Beginnende hasj verslaving

AntiBenzo1312

Badass junkie
Daar deed ik het ook voor (maar dan wiet).

Het probleem daarmee is denk ik, dat in vergelijking met dat "alles is leuk gevoel" nuchterheid heel snel aan gaat voelen als saai/flauwtjes. Zelfs al heb je in principe geen of weinig last van iets wanneer je nuchter bent, in vergelijking met wiet voelen dingen wel heel saai aan.

Het is een zaak van nuchterheid leren (her)waarderen denk ik. En als ik eerlijk ben: ik denk niet dat dat gaat lukken op deze manier van af en aan gebruiken. Want zit je niet eigenlijk op de tijden dat je niet high bent uit te kijken naar wanneer je weer wiet kunt/mag doen en alles weer leuker/interessanter is? Nuchterheid krijgt zo nooit de kans om echt gewaardeerd te worden.

Misschien projecteer ik hier teveel.
Dat laatste heb ik wel dat ik uitkijk naar het weekend

BrieMetDeBril

Badass junkie
Als je van kleine dingen al paniek ervaart, zou ik zeker geen hasj/wiet of überhaupt geen THC meer nemen. Althans, ik heb dat zelf destijds ondervonden. Iedereen werkt natuurlijk anders

AntiBenzo1312

Badass junkie
Het lijkt gek, maar het is heel erg goed dat je hebt kunnen huilen. Fijn dat je zo'n goede vriendin hebt joh. Wees daar zuinig op.

Dus probeer je hieraan te houden. Ook omdat je dat niet alleen met jezelf afspreekt, maar ook met je vriendin.
Ze had alle recht om weg te gaan. En ik zeg het niet vaak maar dat had ik verdiend ook. Zij verdiend een veel beter persoon dan mij. Ik ben niks ik verdien helemaal niemand. Ik verdien een leven vol met leed.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Toch uit snel handelen, een mok warme hasj melk gemaakt met een brokje banana kush hasj weet niet hoeveel. Het was wel heel sterk 1.30min in de magnetron gedaan. Daarna wat koude melk erop en opgedronken. Denk dat ik binnen een half uur kneiter stoned ben. Hoop dan toch nog 7uur te slapen

jackhan

Belezen gebruiker
Toch uit snel handelen, een mok warme hasj melk gemaakt met een brokje banana kush hasj weet niet hoeveel. Het was wel heel sterk 1.30min in de magnetron gedaan. Daarna wat koude melk erop en opgedronken. Denk dat ik binnen een half uur kneiter stoned ben. Hoop dan toch nog 7uur te slapen
Je weet dat het nog geen weekend is he..

Je kan niet om elk wissewasje naar je hasj grijpen anders kom je er nooit vanaf.
Eerst ging het om trauma's nu om een vriendin die geluid maakt.

Dat is het gevaar ook van alleen in het weekend gebruiken.
Daar blijft 't eigenlijk nooit bij omdat het altijd binnen handbereik is.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Je weet dat het nog geen weekend is he..

Je kan niet om elk wissewasje naar je hasj grijpen anders kom je er nooit vanaf.
Eerst ging het om trauma's nu om een vriendin die geluid maakt.

Dat is het gevaar ook van alleen in het weekend gebruiken.
Daar blijft 't eigenlijk nooit bij omdat het altijd binnen handbereik is.
Tja ik hoop dat ik volgende week op medicatie word gezet

AntiBenzo1312

Badass junkie
Was eerder op oxazepam gezet maar dat was terug gezet. Wil misschien wel weer terug naar therapie met medicatie. Gewoon medicatie die mijn hoofd een beetje rustiger houd door de dag heen

AntiBenzo1312

Badass junkie
Nog een verslaving erbij! Top.

Ik zou alleen voor de therapie gaan. Als je met oxazepam therapie gaat volgen krijg je veel minder mee omdat je gedempt word. Bijvoorbeeld tijdens diagnostiek word aangegeven nuchter te blijven heel het traject. Ook EMDR word dit gedaan. Heeft allemaal redenen.
Duurt nog fucking 6maand man tot ik echt in therapie kan bij de s-ggz

