruit zien als ik voortdurend onder BDF stond. Niet uit vrees dat de stof je zo gevangen zal houden, als wel om de reden dat je nog zo normaal kan functioneren. Gezien de trage opkomst begin je dus al wel te wennen aan het effect en verbaast je het niet zo echt.

Rond 03u 's morgens eindelijk kunnen inslapen. Dat was wel het minpunt. Geen kater vandaag, wel oververmoeid van het slaapgebrek.

Ik zou zo zeggen: aan te raden voor een psychedelisch experiment, zeer behaaglijk allemaal, maar gezien de lange werkingstijd enkel geschikt voor studenten en ander werkschuw tuig :grin:

Drakenvlieg zal hier nog wel eens een keer op bezoek komen.... :wave:

O ja, voor diepgaande psychonautische reizen lijken mij combo's met DMT, lachgas, K,... wel aan te raden. Ik weet niet of ik er een 2C-... zou bijdraaien.
Rond 22u was het nieuwe er wel zo van af en dan maar 45 mg 5-MeO-DMT gerookt. Waanzinnig diep gegaan. Aangenamer dan N,N-DMT zou ik zo zeggen. Breakthrough to the max!
Maar wel zo'n splijtende hoofdpijn tijdens en erna. :P

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
vind je het heel gek met 45mg 5meo :P dat spul krijg ik ook echt koppijn van bij te hoge dose.

Ikzelf heb bromo gecombineerd met lsd, dmt en nog wat dingen maar was er erg over te spreken. Zeker samen met lsd was het een echte party combo vond ik, ontzettend veel energie en kon goed los gaan op 't feestje waar ik toen was :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou de duiven zijn geland, het was een zware oversteek voor ze.
De lading is compleet, maar de Dragon Fly is poeder ....

:confused:
Ofi k ben te stoned nog ff alles sjekke .....

:tearsofjoy:

Funky Monkey

Badass junkie
Tot zover ik weet waren er toen der tijd 2 batches, een EU en USA batch. Beide batches hadden verschillende dosissen. Hier staat info over de dosis, al had je dat vast zelf al gevonden :beer:

Als ik jou was zou ik een dosis van +/- 250mg nemen om te kijken welke batch je hebt?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Tot zover ik weet waren er toen der tijd 2 batches, een EU en USA batch. Beide batches hadden verschillende dosissen. Hier staat info over de dosis, al had je dat vast zelf al gevonden :beer:

Als ik jou was zou ik een dosis van +/- 250mg nemen om te kijken welke batch je hebt?

Wil je hem dood hebben ofzo... Er staat 250 microgram das effe wat anders maat :wink: ! Ik heb een keer gelezen van twee gasten die beide hun vingerpuntje nat hadden gemaakt en in het zakje gestopt +/- 12 mg naar schatting, eentje is dood en de andere heeft meer dan 25 uur in een hel vastgezeten en nog drie dagen daarna in het ziekenhuis gelegen.

Watch it stoney, geen 2cb expirimenten meer eeh :mrgreen: , lees even goed wat er staat op de verschillende sites.

grtz

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Als de bloeddoorstroming faalt door door een overdosis Dragon Fly ... dan gebeurt het volgende:

De ledematen die blauw tot zwart aanlopen worden direct in het ziekenhuis geamputeerd.
Dus deze keer laat Bonie de dosissen afwegen door een experet in een lab, oplossen in een goedje en indrenken op lege LSD vellen.
Tot die tijd raak ik het maar niet aan.

De Koning van de Overdoseer pogingen staat zijn troon af ......

Als het een usa batch is dan zou 1 mg voldoen, deze zooi komt uit China.
De vraag is dan ook hoe sterk is het ?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
Als de bloeddoorstroming faalt door door een overdosis Dragon Fly ... dan gebeurt het volgende:

De ledematen die blauw tot zwart aanlopen worden direct in het ziekenhuis geamputeerd.
Dus deze keer laat Bonie de dosissen afwegen door een experet in een lab, oplossen in een goedje en indrenken op lege LSD vellen.
Tot die tijd raak ik het maar niet aan.

De Koning van de Overdoseer pogingen staat zijn troon af ......

Als het een usa batch is dan zou 1 mg voldoen, deze zooi komt uit China.
De vraag is dan ook hoe sterk is het ?

Klinkt goed, hou ons op de hoogte! Zegels zijn sowieso een stuk practischer in zulke miniscule hoeveelheden :beer:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
kleine correctie:

dat krijg je als je teveel DOB snoept ..... iets dat ook per mg werkt ..... :stoned:

Atropa

Bewuste gebruiker
Wees extreem voorzichtig Bonie. Op Erowid staan enkele verhalen over onbekende fatale gevallen waar het slechts ging om enkele mg's.

En de ene Bromo is de andere niet. De serie uit 2005 was totaal anders dan de latere series. En wat er in de US was, was totaal verschillend qua dosis dan in Europa.

En men weet niet waaraan die enkele gebruikers precies gestorven zijn en of het daardoor wel kwam. Fout gaan op Bromo is echt hopen op een goede afloop, want in en ziekenhuis zal men er ook geen raad mee weten.

Thorazine typen wakkeren de effecten van DOM (A.K.A STP) bijvoorbeeld aan! Terwijl deze LSD effecten juist maskeren.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Maar DOB is ook een amfetamine gebaseerde psychedelic, dus het is een stimulerend middel wat dus de functie van anti-psychotica tegenwerkt. En dat Bromo hetzelfde als DOB is (dat zei iemand hier op DF een keer) is bullshit. Bromo is puur psychedelisch, het heeft geen stimulerende werking. Bovendien is Thorazine een heel oude anti-psychotica, hoe komen jullie daar überhaupt aan? :confused:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
_Kat_ zei:
Maar DOB is ook een amfetamine gebaseerde psychedelic, dus het is een stimulerend middel wat dus de functie van anti-psychotica tegenwerkt. En dat Bromo hetzelfde als DOB is (dat zei iemand hier op DF een keer) is bullshit. Bromo is puur psychedelisch, het heeft geen stimulerende werking. Bovendien is Thorazine een heel oude anti-psychotica, hoe komen jullie daar überhaupt aan? :confused:

http://www.tradekey.com/product_view/id/143711.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/2,5-dimeth ... mphetamine

Ze verkopen het vaak wel onder dezelfde naam en hebben een aanverwante chemische samenstelling beide uit de bromo-amphetamine groep... Misschien is het wel een beetje MDA/MDMA verhaal, in ieder geval weinig over te vinden op het net :mrgreen: .

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
??

DOB is 2,5-dimethoxy-4-bromoamfetamine.
Bromo Dragonfly is bromo-benzodifuranyl-isopropylamine.

Niet dezelfde stof.

Beide zijn amfetamines.

Bovenaan