Beginnende hasj verslaving

AntiBenzo1312

Badass junkie
Heeft het geholpen om contact te zoeken? Ik had gisteravond nog wat te doen en had er niet meer aan gedacht verder te reageren :/
Jawel de collega heeft dezelfde medicatie als mij. En zei ook dat ik niks fout heb gedaan, maar mijn gedachtes zijn zo extreem. En dan blijft het stress paniek gevoel voor een tijdje in me lichaam hangen. We zullen er vanmiddag over praten tijdens de dienst.

_shikantaza

Badass junkie
Jawel de collega heeft dezelfde medicatie als mij. En zei ook dat ik niks fout heb gedaan, maar mijn gedachtes zijn zo extreem. En dan blijft het stress paniek gevoel voor een tijdje in me lichaam hangen. We zullen er vanmiddag over praten tijdens de dienst.
Goede stappen. Blijf praten over dingen die je dwars zitten. Als je 't binnenhoudt gaat je hoofd er negativiteit van maken.

annihilation

Badass junkie
Goed gewerkt vandaag top collega ik denk dat ik nu eindelijk beter word in het maken van vrienden.
Collega’s zijn vaak geen vrienden hè. Omdat ze aardig doen tegen je betekent nog niets.
Ik denk ik zeg het alvast even voordat je dit nog niet doorhebt en straks weer van de leg bent. 🙂

het kan wel maar ik moet eerlijk zeggen in de 15+ jaar heb ik 0 vrienden erbij via het werk.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Krijg net een appje van mijn psycholoog waarmee ik alles heb gedeeld waar ik emdr zou krijgen dinsdag met daarin “Hey , ik heb onderhand even met mijn collega overlegd. We kunnen jou inderdaad EMDR aanbieden maar dan wel bij mijn collega in de stad. Is dat oke voor jou? Is het goed als ik haar vraag contact met jou op te nemen voor een kennismaking?” Dus dan heb ik alle gesprekken voor niks gevoerd en alles gedeeld voor niks. Om vervolgens therapie te krijgen bij iemand anders en dan alles kennismakingen weer opnieuw te doen en alles weer opnieuw te delen. Ik heb hier helemaal geen behoefte in. Ik dacht dat ik hulp zou krijgen maar dat is nog ver weg ik voel me enorm in de steek gelaten. Weet niet of ik de hele traject nog zie zitten na deze misstap.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Krijg net een appje van mijn psycholoog waarmee ik alles heb gedeeld waar ik emdr zou krijgen dinsdag met daarin “Hey , ik heb onderhand even met mijn collega overlegd. We kunnen jou inderdaad EMDR aanbieden maar dan wel bij mijn collega in de stad. Is dat oke voor jou? Is het goed als ik haar vraag contact met jou op te nemen voor een kennismaking?” Dus dan heb ik alle gesprekken voor niks gevoerd en alles gedeeld voor niks. Om vervolgens therapie te krijgen bij iemand anders en dan alles kennismakingen weer opnieuw te doen en alles weer opnieuw te delen. Ik heb hier helemaal geen behoefte in. Ik dacht dat ik hulp zou krijgen maar dat is nog ver weg ik voel me enorm in de steek gelaten. Weet niet of ik de hele traject nog zie zitten na deze misstap.
Tuurlijk is dat niet allemaal voor niks. Er zal een overdracht zijn. Waarschijnlijk past die collega beter bij jouw problematiek. Laat het maar over je heen komen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Tuurlijk is dat niet allemaal voor niks. Er zal een overdracht zijn. Waarschijnlijk past die collega beter bij jouw problematiek. Laat het maar over je heen komen.
Ja maar dan moet ik alles weer opnieuw gaan delen weet je wel hoe moeilijk ik het vind om er over te praten. Pff moet ik helemaal anar de stad

De Zandman

DF-koning
Het is vaak zo in het hulpverleningstraject dat regelmatig hulpverleners vervangen worden.
De hulpverlener die je na tig gesprekken goed bent gaan kennen, en deze jou, gaat naar een andere afdeling toe, krijgt een andere functie, heeft elders een baan gekregen, gaat verhuizen, enz enz.
Dan kan je weer helemaal opnieuw beginnen met je verhaal ja. En, je moet je nieuwe hulpverlener weer leren kennen, gaan vertrouwen, enz.
Dit heb ik in mijn traject wel 6 of 7 keren meegemaakt.
Heel vervelend allemaal en op een gegeven moment was ik dat zat en stopte ik ermee.

annihilation

Badass junkie
Ja maar dan moet ik alles weer opnieuw gaan delen weet je wel hoe moeilijk ik het vind om er over te praten. Pff moet ik helemaal anar de stad
Gast je deelt letterlijk elke poep en scheet online al jaren. Van beveiliger op grote festivals naar dit is wel een verdomd groot contrast.

