Beginnende hasj verslaving

AntiBenzo1312

Badass junkie
je bent in ieder geval eerlijk dat doet lang niet iedereen in een relatie/verkering/band
Ja ik ben dan eerlijk geweest toch? Lijkt me ook dat iedereen weleens filmpjes heeft gezien die je eig niet moest zien. Heb wel al 1.0mg xanax genomen hoor. Een uurtje geleden. Mijn hoofd maakt me helemaal gek dan en die zegt dan je bent een viespeuk een pedofiel en viezerik. En dan voel ik mezelf vies en dan walg ik van mezelf. Heb vandaag ook nog helemaal niks gegeten.. nu omw naar de dienst van 9.5uur geen eten mee genomen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
niks gegeten en dan xanax :openmouth:

ik zou echt proberen te eten al is het brinta/drinkontbijt oid
Heb ik gister ook gedaan hoor. Ik ben al weg, ben echt in tweestrijd om toch die detail te vertellen. Maar is eig totaal niet nodig om nog meer onrust te veroorzaken. Want ik heb het verteld dat ik heb gezien maar als ik die details ga vertellen veroorzaak ik verdriet en gaat ze echt weg. Echt kut dit ben echt in paniek

MR_CHIP

Badass junkie
mijn mening wees open en eerlijk over alles , mocht je het later een keer vertellen, of ze het te weten komt , vind ze het denk ik nog erger

MR_CHIP

Badass junkie
misschien ben ik ook wel niet de juiste persoon om advies te geven, mijn motto : volg je gevoel

AntiBenzo1312

Badass junkie
Het voegt naar mijn idee niet veel toe als je in details gaat. Je bent voor zover ik kan beoordelen eerlijk geweest over dit incident. Als je vriendin zelf verdere details vraagt, uiteraard gewoon eerlijk zijn.
Dat is zo👍🏼 het is allemaal in de hetzelfde periode gebeurd als met het online vreemd gaan. En heb het dus nooit meer weer gedaan alle telegram groepen verwijderd ik rapporteerde zelfs die content zodat het verwijderd werd en het deepweb moet je gewoon niet opzitten wat je daar ziet is ongelofelijk.

Ik vind die mensen die het verkopen op telegram ziek

LucidLucy

Verslaafde in herstel
terwijl er eigenlijk niet veel aan de hand is

Je zegt het zelf al. Er is niet veel aan de hand. Kijk... Dit is nou een helpende gedachte. Er IS niet veel aan de hand. Ga dat nu ook geloven!

Ja maar dat over die video van -16 ga ik niet vertellen heb mijn vriendin al genoeg aangedaan. Ze weet al dat ik die videos heb gezien hoef niet perse in details te gaan. Ze weet al dat ik die videos heb gezien. Dus inprincipe ben ik eerlijk geweest toch??

Je bent eerlijk geweest. Details toevoegen heeft eigenlijk weinig zin. Dat brengt hooguit meer schade toe aan een ander, dan dat je er zelf iets mee op gaat schieten. Zet dit uit je hoofd om haar meer te vertellen, die tweestrijd brengt alleen maar onrust met zich mee.

Bewaar de details maar voor je therapeut straks. Die krijgt er voor betaald om dat soort dingen aan te horen en heeft minder emotionele binding aan jou, dus breng je er ook geen schade mee toe.

Het voegt naar mijn idee niet veel toe als je in details gaat. Je bent voor zover ik kan beoordelen eerlijk geweest over dit incident. Als je vriendin zelf verdere details vraagt, uiteraard gewoon eerlijk zijn.

Ja dit dus 😂

AntiBenzo1312

Badass junkie
Je zegt het zelf al. Er is niet veel aan de hand. Kijk... Dit is nou een helpende gedachte. Er IS niet veel aan de hand. Ga dat nu ook geloven!

Je bent eerlijk geweest. Details toevoegen heeft eigenlijk weinig zin. Dat brengt hooguit meer schade toe aan een ander, dan dat je er zelf iets mee op gaat schieten. Zet dit uit je hoofd om haar meer te vertellen, die tweestrijd brengt alleen maar onrust met zich mee.

Bewaar de details maar voor je therapeut straks. Die krijgt er voor betaald om dat soort dingen aan te horen en heeft minder emotionele binding aan jou, dus breng je er ook geen schade mee toe.