AntiBenzo1312

Badass junkie
Pffff net met mijn vriendin gepraat.. we gaan uit elkaar. Ik heb uiteindelijk toch nog wat verzwegen en ben daarbij met 4 vrouwen digitaal vreemdgegaan. Na vorige week ben ik weer wat aan het nadenken geweest en toen wist ik dat ik nog wat had achtergehouden. Ik twijfelde om het te vertellen, omdat ik wist dta dit het einde zou ebtekenen. En inderdaad ik was al de hele week vol met spanning en stress en vanfaag was ik heel stil. Ik kon nhet niet meer verzwijgen. Ik ehb het hele maal verkloot wat deze meid voor mij gaf aan liefde gaat niemand mij ooit geven. Godverdomme ik wil dood ik ga vnv een overdosis nemen. Of ik hang mezelf op. Dat is wat io verdien

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
Pffff net met mijn vriendin gepraat.. we gaan uit elkaar. Ik heb uiteindelijk toch nog wat verzwegen en ben daarbij met 4 vrouwen digitaal vreemdgegaan. Na vorige week ben ik weer wat aan het nadenken geweest en toen wist ik dat ik nog wat had achtergehouden. Ik twijfelde om het te vertellen, omdat ik wist dta dit het einde zou ebtekenen. En inderdaad ik was al de hele week vol met spanning en stress en vanfaag was ik heel stil. Ik kon nhet niet meer verzwijgen. Ik ehb het hele maal verkloot wat deze meid voor mij gaf aan liefde gaat niemand mij ooit geven. Godverdomme ik wil dood ik ga vnv een overdosis nemen. Of ik hang mezelf op. Dat is wat io verdien
Wat klote man hopelijk doe je geen gekke dingen! Ook al zie je op het moment geen uitweg betekend niet dat het ooit beter kan worden!

Spatsen

Belezen gebruiker
wat een nare situatie zit je nu zeg! Snap dat het je allemaal teveel wordt, en even geen uitweg meer ziet. En natuurlijk lijkt diegene de liefste en de leukste meid te zijn, en denk je dat je nooit weer zo’n eentje tegen gaat komen.

Maar dat mag absoluut geen reden zijn om aan zelfmoord te denken. Jou leven kan en mag niet afhankelijk zijn van een relatie, je bent veel meer dan dat!

sterkte de komende tijd 🙏🏻

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik leef nog… net lange gesprekken gehad. De tijd gehad om nog alle dingen te vertellen dit gedaan. Had toch nog wel hoop dat het goed zou komrn. Maar ik lig nu naast haar maar zie het somber in. Morgenochtend is de laatste keer dat ik haar zie, wat word dit lastig. Ik moet binnenkort mijn spullen halen bij haar weg me excuus maken en haar ouders en bedanken. En mijn moeder is net bevriend geraakt met mijn schoonmoeder. Heb mij nog nooit zo kut gevoeld. Wie ben ik eigenlijk? Alles wat ik heb opgebouwd qua persoonlijkheid is weg…

AntiBenzo1312

Badass junkie
Nee, je relatie is voorbij. Dat doet nu heel veel zeer, maar dat slijt. Tijd om aan jezelf te gaan werken, zodat je in een volgende relatie niet dezelfde fouten maakt als in deze relatie.
Het is klaar. Ik kan niet meer. Wiedm de fuck ben ik? Ik wil niet meer bestaan. Wat voor waarde heb ik? Hoop dat niemand me vind strajs

BrieMetDeBril

Badass junkie
Beter bel je een crisisdienst want dit soort dingen op forums zetten en ook nog dit soort foto's erbij zegt wel genoeg over je gemoedstoestand.

Neem jezelf nou even serieus en kom op voor jezelf. Als ke helemaal naar station loopt, kun je ook eem crisisdienst inlichten. Doe dat gewoon en ga ervoor.

Je wilt ergens van binnen anders, want je plaatst wel dit soort vreemde dingen. Dus je wilt eigenlijk niet eens er een eind aan breien. Waarom moeten wij dan zogezegd onderdeel worden van jouw suïcide poging. Is ook niet echt harm reduction. Sorry dat ik zo bot reageer, maar vind dit best ongepast.

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik zie dat je online bent, dus je bent er nog. Fijn.

Heb je al hulp gezocht?

Misschien een niet-populaire mening (die ik dan ook uit als mens, niet vanuit mijn rol als mod), maar ik zie een ontzettend toxisch patroon. Jij maakt een misstap in je relatie, vriendin boos/maakt het uit, jij springt zo enorm in de slachtofferrol dat jij degene bent die weer uit de put getrokken moet worden. En dat herhaalt zich, vannacht in extreme vorm.

Ik heb te doen met je vriendin, met dat ze in deze toxische relatie blijft. En ik denk dat het voor jou echt beter zou zijn om in je eentje verder te gaan, aan jezelf te gaan werken en te leren hoe je normaal met dingen om kunt gaan ipv op deze toxische manier. Ik gun ook jou beter.

