Beginnende hasj verslaving

AntiBenzo1312

Badass junkie
Thank you! Voor je mooie woorden, maar die gasten zijn er puur om mij op te kast te jagen en onzekerheid aan te praten die kicken daarop. Dit hebben ze 4jaar gedaan en dat is normaal daar. Daarom krijgen ze geen nieuwe leden omdat als je niet vol aan de anabolen zit je een pussy bent en een loser bent. Hun zijn allemaal niet veel beter als ons. Als je het zo bekijkt.

Ik ga er gewoon niet op in. Die gasten gek.

Ter info over VNN ik heb een intake gehad van 2uur samen met mijn vriendin waarbij ik veel vragenlijsten moest beantwoorden. Ik had een klik met de behandelaar en vond de vrouw aardig en kon goed praten met haar. Ze zijn nu op vakantie, 8augustus gaan we aan de slag. En dan heb ik een gesprek met de behandelaar en psychiater hun 2 samen gaan mijn behandelen. Dan krijg ik ook te horen wat we gaat gebeuren. Qua contact met de huisarts is het eig waardeloos ze zijn bijna niet te bereiken en als ze bellen kom ik net uit de nachtdienst. Heb ook continu nagedacht wat ik wil bereiken met mijn therapie ik wil gewoon alles aanpakken van jeugdtrauma’s tot aan het vreemdgaan online tot het deepweb verhaal. De hele put moet open gewoon alles zoals het is. Alleen dan kunnen zij mij helpen ik moet alles vertellen wat er in me kop zit.
@MR_CHIP

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Jammer dat je na deze post waarin je vooral naar jezelf kijkt (en dat bedoel ik op een goede manier)
Ben weer terug!

Postief:
Qua paniek en gedachtes gaat het best goed niet echt volledig in paniek geraakt afgelopen week. Vriendin merkt ook verschil alles gaat beter tussen ons. Sporten gaat niet goed geen motivatie of zin in vaak maar ik probeer het wel te doen. Voeding ben ik nu weer op aan het letten wat ik op een dag eet want ik was +4kg aangekomen. Inmiddels alweer een kg eraf hoor, maar gewoon weer een beetje met de rem erop. Vakantie geboekt naar Utrecht met mijn vriendin 3daagjes dan gaan we allerlei steden bezoeken in Nederland. Sport is echt een gevoelig dingetje ik heb een idee dat hierachter een trauma zit. Want ik ben ooit begonnen doordat ik gepest werd door me uiterlijk daardoor ben ik begonnen met trainen. Toen begonnen mensen respect vol te worden, maar iedereen herkend mij als de guy die altijd daar vet srs in was. Maar het lukt me nu gewoon niet ik heb geen zin er in ik ben totaal niet hongerig voor de resultaat. Collega’s benoemen wel van de beveiliging in de kleedkamer dat ik een goed getraind lichaam heb. Maar ik zie mezelf als een dikzak als iemand die al zijn spieren van de afgelopen 4jaar heeft verloren. Daarom is de drempel ook zo groot om het srs op te maken. Het voelt voor mij een beetje alsof Messi ineens bij een amateurclub moet spelen. Omdat ik toen vorig jaar zo hoog zat qua niveau en dat vergelijk ik continu met nu. En dan word het gewoon niet leuk meer. Het is zo perfectionistisch.

Focuspunt:
Ik ben echt hartstikke verslaafd aan xanax, qua middelen gebruik is het echt heel slecht nu. Ik zit op 7mg per dag aan xanax maximaal ik slik 2x 2mg en 1x 3mg voor het slapen. Ik heb 8augustus pas het gesprek over de behandeling en therapie dat ik te horen krijg van hoe en wat. Want ze zijn op vakantie dus tot die tijd zo maar even doorgaan. En de seksuele bijwerkingen van de pram blijven vervelend al heb ik wel het gevoel dat ik de effecten verneem kan soms echt uitbundig vrolijk zijn. Huisarts is wel echt slecht te bereiken word eig aan me lot overgelaten tot de 8e.

