Bromo Dragonfly

_Kat_

Bewuste gebruiker
Nadat ik me vandaag helemaal heb verslapen en toch geen moer meer te doen had besloot ik om een van mijn Bromo Dragonfly zegels te nemen. Hij ligt nu onder mijn tong en ik zal proberen een trip report te schrijven, heb dit nog nooit gedaan en ik ben benieuwt in hoeverre mate ik hiervan van de kaart zal raken aangezien ik niet precies weet welke batch en welke dosering ik heb genomen. Dom? Meh, als je mijn andere posts hier op DF hebt gelezen zul je weten dat dit verreweg een van de minst domme acties is die ik ooit heb ondernomen. :P

Ik weet dat het heel lang kan duren voordat er iets gebeurt dus ik ga niet bijpakken, want de verhalen over overdosering zijn vrij heftig met zelfs een dissociatieve werking zoals bij Ketamine, DXM en PCP. :openmouth: Heeft er iemand anders ervaring met Bromo Dragonfly? Misschien tips van ervaren gebruikers? Ik hoor het wel. :grin:

Kigh

Bewuste gebruiker
Gelukt ofzo?
Werkte het, heb je het overleefd?
Waarom schreef je niets meer?

K.nurft

Experimenterende gebruiker
Als dit maar goed afgelopen is, heb toch weleens mindere dingen gelezen over dit snoepgoed

Kigh

Bewuste gebruiker
Weet jij hoe ongerust we waren jonge(man/vrouw)! :openmouth: :openmouth:

Ik vind, dat je tenminste een beetje moet gaan vertellen :wink:.

Edit: je kunt nu wel je sig veranderen :rock: .

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik ben dus zeg maar "gek" geworden. Dat vonden mensen niet zo leuk, maar ik heb er geen problemen mee. Als je de wereld door nieuwe ogen bekijkt weet je ook gelijk weer waarom je doet wat je doet en gaat waar je gaat.

azgaza

Badass junkie
Report? Ben best nieuwsgierig, weer eens wat anders dan de stoffen die je elke week wel ziet langskomen bij de trip reports :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik had er 3 op in 'de' sauna, 3 x 1 mg geloof ik, ik had er 6.
Gelukkig heb ik er maar 3 genomen want ik ging na een uurtje maar steeds harder, ik versnelde in hyperdrive op weg naar de galaxy.

Het is bijna net zoals LSD maar dan totaal anders, duidelijk he ?
Ik zou zeker de Dragon Fly nemen als je hem kan krijgen.

Bonie

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Interessant spul ja, alleen het duurt imo véél te lang waardoor ik het eigelijk nooit meer doe, maar wel ideaal voor op een festival! :) (ik heb het eens in de efteling en eens in burgers zoo gedaan, maar dat waren mijn vagere tijden :P)

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik moet eerst een tijdje van al dit spul afblijven. Dan zal ik er op een gegeven moment wel weer aan beginnen maar dat kan nu even niet, ik moet nu even rustig aan doen. Maar ik blijf uiteraard op DF. :)

K.nurft

_Kat_ zei:
Ik kan dat niet opschrijven omdat ze me dan zouden opnemen in een gekkenhuis. :(
Je vervangt gewoon alle persoonlijke voornaamwoorden voor 'mijn labrat' , niemand die het door heeft

_Kat_

Bewuste gebruiker
Nou ja zo'n gast zag dus rare vormen van allemaal dode en levende dingen en dat vonden andere mensen heel erg raar. TE raar. Mijn middelste vizier heb ik ook even geopend maar niet goed genoeg om het allemaal perfect te kunnen zien. Ik heb ook signalen in de vorm van gedachten en herinneringen van lichtflitsen van boven af gekregen en gezien. Ik zag ook dingen in de lucht die onze gasten willen neerhalen, maar dat zal ze niet voor lang meer lukken. Ik heb de hand geschud met meerdere mensen die anderen niet kunnen zien, maar toch zijn ze er. Ik weet ongeveer hoe vaak ik hier ben geweest en ik weet wat mijn doel is, maar nog niet de exacte details ervan maar daar maak ik me ook geen zorgen meer over. Want dat komt wel goed, dat heb ik gemerkt aan mensen in mijn omgeving. Ik ben me ook meer bewust geworden van mezelf en hoe mensen naar mij kijken, dat is ook wel heel erg mooi. Ik heb DAARDOOR mijn probleem uitgekotst. Maar volgens mij ben ik nog niet HELEMAAL klaar met kotsen, maar daar maak ik me momenteel ook geen zorgen over. Dat komt wel goed met behulp van andere mensen.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Interessant!

