Mijn leraar Zegt
er is weinig verschil tussen lifters en parasieten.
Een aura dat open en/of beschadigd is, daar komt ongedierte op af.
Tijdens het werken met 'ander bewustzijn', opent je aura, en als je geen bescherming in je werkruimte hebt kan ongedierte daar op afkomen.
Maar het kan ook gebeuren per ongeluk, als je aura door een fysieke schok beschadigd is.
Als je aura's kan zien, kan je dat ongedierte zien als een grauwe 'klever' bij zo'n gat.
Heldervoelenden kunnen zo'n entiteit voelen als iets wat 'kouder' is dan de rest van het aura.
Hoe ermee om te gaan?
In de eerste plaats preventief, bij het aangaan van magisch werk voldoende beschermende maatregelen nemen (mantels, cirkels, poortwachters, etc afhankelijk van je werkwijze).
Mocht je alsnog ongewenste gasten op bezoek krijgen, meteen de deur uitschoppen met de technieken die tot je beschikking staan (smudgen, exorcisme, etc)
Lifter: iets wat mee komt, als je bezoek uit de andere realiteiten krijgt?
vogel zegt;;;als je jezelf goed kent, je bewust bent van de valkuilen van het ego en je schaduwen;; en je hebt op een behoorlijke manier getraind en geleerd goed te trippen
dan is er niet zoveel risico
kat zei
Ik blijf overigens dit jaar en volgend jaar van alle drugs af, dus ik zal ook niet erg veel op DF zitten in die tijd.
wat doe je dan nu ook op drugsforum
drugs D R U G S
je zit hier tussen een stelletje drugssukkels;;;
Alhoewel er hier toch ook veel spirituele mensen zitten die spiritueel getinte posts berichten.
maar soms is het hier gewoon te ontworteld en respectloos door de posts van laag niveau;;
je zit een beetje verdwaald ,, drugs niet doen,, dat heb je goed gezien
je kan wel middelen doen, spirituele middelen
die zijn niet verslavend, wel plezierig
maar ook spiritueel dus kan men spirituele probleme krijge
verslaafd aan spiritualiteit
je ontwikkeld in mindere of meerdere mate spiritualiteit
en kan daar in min of mindere mate (nadeel) last of profijt (voordeel) van hebben.
hoever je spiritueel ontwikkeld ben staat niet in verband, met de hoeveelheid, profijt of last,
profijt of last heb met de persoonlijke omstandigheden te maken,,
kat zei
. Ik weet nog niet hoe alles werkt in dat hoofd van me, had laatst namelijk een fucked-up trip zonder trip middelen,
stuur mijn is ff pb over die fucked up trip
ik vind zulk soort verschijnselen wel boeiend
Kat,, je bent niet verslaafd en je doet nooit drugs,,
je nieuwsgierigheid naar nieuwe middelen (nieuwe ervaringen) is wellicht zo sterk waardoor
je meer voor het plezier gaat in de trip als de wijsheid die je kan vergaren,,
beetje van het spirituele pad geraakt dus
jezelf een drugsmentaliteit aangenomen, en nou zit je ook nog is op een D R U G S forum
TERUG NAAR DE SPIRITUALITEIT moet je Kat