Meteen in je volgende post, namelijk hier:
Thank you! Voor je mooie woorden, maar die gasten zijn er puur om mij op te kast te jagen en onzekerheid aan te praten die kicken daarop. Dit hebben ze 4jaar gedaan en dat is normaal daar. Daarom krijgen ze geen nieuwe leden omdat als je niet vol aan de anabolen zit je een pussy bent en een loser bent. Hun zijn allemaal niet veel beter als ons. Als je het zo bekijkt.

Weer meteen alleen maar naar anderen wijst. Wat was jouw rol daar, waarom was precies jij zo leuk om elke keer op de kast te jagen, waarom bleef je ergens 4 jaar waar je volgens jou zo slecht behandeld werd. Een ander kun je niet veranderen, jezelf wel. En je hebt zelf wel degelijk een grote rol in dit verhaal.

Dus stop gewoon eens helemaal met naar aan ander wijzen, alsof je handen op je rug gebonden zijn. Ja, waarschijnlijk ga je dan plat op je bek en val je je gezicht kapot, omdat je dan op jezelf aangewezen bent en dat geen mooi beeld is om te zien nu. Maar DAT is het beeld wat je kunt veranderen. En wat je ook moet veranderen, als je wil dat er wat veranderd. Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Jammer dat je na deze post waarin je vooral naar jezelf kijkt (en dat bedoel ik op een goede manier)

Meteen in je volgende post, namelijk hier:

Weer meteen alleen maar naar anderen wijst. Wat was jouw rol daar, waarom was precies jij zo leuk om elke keer op de kast te jagen, waarom bleef je ergens 4 jaar waar je volgens jou zo slecht behandeld werd. Een ander kun je niet veranderen, jezelf wel. En je hebt zelf wel degelijk een grote rol in dit verhaal.

Dus stop gewoon eens helemaal met naar aan ander wijzen, alsof je handen op je rug gebonden zijn. Ja, waarschijnlijk ga je dan plat op je bek en val je je gezicht kapot, omdat je dan op jezelf aangewezen bent en dat geen mooi beeld is om te zien nu. Maar DAT is het beeld wat je kunt veranderen. En wat je ook moet veranderen, als je wil dat er wat veranderd. Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg.
Ik snap wat je bedoeld. Ik kan het niet alleen ik heb hulp nodig. 8augustus ga ik hulp krijgen mensen in mijn omgeving merken wel verschil in mijn gedrag dus dat is wel fijn om te horen. Ben wel vaak heel erg moe maar dat kan ook door de xanax komen. En moet de HA nog te pakken krijgen maar dat gaat lastig. Ik wacht af wat hun plan en therapie gaat zijn. Enige wat ik nu kan doen is lekker zo doorblijven gaan en leuke dingen doen. En niks dwangmatigs doen. Ben nu wel weer bewuster aan het eten omdat ik 4kg was aangekomen. Was vooral aan het binge eten onbewust ineens bijna 80kg. Dus daar ben ik alert op inmiddels wel weer afgevallen.

annihilation

Badass junkie

Aangepast

Blijf lekker van de drugs af en probeer positief in het leven te staan.
En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.

Laatst bewerkt:

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.
Klopt het dat mensen jou de gek aansteken? Ja dat klopt 100%!

En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.
Aandacht ga jij zo lekker op dat blijkt wel.

Maaaaaaaaar

Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.

Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.

Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.
Dat lokt ook weer reacties uit. Ik gok dat het hier niet veel anders zal zijn.
Om over je stage nog maar te zwijgen.
Zodra het niet gaat zoals jij wilt begin je on ongeleid projectiel te worden.

Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.
Je bent een volwassen man maar qua leeftijd en gedrag net een klein kind.