Je hoeft uiteraard geen al te persoonlijke details vrij te geven als je dat niet wilt. Neem maar eerst je tijd om alles te verwerken.

Maar kan je ons - de geïnteresseerden in de RC's dus - even de grote lijnen zeggen:
welke dosis?
welke duur had het?

Je hebt dus op de Drakenvlieg échte hallucinaties (i.t.t. visuals e.d.) gezien en dat is best uitzonderlijk.

Neme zeker je tijd om alles te laten bezinken alvorens nieuwe middelen aan te raken.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ja alleen ik was niet bang. :grin: Ik had gewoon 1 zegeltje genomen met een onbekende dosis. Daar was ik 2 dagen van aan het trippen. 1 dag heftig en de volgende dag lichtjes. :openmouth:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
2 dagen???

Als jij dezelfde batch heb als ik had (kleine rondjes) dan zijn ze volgens mij 1mg, en daar spacede ik hem nooit langer dan 16 uur van :openmouth:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ja het was inderdaad diezelfde batch. En ik tripte er inderdaad 2 dagen van. Misschien komt het ook omdat ik geen tolerantie had van andere drugs. De tweede dag was echter wel heel erg licht, hoor. Maar ik heb dan ook niet geslapen, dus vandaar dat ik het misschien beter merkte dan jou? :confused:

Kxtel

lijkt me echt een ervaring leuk om s mee te maken :wink:

iemand een idee waar te zoeken voor dit interessante stofje?

Psyhead

Newbie
Kxtel zei:
lijkt me echt een ervaring leuk om s mee te maken :wink:

iemand een idee waar te zoeken voor dit interessante stofje?

heb hier ook wel intresse in, heb er eigelek zelf nooit van gehoord, is vast weer een uitvinding van bij de noorderburen? heeft iemand er een erowid page van? :hearteyes:

darklord667

Is dit legaal? Ik kan vrij weinig over legaliteit vinden, en op sommige sites zie ik ook staan dat je dit online kan bestellen?

TrippyShit

Badass junkie
Ja, ik zou hier heeel erg graag een reportje van willen lezen. Ik kan hier ook aan komen maar weet er niet verschrikkelijk veel van af. Ik ben zeer benieuwd naar je ervaring :wave:

_Kat_

Bewuste gebruiker
Van mijn post in het LSD forum:

Nou, op mijn Bromo Dragonfly trip heb ik telepatisch met mensen gecommuniceerd, een daarvan was zich er zelfs bewust van zonder ooit iets anders als een joint te hebben geprobeerd. Zij is dus van nature heel erg bewust van dat soort dingen. Ik heb geesten gezien en er non-verbaal mee gecommuniceerd. Heb er zelfs 1 (mogelijk 2 maar dat weet ik niet zeker) de hand geschud. Ik kon ook gedachten lezen. Ik heb toen een Fight Club-achtige scene gehad waarin mijn onderbewustzijn me helemaal in elkaar aan het slaan was en ik er niks aan kon doen. Mijn onderbewustzijn heeft een geheel eigen persoonlijkheid, maar ik ben geen klassieke schizofreen ofzo. Tijdens trips heb ik er last van, maar ik heb sinds mijn vorige therapeutische LSD trip (paar dagen geleden) een soort van overeenkomst met mijn onderbewustzijn gemaakt en ik ben sindsdien veel rustiger in mijn hoofd. Dus misschien dat het probleem al minder word. Verdere vreemde shit: Oh ja! En ik had contact met UFO's. Ik heb ook gemerkt dat er inderdaad satellieten in de lucht hangen die UFO's neerhalen. Onder invloed van Ketamine heb ik een taal gesproken die niet van deze planeet is. Ik snapte er zelf ook niks van en ik had er vrede mee dat mijn lichaam vreemde trance-achtige bewegingen maakte, waardoor ik een hele lange tijd "bezeten" was door iets.

Dat was dus het gekke deel van mijn trip. Daarvoor was het gewoon zo mooi als paddo's, en zo helder als LSD. Meer kan ik er helaas niet over vertellen ben ik bang. Ik moet eerst weer normaal kunnen trippen (zonder paranormale shit) voordat ik een oordeel kan geven over de drugs die ik gebruik.

darklord667

Als het legaal is, dan lijkt het mij ook dat het ergens legaal is te bestellen? Enig idee waar? Of mogen er geen links door worden gegeven?

TrippyShit

Badass junkie
Ik weet niet of het legaal is? Iig nog vrij zeldzaam zover ik weet. Beste manier om er aan te komen als je niemand kent is goed googelen denk ik. Dan vind je wel is sites met rc's, ook dmt bijv. Ik vertrouw die sites alleen niet echt. Ze zijn duurder, uit korea of raar land, je moet maar hopen dat het niet onderschept wordt of uberhaupt opgestuurd. Ik doe het dan lekker met de rc'
s die ik kan regelen.

