bad trip

needlefreak

Bewuste gebruiker
enkele jaren geleden gingen we eens met 3en trippen op paddo's.
een vriend van mij was naar holland gegaan om paddo's te kopen en hij had juist de paddo thee gemaakt toen wij bij hem thuis aankwamen. (hij had er 10 dubbele porties in gedaan maar wij wisten dat niet. :openmouth: ) we dronken met z'n 3en een hele kom thee op en gingen een wandelingetje maken naar de duinen. we keken naar de zonsondergang en rookten een joint. de paddo's begonnen te werken. eerst viel alles nog mee. we waren opgewonden omdat het zulke goeie paddo's leken te zijn. maar opeens begonnen we alle 3 keihard te trippen. alles bewoog, echt niks stond nog stil. het werd donker en we wilden naar huis maar dan moesten we eerst nog door enkele drukke straten waar veel mensen liepen en dat durfden we niet. en in het donker in de duinen was het echt akelig en daar wilden we ook niet blijven. we wisten niet wat we moesten doen en we zaten elkaar echt zot te maken. we zagen allemaal enge dingen in de donkere struiken en we kregen schrik. als ik naar mijn eigen armen keek dan zag ik dikke aders die bewogen en waar juist gelijk beestjes doorkropen. het gezicht van mijn vrienden zag er echt akelig en misvormd uit en we maakten ruzie... :smilingimp: na een tijdje besloten we toch om samen te blijven en naar huis te gaan. het huis was ongeveer 15 min stappen van waar we ons bevonden maar we hebben er uren over gedaan voor we er waren. we gingen steeds op de vlucht en we waren constant verloren gelopen. het was echt moeilijk om ons te orienteren. ik weet nog dat het na middernacht was dat we bij hem thuis aankwamen en dat we opgewonden de wildste verhalen vertelden aan zijn vriendin. achteraf konden we er wel nog mee lachen maar op het moment zelf zeker niet. we hebben nog dikwijls grote porties paddo's genomen maar dan bleven we wel lekker thuis. :mrgreen:

Skyline

Newbie
Bad trip?

Hey Needle,

Opzich is het wel klote voor je dat je zo'n nare trip hebt gehad.
Maar misschien vind je het interresant om te weten: Die bad trip valt reuze mee.

Het is sowieso vrij onverantwoord dat je niet zelf weet hoeveel paddo's er zijn gebruikt voor de thee, en ook dat je niet bij iemand in de zitkamer zit een filmpje te kijken (wat echt supergaaf kan zijn, vooral bij LOTR :grin: ).

Ik heb zelf eens een bad trip meegemaakt. Helaas is het lastig overtuigend uit te leggen hoe ernstig het allemaal op dat moment is maar dit is een pogingkje:
-overal waar ik keek zag ik grijs en zwartwit en mijn ogen konden niet focussen
-mijn kuiten gingen op een bepaald moment spontaan krampen waardoor ik op de grond viel, en slechts blind voor mij uit kon voelen (dus een slecht orientatiegevoel die ECHT heel erg is :wink:).
-tijdens het trippen lag ik in elkaar gekropen, met ijskoude handen, ijskoude hoofd, lag ik te trillen, en te klappertanden
-elke cel in mijn lijf schreeuwde: wat heb je gedaan wat heb je gedaan

Maargoed,
Tijdens de trip weet je natuurlijk dat je er overheen komt he.
Daarom was het in mijn geval achteraf ook wel kicke (zieke geest he? :wink:)

Oke dat was 'm, nu jij weer:wink:

JA, PADDO'S ZIJN WEL VAAG ALLEEN ALS JE HET BUITEN OP STRAAT DOET MOET JE WEL OPPASSEN.......SOMS WEET JE ECHT NIET WAT JE DOET ALLEEN HET IS WEL MIJN FAVO DRUGGSSOORT............XXX SNATSERTJE :wave:

MystiX

Experimenterende gebruiker
:smoke: Ik kan hier niet echt over meepraten, maar het lijkt me wel echt klote als je alles als negatief beschouwt.
Ik heb nog nooit een bad trip gehad en met zoveel ervaring als ik nu heb zal het er ook niet echt inzitten dat ik er nog wel een krijg. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rebecje

Newbie
Bad Trip?!! Ik noem mijn 2e paddo ervaring een bad Trip, maar lees net dat het nog veeeel erger kan. Hier de mijne....