En ga lekker doen wat jij leuk vindt sporten of vissen maakt niet uit zolang het maar geen drugs is.
Zit niet aan de drugs ik gebruik mijn voorgeschreven medicijnen. En ja van me af schrijven helpt. Ik weet dat ik problemen heb ben er toch meebezig ik krijg toch hulp. Is niet allemaal onzin jullie moeten mij gewoon met rust laten ik wil niks meer met dbb te maken hebben. Dat is echt de meeste verrotte forum waar je op kunt zetten. Jij moet echt je bek houden want jij weet net zoals ik wat er op dbb allemaal gezegd is tegen mij is echt niet normaal. Dan zeg ik wat terug en dan vinden jullie het gek. @Mevrouw Pløp van mij mag hij ook wel een ban op mijn topic. Hoef geen mensen van dat andere forum hier.

Ik ben er ook flauw van dat mensen denken dat ik niks met jullie advies doe. Ik doe er alles aan om beter te worden vgm was het ook jullie advies om naar VNN te gaan en waar ben ik heen gegaan?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik ga later even het hele topic doorspitten om te kijken welke onzin jij nog meer typt.

En wat heeft het voor nut hier weer een heel topic te maken over jouw problemen die je bij dbb ook al hebt gepost.

Maaaaaaaaar

Er zijn tientallen voorbeelden dat leden wel degelijk hun energie erin hebben gestoken om jou echt en oprecht te helpen.
Maar zelfs op deze pagina is er al een lid die nu al moe van jou wordt! Niet een of twee leden nee tig leden die het beste met jou voorhebben.

Keer op keer op keer op keer op keer. Maar jij weet het weer keer op keer op keer om zeep te helpen.

Dat wij het 4 jaar hebben uitgehouden met jou is al redelijk wat. Maar jij bent inderdaad echt hulp nodig en jij moet helemaal geen drugs gebruiken.
Je bent mentaal onstabiel wil het nog net niet zwak noemen. Maar de manier waarop jij je verwoord zegt al genoeg.

Maar goed ik ben blij om te lezen dat jij nu wel hulp zoekt/krijgt want dat ben jij ook echt nodig.
Het van je af schrijven zou kunnen helpen maar dit doe jij ook al jaren en wat heeft dit opgeleverd?
Ga in therapie en laat je testen op bepaalde dingen. Het lijkt mij dat je bij je tweede gesprek dat ook wel te horen krijg.

Wat begrijpen jullie niet aan mij met rust laten?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Maaaaaaaaar

Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende keer reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Als jullie het 4 jaar lang niet gelukt is vraag ik mij af waarom jullie hem hier blijven achtervolgen?
Misschien moeten jullie wel even wegblijven en redt hij het beter af zonder jullie......

Beetje met zijn alle accounts aanmaken alleen omdat Trippymeeuw hier naar toe is verkast.... Vraag me eigenlijk af wat bedroevender is???
Als je het mij vraagt zijn het die iemand helemaal hiernaar toe komen volgen om nog een paar trappen na te geven....

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
IMG_6645.png
@Mevrouw Pløp @Mezelf hier het bewijs dat mijn topic word door gestuurd naar het bodybuilding forum. Hun zijn maar op 1 ding gericht en dat is mijn leven kapot maken. Zelfs mijn familie heeft onlangs last van hun gehad. Kunnen jullie ingrijpen?