Ja dit dus 😂
Thanks voor je bericht Lucy ben inmiddels wel al rustiger. Voelde me wel tot rust gesteld door je bericht. Ik zal het bewaren voor mijn therapeut daar kan ik alles op tafel gooien en als het goed is krijg ik echt hele goede begeleiding. Ja mijn vriendin vraagt daar niks over. Ben vooral mezelf gek aan het maken zoals altijd

_shikantaza

Badass junkie
Voel me momenteel eigenlijk een beetje in paniek. Word over 13min opgehaald voor werk. En ik ben nu bijna in staat om er nog 1.0mg xanax erbij te nemen. Ik heb allerlei gedachtes wat voor viespeuk ik wel niet ben dit dat. En mijn vriendin weet dat ik die beelden heb gezien ik heb dat weleens verteld dat ik daarmee zit en toen zei ja daar heb je zelf voorgekozen. Alleen ze weet niet dat van die -16 video waar ik het op heb gedaan en totale afschuw voor heb. Moet ik dit vertellen of niet? Dit zal voor haar weer stress geven en paniek terwijl er eigenlijk niet veel aan de hand is HELPPPP… heb ook totaal geen eetlust
Hoe lang was het geleden dat je Xanax had genomen? Het zou ontwenning kunnen zijn. Is het als sneeuw voor de zon verdwenen toen je ‘t wel nam?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hoe lang was het geleden dat je Xanax had genomen? Het zou ontwenning kunnen zijn. Is het als sneeuw voor de zon verdwenen toen je ‘t wel nam?
Nou ik had nog xanax genomen voor het slapen gaan maar het was idd wel al uitgewerkt want ik nam het rond 12:30 in toen de paniek en gedachtes terug kwamen. Ik ben nu wel weer te doen maar nog steeds veel en gedachtes en angstig en stress maar ik kan functioneren. Had 1.0mg xanax genomen het werd wel idd minder de angst maar dat lijkt me logisch.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Thanks voor je bericht Lucy ben inmiddels wel al rustiger. Voelde me wel tot rust gesteld door je bericht. Ik zal het bewaren voor mijn therapeut daar kan ik alles op tafel gooien en als het goed is krijg ik echt hele goede begeleiding. Ja mijn vriendin vraagt daar niks over. Ben vooral mezelf gek aan het maken zoals altijd
@LucidLucy enige wat er altijd aan de hand is zijn dingen die in mijn eigen hoofd leven. Terwijl er in werkelijkheid niks gebeurd iedereen vind mij aardig iedereen houd van mij. Het is ook wel erg want iedereen in mijn omgeving maakt zich wel vaak zorgen om mij.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Elke keer als je Xanax neemt en het werkt uit komt de angst en paniek harder terug. Zou er per direct mee stoppen.
Ik kan alleen stoppen met de hulp van vnn. Ik ben verslaafd dat geef ik toe. Ik heb ambulante dagelijkse hulp nodig om er vanaf te komen. En een behandeling om mij weer goed te voelen. Ambulant of kliniek maakt mij niet uit op 17juli heb ik de afspraak en dan ga ik beginnen. Ik geef toe ik kan gewoon niet zonder nu.

_shikantaza

Badass junkie
Ik neem nu 2x 1.0mg per dag. Is wel een goed idee om elke dag rond hetzelfde tijdstip te nemen want dat deed ik niet. Vaak ga ik lang op bed liggen als ik wakker ben en dan word ik onrustig wakker.
Dat is in deze fase wel verstandig. Ik merkte dat mijn hoofd wel gewend raakte aan het tijdstip van dosering toen ik nog medicijnen slikte. Ging ahw anticiperen op wat het verwachtte binnen te krijgen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Sta nu op rammstein te beveiligen kom ik iemand tegen die ik via een online spel heb leren kennen op internet😂😂 ik had weleens contact met hem via snapchat dus hij wist wie ik was. Hij tikte mij aan hij jij bent (gebruikersnaam) toch😂. Zo tering toevallig wow echt ziek hij komt uit Den Haag en ik uit Groningen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Dat is in deze fase wel verstandig. Ik merkte dat mijn hoofd wel gewend raakte aan het tijdstip van dosering toen ik nog medicijnen slikte. Ging ahw anticiperen op wat het verwachtte binnen te krijgen.
Ja miss dat ik daardoor ook heftiger reageer heb het nu ook wel maar in vlagen doe voel ik het weer ff erg en dan vaagt het weer weg.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hoe zou jij mijn dosis doen dan? Ik neem 2x1.0mg heb vanochtend het rond 12:30 ingenomen hoeveel tijd zou ik er tussen houden tot de volgende intake?