Sorry hoor maar je dikt alles altijd behoorlijk aan dat is ook een issue wat je hebt. Plop kent je topic ook wel op het andere forum en het contrast met dit is wel heel erg groot hoor.
Ja je gaat heerlijk op aandacht dat is wel hetzelfde gebleven.

nou ik ga maar weer want dit zal wel niet gewaardeerd worden.

Ook dat je zo alleen bent geen vrienden hebt maar letterlijk uit een relatie komt vorig jaar.

Manu76

Badass junkie
Medicatie is verhoogd nu naar 30mg citalopram en daarna door naar 40mg en ik krijg 25mg quetiapine voor in de avond
Klinkt als een mogelijke manier om wat te slapen in de nacht en wat positiever denken. Maar alleen vertrouwen op medicijnen moet je niet doen. Ik raad echt aan even een periode zonder wiet en alcohol.
En ook iets doen aan je sociale leven.
Succes in ieder geval!

AntiBenzo1312

Badass junkie
Klinkt als een mogelijke manier om wat te slapen in de nacht en wat positiever denken. Maar alleen vertrouwen op medicijnen moet je niet doen. Ik raad echt aan even een periode zonder wiet en alcohol.
En ook iets doen aan je sociale leven.
Succes in ieder geval!
Gister dus van werk was er een meid die daar ook stage loopt daar die bood aan om een stukje samen te fietsen na stage. Dat was wel leuk.

Manu76

Badass junkie
25 mg quetiapine is nog een erg lage dosis....
Voor te slapen krijg ik ( 73 kg) 100 mg.
Maar ieder lichaam is anders.
Ik hoop voor je dat die 25 mg voldoende is!
Jij krijgt volgens mij mega dosis voor slapen @De Zandman . Het is een vreemd medicament. Als je hoge hoeveelheden krijgt, is het geheel weer niet om te slapen als ik me niet vergis.
Ik sliep al veel te diep en werd bijna niet meer wakker de dag erna met 25 mg.

OtherShore

Badass junkie
Ik sliep al veel te diep en werd bijna niet meer wakker de dag erna met 25 mg.
Gewenning speelt ook een rol. Ik ben zelf ook ooit begonnen op 25 mg maar na een tijdje ging ik omhoog naar 50 en uiteindelijk zelfs naar 75. Ik vind 100 mg dus ook geen extreem hoge dosis. Maar ja, hoe minder hoe beter natuurlijk.

Manu76

Badass junkie
Gewenning speelt ook een rol. Ik ben zelf ook ooit begonnen op 25 mg maar na een tijdje ging ik omhoog naar 50 en uiteindelijk zelfs naar 75. Ik vind 100 mg dus ook geen extreem hoge dosis. Maar ja, hoe minder hoe beter natuurlijk.
Daar ging het mij niet om :). Iemand die 25 mg van de psychiater krijgt, moet je niet vertellen dat 100 mg waarschijnlijk beter is 😂. Ik heb gewenning bij mij nooit de kans gegeven en ben na een week of 2 gestopt omdat ik me constant te moe voelde.
Maar anderen slikken 400 mg van dit spul en doen alsof het niets is en gebruiken het dan ook niet om te slapen.

_shikantaza

Badass junkie
Daar ging het mij niet om :). Iemand die 25 mg van de psychiater krijgt, moet je niet vertellen dat 100 mg waarschijnlijk beter is 😂. Ik heb gewenning bij mij nooit de kans gegeven en ben na een week of 2 gestopt omdat ik me constant te moe voelde.
Maar anderen slikken 400 mg van dit spul en doen alsof het niets is en gebruiken het dan ook niet om te slapen.
Er zijn wel meer middelen die anders werken dan je zou verwachten. Bij Mirtazapine is het op een lage dosis een goed middel om te slapen, maar die eigenschap gaat verloren bij een hogere dosering, terwijl misschien de verwachting is dat hoe hoger hoe sterker. Bij hogere doseringen gaat Mirtazapine echter als antidepressivum werken. Zoiets kan bij Quetiapine ook aan de hand zijn.

AntiBenzo1312

Badass junkie
IMG_0164.jpeg
heb een dna test gedaan daar blijkt dus uit dat ik meer Scandinavisch ben dan Nederlands. Ik ken helemaal niemand die Scandinavisch is😂. Wat betekent dit?

Bovenaan