AntiBenzo1312

Badass junkie

Maargoed ik had even mijn modhoedje af.... Volgende keer reageer ik hier (moet denk ik helaas) weer op als moderator of stuur mevr. Plop op jullie af en dan zijn jullie nog niet klaar hoor. Kunnen jullie gespierde fitness dudes zijn, tegen plop kan niemand op 💪.
Heb al een keer hun ontmoet op een meetting in het echt doen ze helemaal niks en zijn ze poeslief. Maar mocht ik vernemen dat onlangs een familielid weer word lastig gevallen door iemand van bodybuilding forum los ik het zelf op.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Bekijk bijlage 52746
@Mevrouw Pløp @Mezelf hier het bewijs dat mijn topic word door gestuurd naar het bodybuilding forum. Hun zijn maar op 1 ding gericht en dat is mijn leven kapot maken. Zelfs mijn familie heeft onlangs last van hun gehad. Kunnen jullie ingrijpen?
Zoals je net aan mijn bericht kon lezen, zie je dat we het begrijpen en we hebben al ingegrepen en dit was gewoon de allerlaatste keer.
1 volgende opmerking naar jou en diegene krijgt gewoon een ban.

Zelf gewooon verder niet op in gaan en of ze op negeren zetten. Laat je door hun niet op de kast jagen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Zoals je net aan mijn bericht kon lezen, zie je dat we het begrijpen en we hebben al ingegrepen en dit was gewoon de allerlaatste keer.
1 volgende opmerking naar jou en diegene krijgt gewoon een ban.

Zelf gewooon verder niet op in gaan en of ze op negeren zetten. Laat je door hun niet op de kast jagen.
Dank ze zitten zelf eig ook dagelijks aan de drugs😘 dat vergeten ze altijd

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Ik ben er nog hoor, no worries. Was ff smerig frans Macvoedsel in mijn hoofd aan het stoppen en de kinders onder controle aan het houden, maar ik pak de handel hier zo wel weer aan!
Screenshot_2023-07-25-19-39-44-266-edit_com.whatsapp.jpg

N3K0

Badass junkie
Beter stoppen jullie gewoon allemaal met modder gooien naar elkaar.
Meeuw stop met reageeren op hun en haal zelf ook de drama van ander forum niet naar hier.

Zoals 1 week gelden al gezegd sta er boven en laat mensen gewoon lekker lullen, they will show their true colors. (And so will you)

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik snap wat je bedoeld. Ik kan het niet alleen ik heb hulp nodig. 8augustus ga ik hulp krijgen mensen in mijn omgeving merken wel verschil in mijn gedrag dus dat is wel fijn om te horen. Ben wel vaak heel erg moe maar dat kan ook door de xanax komen. En moet de HA nog te pakken krijgen maar dat gaat lastig. Ik wacht af wat hun plan en therapie gaat zijn. Enige wat ik nu kan doen is lekker zo doorblijven gaan en leuke dingen doen. En niks dwangmatigs doen. Ben nu wel weer bewuster aan het eten omdat ik 4kg was aangekomen. Was vooral aan het binge eten onbewust ineens bijna 80kg. Dus daar ben ik alert op inmiddels wel weer afgevallen.
Niet steeds naar een ander wijzen kun je heel goed een begin mee maken, net als stoppen met het verhogen van je doseringen Xanax. In een week (!!!) van 3 naar 7mg, je maakt het jezelf echt alleen maar moeilijker er vanaf te komen. En
Aangepast

Wat begrijp jij niet aan mijn post van eerder vanavond?! Die is niet in het chinees of wel?! Dit is je eerste en laatste waarschuwing ooit, nog 1 kick verkeerd en het is een permaban. Ik dit verdorie met vier knuffels in de Macdonald's en dat is nog volwassener gedrag dan het kinderachtige geëtter wat je hier laat zien. Ben je 11?

Dat is echt de meeste verrotte forum waar je op kunt zetten. Jij moet echt je bek houden want jij weet net zoals ik wat er op dbb allemaal gezegd is tegen mij is echt niet normaal. Dan zeg ik wat terug en dan vinden jullie het gek. @Mevrouw Pløp van mij mag hij ook wel een ban op mijn topic. Hoef geen mensen van dat andere forum hier.