Je beschadigd je vriendin en in je manier van posten hier vannacht sleep je ook ons erin mee. Knoop voor een volgende keer in je oren dat dat niet oke is.

Sterkte, ook voor je vriendin.

AntiBenzo1312

Badass junkie

Heb je al hulp gezocht?

Misschien een niet-populaire mening (die ik dan ook uit als mens, niet vanuit mijn rol als mod), maar ik zie een ontzettend toxisch patroon. Jij maakt een misstap in je relatie, vriendin boos/maakt het uit, jij springt zo enorm in de slachtofferrol dat jij degene bent die weer uit de put getrokken moet worden. En dat herhaalt zich, vannacht in extreme vorm.

Ik heb te doen met je vriendin, met dat ze in deze toxische relatie blijft. En ik denk dat het voor jou echt beter zou zijn om in je eentje verder te gaan, aan jezelf te gaan werken en te leren hoe je normaal met dingen om kunt gaan ipv op deze toxische manier. Ik gun ook jou beter.

Je beschadigd je vriendin en in je manier van posten hier vannacht sleep je ook ons erin mee. Knoop voor een volgende keer in je oren dat dat niet oke is.

Je hebt ook gelijk. Ik ben een egoïstische persoon. Mocht ik dit nog ern keer doen naar mijn vriendin toe dan is het denk ik beter dat ik zelf zeg dat ik stop.
Ik voel me ook gwn enorm schuldig. En ik ben een enorm gevoelig persoon

AntiBenzo1312

Badass junkie

Heb je al hulp gezocht?

Hulp heb ik al van de poh ggz, en sta op de wachtlijst bij de s-ggz maar dat duurt 6maand. Ik wil graag passende gedragsmedicatie, zodat mijn hoofd rustiger is in bepaalde situaties. En in therapie eraan werken. Ik ga dit aan mijn poh ggz voorstellen die medicatie in combinatie met gesprekken

AntiBenzo1312

Badass junkie
Mijn hoofd en gevoel en gedachtes zijn nog best intens. Honger heb ik bijna niet alleen nog maar een glas optimel op. Ben nu vooral aan het nadenken of ik wel alles heb gezegd, en daar continu over door nadenken. Ben daar nu zo psycho in dat ik elk gesprek nu verdenk van een fout van mezelf

AntiBenzo1312

Badass junkie
Mijn planning word vnv. Een wandeling buiten, even langs de shop want het is weekend. En daarna als me vriendin vrij is met haar het gezellig hebben

Hippie Langwaus

DF-koning
Mijn planning word vnv. Een wandeling buiten, even langs de shop want het is weekend. En daarna als me vriendin vrij is met haar het gezellig hebben
Wandeling buiten: Super!

Even langs de shop: Zou ik niet doen

Als je vriendin vrij is het gezellig met haar hebben: Super! En helemaal als je nuchter kan blijven, zodat je helder kan nadenken en samen met je vriendin serieus zaken kan bespreken.

O, en probeer nog iets te eten.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Er is nu net dit allemaal gebeurd en nu ga je de boel weer onder een laag wiet wegstoppen.

Ik begrijp dit aan de ene kant natuurlijk best wel, maar dit is denk ik een groot deel van de reden dat je emotionele ontwikkeling en verwerking niet goed zit. Omdat je dingen die gevoeld moeten worden weg drukt.

Wil en ga je niet zeggen wat je moet doen, maar zoals @Mevrouw Pløp al zei is hier een bepaald patroon en persoonlijk denk ik dat je vluchten in wiet er sterk mee verbonden zijn.

Als wat gebeurt is geen wake up call is, wat moet er dan gebeuren?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Er is nu net dit allemaal gebeurd en nu ga je de boel weer onder een laag wiet wegstoppen.

Ik begrijp dit aan de ene kant natuurlijk best wel, maar dit is denk ik een groot deel van de reden dat je emotionele ontwikkeling en verwerking niet goed zit. Omdat je dingen die gevoeld moeten worden weg drukt.

Wil en ga je niet zeggen wat je moet doen, maar zoals @Mevrouw Pløp al zei is hier een bepaald patroon en persoonlijk denk ik dat je vluchten in wiet er sterk mee verbonden zijn.

Als wat gebeurt is geen wake up call is, wat moet er dan gebeuren?
Ik zal proberen om vnv niks te roken

Bovenaan