Nadat ik me vandaag helemaal heb verslapen en toch geen moer meer te doen had besloot ik om een van mijn Bromo Dragonfly zegels te nemen. Hij ligt nu onder mijn tong en ik zal proberen een trip report te schrijven, heb dit nog nooit gedaan en ik ben benieuwt in hoeverre mate ik hiervan van de kaart zal raken aangezien ik niet precies weet welke batch en welke dosering ik heb genomen. Dom? Meh, als je mijn andere posts hier op DF hebt gelezen zul je weten dat dit verreweg een van de minst domme acties is die ik ooit heb ondernomen. :P
Ik weet dat het heel lang kan duren voordat er iets gebeurt dus ik ga niet bijpakken, want de verhalen over overdosering zijn vrij heftig met zelfs een dissociatieve werking zoals bij Ketamine, DXM en PCP.
Heeft er iemand anders ervaring met Bromo Dragonfly? Misschien tips van ervaren gebruikers? Ik hoor het wel. 
Ik weet dat het heel lang kan duren voordat er iets gebeurt dus ik ga niet bijpakken, want de verhalen over overdosering zijn vrij heftig met zelfs een dissociatieve werking zoals bij Ketamine, DXM en PCP.

.