Ik ben er ook flauw van dat mensen denken dat ik niks met jullie advies doe. Ik doe er alles aan om beter te worden vgm was het ook jullie advies om naar VNN te gaan en waar ben ik heen gegaan?
Laat je nou eens niet zo op de kast jagen, DAT MAAKT HET NAMELIJK LEUK OM TE BLIJVEN STANGEN. Als er iets is rapporteer je dat, punt. En let op de forumregels, die gelden evengoed voor jou, ook als je uit word gelokt.

We gaan hier niet doen aan topicbans zoals op DBB gebeurt, we zijn geen kleuterpolitie.

Dat er gedacht wordt dat je niets met adviezen doet komt door je communicatie, lees mijn eerste post van vanavond eens terug. Dat is iets waar jij iets aan kunt veranderen.

Bekijk bijlage 52748
Lekker momenteel een paniek aanval…
@Mevrouw Pløp @Mezelf
Je bent ontzettend vaak gewaarschuwd voor wat je allemaal op internet zet. Dat zet je openbaar voor iedereen die het wil lezen, en kan dus gedeeld worden. Daar kunnen wij je niet tegen beschermen. Let dus op met wat je online zet!!!

Dat je op een ander forum besproken wordt kunnen wij niets aan doen, je topic is openbaar en zonder account te lezen.

Haal een paar keer diep adem, ook dit gaat voorbij.

Cybertron

Newbie
Bekijk bijlage 52746
Wat verwacht je nou wat deze moderators gaan doen aan wat op een ander forum wordt gepost? Het is toch echt jouw keuze geweest om alles weer zo open en bloot te delen onder dezelfde naam als op een forum waar je 4 jaar "gepest" geweest zou zijn.
Je kan toch niet verwachten dat andere mensen jouw zootje weer gaan opruimen, word volwassen. Negeer het, vraag desnoods om je topic naar de privésectie te verplaatsen.
Maar mocht ik vernemen dat onlangs een familielid weer word lastig gevallen door iemand van bodybuilding forum los ik het zelf op.
No offence, maar dit gelooft niemand.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Wat verwacht je nou wat deze moderators gaan doen aan wat op een ander forum wordt gepost? Het is toch echt jouw keuze geweest om alles weer zo open en bloot te delen onder dezelfde naam als op een forum waar je 4 jaar "gepest" geweest zou zijn.
Je kan toch niet verwachten dat andere mensen jouw zootje weer gaan opruimen, word volwassen. Negeer het, vraag desnoods om je topic naar de privésectie te verplaatsen.
Ik dacht dat deze topic sws al in prive stond maar nee dus anders had ik het niet eens allemaal geplaatst maarja is nu toch al te laat.

N3K0

Badass junkie
Ik dacht dat deze topic sws al in prive stond maar nee dus anders had ik het niet eens allemaal geplaatst maarja is nu toch al te laat.
Bijna niks is prive op dit forum.

Zo goed als ieder topic is zonder account te lezen.

Als je echt prive je dingen wil uiten. Pak pen en papier en schrijf het daarop. Dat is alleen voor jou of voor wie jij wil dat het leest. Iemand die je kunt vertrouwen.

Ipv random strangers op openbaar internet.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Bijna niks is prive op dit forum.

Zo goed als ieder topic is zonder account te lezen.

Als je echt prive je dingen wil uiten. Pak pen en papier en schrijf het daarop. Dat is alleen voor jou of voor wie jij wil dat het leest. Iemand die je kunt vertrouwen.

Ipv random strangers op openbaar internet.
Word wss geregeld dat het in prive word gezet

AntiBenzo1312

Badass junkie
Niet steeds naar een ander wijzen kun je heel goed een begin mee maken, net als stoppen met het verhogen van je doseringen Xanax. In een week (!!!) van 3 naar 7mg, je maakt het jezelf echt alleen maar moeilijker er vanaf te komen. En

Wat begrijp jij niet aan mijn post van eerder vanavond?! Die is niet in het chinees of wel?! Dit is je eerste en laatste waarschuwing ooit, nog 1 kick verkeerd en het is een permaban. Ik dit verdorie met vier knuffels in de Macdonald's en dat is nog volwassener gedrag dan het kinderachtige geëtter wat je hier laat zien. Ben je 11?