_shikantaza

Badass junkie
Hoe zou jij mijn dosis doen dan? Ik neem 2x1.0mg heb vanochtend het rond 12:30 ingenomen hoeveel tijd zou ik er tussen houden tot de volgende intake?
In principe dan 24 / 2 = 12u

Ik zou je avonddosis een half uurtje voor bedtijd nemen en de ochtenddosis 12u daarvoor (of erna :grin:).

En probeer niet te sjoemelen met een extra dosis tussendoor. Maar als je je aan een vast stramien houdt heb je daar misschien wel minder behoefte aan.

Laatst bewerkt:

MR_CHIP

Badass junkie
de reden "de huisarts heeft het druk zat " is onzin elk persoon verdient de aandaacht die hij/zij nodig heeft zeker als het op dosering/tijden aankomt een huisarts weet alles het beste in de betreffende situatie qua wisselwerking / kan ook afwijken van eventuele tijds duur online qua werking

N3K0

Badass junkie
Beste @trippymeeuw je bent jezelf een beetje gek aant maken en dingen groter aan het maken dat ze zoals jij zelf al zegt in werkelijkheid zijn...

Je hebt die filmpjes gezien.. Je vind jezelf daardoor een viespeuk... Wanneer ben je geen viespeuk meer? Wat kan jij voor jouzelf doen.. Jij "moet" de situatie accepteren zoals die is.. Die kan je niet meer veranderen. Je kan het niet terug draaien...

Je kan hier alleen van leren. En dat heb je al gedaan.. Je bent er van geschrokken, dit is niet wat je wilt, je kijkt er niet meer na..

Probleem is opgelost. En desnoods geef de gedachten maar gewoon gelijk.. En lach erom.
Maak het zelf vooral allemaal niet te zwaar.

Stop living in the past. And accept the things you cannot change🙏🏻

AntiBenzo1312

Badass junkie
Side effect van de citalopram worden nu wel echt vervelend met name de seksuele effecten. Kom bijna niet klaar en blijf soms gewoon slap. Het is ook erg vervelend voor me vriendin als dit niet weggaat is dit niet de middel voor mij dit ook met me huisarts gesproken ben iemand die erg van seks houd en op die manier is het weinig aan😅

Heeft iemand een advies?❤️

Laatst bewerkt:

AntiBenzo1312

Badass junkie
Vanochtend wel met een goede mood opgestaan. Met 20mg citalopram en 1.0mg xanax wel nog een discussie gehad met me vriendin. En samen met haar nog wat stelz gedronken alcohol is toch ook wel een dingetje voor mij geworden ik drink niet veel maar wel regelmatig 1of2. Heb wel goed ontbeten en een 90gr whey shake genomen en vnv na mijn dienst neem ik nog eens 200gr broccoli met 200gr kip met daarbij 500gr kwark als toetje dus dat pak ik wel weer rustig op. Morgen als doel gesteld om voor mijn dienst lekker te gaan sporten want ik hoef pas rond 22;00 te werken.

_shikantaza

Badass junkie
Side effect van de citalopram worden nu wel echt vervelend met name de seksuele effecten. Kom bijna niet klaar en blijf soms gewoon slap. Het is ook erg vervelend voor me vriendin als dit niet weggaat is dit niet de middel voor mij dit ook met me huisarts gesproken ben iemand die erg van seks houd en op die manier is het weinig aan😅

Heeft iemand een advies?❤️
Advies: accepteer het en heb het fijn op andere manieren. Misschien gaat het weg maar misschien ook niet.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Advies: accepteer het en heb het fijn op andere manieren. Misschien gaat het weg maar misschien ook niet.
Dat is zo maar hoort niet zo te zijn. Ik vind het niet fijn. Als het niet weggaat ga ik ermee stoppen of een ander middel proberen. Arts zei dat dat wel af kon nemen omdat ik nog maar kort op de 20mg zit bijna 2week. Maar zit al 4week op 10mg toen had ik er ook last van maar wel minder. Nu lukt het bijna helemaal niet meer lijkt ook minder gevoel te geven.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dat is zo maar hoort niet zo te zijn. Ik vind het niet fijn. Als het niet weggaat ga ik ermee stoppen of een ander middel proberen. Arts zei dat dat wel af kon nemen omdat ik nog maar kort op de 20mg zit bijna 2week. Maar zit al 4week op 10mg toen had ik er ook last van maar wel minder. Nu lukt het bijna helemaal niet meer lijkt ook minder gevoel te geven.
Kijk het eerst een tijdje aan. Je moet niet in paniek allerlei conclusies trekken. Zulke dingen hebben tijd nodig en je lichaam en geest moeten er aan wennen.

Bovenaan