Beste bier

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Wat vind jij nu het beste bier van de lage landen?
Pils is geen bier, dat is limonade
En hoeveel soorten heb jij al gedronken?

Alfred Hein

Experimenterende gebruiker
Ik drink voornamelijk bier, en vooral heineken.
Amstel is ook wel te doen als er geen heineken is. (komt uit dezelfde fabriek)
En voor speciaale gelegenheden hertog jan. Dit is het lekkerste maar drinkt wat trager weg.

A

Anonymous

Gast
Heineken, Amstel, en Corona(vind ik het lekkerste bier van de wereld).

caatje

Badass junkie
Mijn hubby (zelf drink ik t niet meer) vindt schulten brau van de aldi ernstig lekker. Hij vind t alleen jammer dat het in halve liter blikken zit. Daarnaast is het hier hertog jan, en bavaria wat er in de koelkast staat. Ook kwak en wat wit en donker bier. Man het lijkt hier wel een slijterij. :grin: Kvind t makkelijk om van alles wat in huis te hebben zodat je voor ieder wat wils hebt.

(sorry praatkick)

Alfred Hein

Ik heb meestal maar 1 soort bier in huis, of het moet een zeldzaam geval zijn dat er nog wat over is van de vorige krat(ten). Op feestjes haal ik zowieso maar 1 soort bier. Er zijn mensen die beetje duizilig woorden of hoofdpijn krijgen als ze meerdere soorten bier door elkaar drinken.
Ikzelf heb hier niet zown last van maar toch merk je het wel als je de hele avond heineken drinkt en ineens een bavaria in je handen hebt als je heineken verwacht en das niet fijn :openmouth: .

Alfred Hein

Colaiuta zei:
heineken vink flauw.. rioolwater

Dat is niet flauw dat is het lekker wegdrinken. Dat is nog erger bij amstel, dat neigt meer naar afwaswater dan rioolwater vind ik zelf nogsteeds.

minn

Badass junkie
Palm, Witte Wieckse (schrijf je het zo?) , voor de rest, schenk mij maar gewoon bier in, BIER is BIEEER

Colaiuta

Bewuste gebruiker
Alfred Hein zei:
Colaiuta zei:
heineken vink flauw.. rioolwater

Dat is niet flauw dat is het lekker wegdrinken. Dat is nog erger bij amstel, dat neigt meer naar afwaswater dan rioolwater vind ik zelf nogsteeds.

ieder zn smaak.. had gister bij een maat twist-off heineken, was niet slecht.

btw Duvel vind ik ook heerlijk, komt vast ook door de extra vitamine :wink:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Psilo zei:
Play_bunny zei:
Limburgs en Belgisch bier. Nederlandse bier is niet te drinken, vind ik

La trappe?

Nee dat is bier uit Noord-Brabant :)
Hertog Jan en Palm (ok dat is dan weer Belgisch) vind ik toch het lekkerst, maar het maakt me niet zo heel veel uit, zolang het maar Limburgs of Belgisch is.

Lana

Wijs gebruiker
Heineken uit een blikje. En Jupiler gaat er ook wel in.
Eigenlijk ben ´k geen bierliefhebber. Maar als de nood aan de man is, kap ik het wel naar binnen.

zommes

Badass junkie
Lana zei:
Is dat gek ofzo? :confused:

sorry, er stond al naar ik dacht ook tekst.

Ik wil mijn bier sowieso altijd uit een glas of een flesje. Heineken vind ik niet zo lekker. Het is ook een feit dat Heineken het bier in Nederland niet zo goed brouwt als Heineken Export.

space scientist

Wijs gebruiker
als ik weinig geld over heb dan gewoon jaeger bier, veel beter als heineken en ik vind het best lekker

maar Hertog Jan is toch zeker wel het bier :beer:

BacingsPen

Badass junkie
Play_bunny zei:

Ik deel je mening:)

behalve dan: Best Bier (naam zegt het al) en Hollandia :P

Favo bier: Palm
Witbier: Wieckse witte (hoe schrijf je dat? :P)

BacingsPen

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
SpacingBen zei:
Play_bunny zei:

en Hollandia :P

Er is zoveel beter bier dan Hollandia vind ik.

klopt zeker, maar niet in NL dus.. Althans, niet 1 van vergelijkbare prijs klasse (mss eigen merk van AH) :P

Okeej okeej, ik heb niet veel NL bier gedronken :P

Maar Hollandia owned Heineken, amstel en brand sowieso :P

Bovenaan