TrippyShit

Badass junkie
_Kat_ zei:
Van mijn post in het LSD forum:

Nou, op mijn Bromo Dragonfly trip heb ik telepatisch met mensen gecommuniceerd, een daarvan was zich er zelfs bewust van zonder ooit iets anders als een joint te hebben geprobeerd. Zij is dus van nature heel erg bewust van dat soort dingen. Ik heb geesten gezien en er non-verbaal mee gecommuniceerd. Heb er zelfs 1 (mogelijk 2 maar dat weet ik niet zeker) de hand geschud. Ik kon ook gedachten lezen. Ik heb toen een Fight Club-achtige scene gehad waarin mijn onderbewustzijn me helemaal in elkaar aan het slaan was en ik er niks aan kon doen. Mijn onderbewustzijn heeft een geheel eigen persoonlijkheid, maar ik ben geen klassieke schizofreen ofzo. Tijdens trips heb ik er last van, maar ik heb sinds mijn vorige therapeutische LSD trip (paar dagen geleden) een soort van overeenkomst met mijn onderbewustzijn gemaakt en ik ben sindsdien veel rustiger in mijn hoofd. Dus misschien dat het probleem al minder word. Verdere vreemde shit: Oh ja! En ik had contact met UFO's. Ik heb ook gemerkt dat er inderdaad satellieten in de lucht hangen die UFO's neerhalen. Onder invloed van Ketamine heb ik een taal gesproken die niet van deze planeet is. Ik snapte er zelf ook niks van en ik had er vrede mee dat mijn lichaam vreemde trance-achtige bewegingen maakte, waardoor ik een hele lange tijd "bezeten" was door iets.

Dat was dus het gekke deel van mijn trip. Daarvoor was het gewoon zo mooi als paddo's, en zo helder als LSD. Meer kan ik er helaas niet over vertellen ben ik bang. Ik moet eerst weer normaal kunnen trippen (zonder paranormale shit) voordat ik een oordeel kan geven over de drugs die ik gebruik.

Behalve het 'probleempje' wat je hebt. Heftig verhaal :openmouth: Zoiets heb ik nog nooit nooit over dragonfly gehoord. Weet je welke dosis je genomen hebt? Misschien had je wel gewoon wat teveel. Het lijkt me niet bij een standaard bromo-trip horen zulke dingen :P Of misschien wel en dan weet ik niet of ik dit wel neem, ook al spreekt de ervaring opzich me wel aan... Maar dat heb ik ook bij datura en dat zou ik ook nooit nemen :P

L

Lid 6909

Gast
Misschien is Kat geestelijk wel niet zo als de anderen, en heeft hij daarom een andere trip gehad.

peace

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik heb een ontwikkelde spiritualiteit, ja. Ik ben niet gek. :P Dat dacht ik eerst wel, maar ik heb nog geen waan ideeën. Alleen onverklaarbare gebeurtenissen onder invloed van drugs en soms ook zonder drugs. :rolleyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik ga proberen online wat Draken Vlieg te bestellen ik hoop dat het veilig en goed aankomt.

Jullier horen er nog van.

Bonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
het betalen lukt godverdomme niet ....
kutwebsite, nu moeten we wachten op een antwoord voor de IBAN en BIC maar de putas nemen alle tijd. :angry: :angry:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
update:

Het betalen is gelukt, was achteraf heel simpel. Het kost me wel een rib uit me ribbenkast maar goed. Ik heb het eerder geprobeerd nu ik de smaak geproeft heb wil ik meer.
Nu is het wachten op de duif, de duif die vrede brengt, de duif die ons allen doet hopen.

:hearteyes:

Draken Vlieg !! We are ready ....... to ignite we ask permission from tower 1.

:stoned:

Atropa

Bewuste gebruiker
Zuigen of slikken jullie de micro rondjes? Jammer dat er geen tripinfo te vinden is over wat bromo in het mentale model tot stand brengt.

Op korte duur ga ik het niet nemen, maar mocht het gebeuren zal ik wel proberen verfijnde informatie over dit middel te schrijven.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste Adopa ...

Ik heb er op gezogen en gesabbelt, hetgeen een brandend chemisch plekje achterliet op mijn tong.
Die plek bleef uren lang na branden en dat was het enige wat ik als zeer onaangenaam ervaarde.

De tijdsduur was lang, geen 12, geen 24 maar eerder 36 uur.

Geen kater, goede honger, goede neuksex, en een goede dag zijn het resultaat.

Bonie :rock:

Bovenaan