Laat je nou eens niet zo op de kast jagen, DAT MAAKT HET NAMELIJK LEUK OM TE BLIJVEN STANGEN. Als er iets is rapporteer je dat, punt. En let op de forumregels, die gelden evengoed voor jou, ook als je uit word gelokt.

We gaan hier niet doen aan topicbans zoals op DBB gebeurt, we zijn geen kleuterpolitie.

Dat er gedacht wordt dat je niets met adviezen doet komt door je communicatie, lees mijn eerste post van vanavond eens terug. Dat is iets waar jij iets aan kunt veranderen.

Je bent ontzettend vaak gewaarschuwd voor wat je allemaal op internet zet. Dat zet je openbaar voor iedereen die het wil lezen, en kan dus gedeeld worden. Daar kunnen wij je niet tegen beschermen. Let dus op met wat je online zet!!!

Dat je op een ander forum besproken wordt kunnen wij niets aan doen, je topic is openbaar en zonder account te lezen.

Haal een paar keer diep adem, ook dit gaat voorbij.
Had verwacht dat dit wel op prive stond anders had ik het niet openlijk geplaatst.
Met die xanax heb je volkomen gelijk maar het is nu niet anders heb op advies @Harry In De Warrie een app gedownload waar ik alle mijn dosissen in noteer zodat ik alles kan aantonen bij VNN zodat hun een correcte afbouwschema voor mij gaat komen.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Word wss geregeld dat het in prive word gezet
Ik heb gezegd dat we het gaan overleggen. Maar ook daar is de enige beperking het aanmaken van een account, dat kost max twee minuten (als je een oud anoniem hotmailadres gebruikt waarvan je het wachtwoord 200x moet proberen. Anders gaat het sneller).

Opletten wat je online plaatst en in die zin internet niet als dagboek gebruiken blijft de beste tip.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik heb gezegd dat we het gaan overleggen. Maar ook daar is de enige beperking het aanmaken van een account, dat kost max twee minuten (als je een oud anoniem hotmailadres gebruikt waarvan je het wachtwoord 200x moet proberen. Anders gaat het sneller).

Opletten wat je online plaatst en in die zin internet niet als dagboek gebruiken blijft de beste tip.
Is nu toch al te laat. Achja als mijn topic bekend word in mijn dorp dan neem ik al mijn xanax in met de hoop dat ik niet meer wakker word. Als zoiets zou gebeuren is het gewoon klaar voor mij. Alles is nu nog toch al compleet. Als ik nu in een supermarkt zou lopen en er zou een overval zijn zou ik naar de overvaller lopen en zijn pistool op mijn hoofd leggen en zeggen tegen hem dat ie mag schieten.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Is nu toch al te laat. Achja als mijn topic bekend word in mijn dorp dan neem ik al mijn xanax in met de hoop dat ik niet meer wakker word.
Valse hoop.
Als zoiets zou gebeuren is het gewoon klaar voor mij. Alles is nu nog toch al compleet. Als ik nu in een supermarkt zou lopen en er zou een overval zijn zou ik naar de overvaller lopen en zijn pistool op mijn hoofd leggen en zeggen tegen hem dat ie mag schieten.
Wat bereik je hier nu mee? Haal diep adem, leg je telefoon weg en ga de rest van de avond wat anders doen dan op het forum hangen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Stop met het dreigen met suïcide. Ik heb daar zo’n hekel aan en tegelijkertijd kan het triggerend zijn voor mensen.

Pak je verantwoordelijkheid en neem even afstand van het forum zodat je gevoelens wat kunnen zakken.
Excuses maar maak dat ik nu wel in paniek ben. En dan flap ik zulke dingen eruit

• Angry
Waarderingen: N3K0
Bovenaan