Samen met m'n vriend en 3 vrienden heb ik begin vorig jaar m'n 2e paddo ervaring beleefd en gelijk ook m'n laatste.
We waren bij ons thuis, een vertrouwde omgeving dus. Ik dronk m'n thee en niet veel later begon m'n trip.

Ik voelde me helemaal lekker toen ik besloot mij m'n vriend op de deken te gaan liggen, die we speciaal hadden neergelegd met een reden. Een ervan was dat het leek alsof je zweefde zodra je op de deken zat of lag. Een heel vredig en rustig gevoel kwam er toen over me heen. Het leek wel alsof er een rozige, zachte, wolk om me heen hing op dat moment. :grin: In mn hoofd was alles rustig en ik lag alleen nog maar te genieten van de kleuren en geluiden, van m'n gedachtes was ik me niet bewust. De muziek die opstond was geweldig en voor mijn gevoel bestonden alleen mijn vriend en ik op de deken.
We lagen met onze gezichten naar elkaar toe aan elkaar te vertellen wat we voelde en zagen. Na een tijdje ging mijn vriend weer op de bank zitten en ik bleef daar dus alleen.

En dat was toen ook het begin van zoals ik het noem, mijn bad trip. Ik lag daar nog een tijdje te genieten van alles wat er met me gebeurde toen ik plots m'n vader voor me zag en tegen me hoorde praten.
En ik (23 toen) had mijn vader 21 jaar daarvoor voor het laatst gezien en gesproken. En toch wist ik dat het m'n vader was, ik kende hem helemaal niet, wist niet hoe z'n stem klonk of hoe hij er 21 jaar later uit zag. Maar toch was het voor mij heel duidelijk dat m'n vader tegen me had gesproken.
Ik raakte in paniek, ik wilde de kamer uit, ik wilde weg uit die ruimte, ik wilde maar weg en naar buiten. Het leek wel alsof alles in m'n hoofd 10x sneller ging als 5 minuten daarvoor op de deken.
Ik ben op de bank gaan zitten en vertelde mn vriend wat er met me gebeurde. We besloten even naar boven te gaan.
Ik ben op ons bed gedoken alsof het m'n reddende engel was, een soort van uitgestoken armen waarin je troost vindt. Spontaan voelde ik me somber worden, mn roze wolk werd een soort van grijze deken. :cry: Tranen begonnen te komen en 5 uur lang heb ik met mn gezicht in het matras gedrukt zo gelegen. 5 Uur lang heb ik me *** gevoeld om m'n vader, in al die uren gingen er de meest rare gevoelens door me heen. En 5 uur lang heb ik mijn vriend dus opgezadeld met een huilend monster!!!

Ik had geen controle meer over mezelf, m'n gedachtes gingen te snel. Ik kon dus niet uitleggen aan m'n vriend wat er was, ik wist het zelf niet eens! Er schoten teveel gedachtes door mn hoofd, waardoor ik niks meer duidelijk zag. Mijn tranen bleven maar komen, non stop gewoon. :cry:
Ik voelde me ontzettend alleen en op een gegeven moment begon ik kwaad te worden. Kwaad op mezelf en kwaad op een man die ik alleen nog maar kende van een videoband. :smilingimp:
Ik wilde toen ineens heel graag naar beneden, maar durfde gewoon niet van bed af. Alsof mijn wereld buiten het bed niet meer was. Ik voelde me toen heel angstig. Na een tijdje durfde ik dan toch de overloop op de lopen, maar aan de trap kreeg ik weer angst om naar beneden te gaan. M'n lichaam wilde niet mee, maar mn hoofd wel. Zo heb ik een tijdje bovenaan de trap gezeten. In m'n hoofd werd het ook weer rustiger en ik werd me ineens bewust van m'n opgezwolle gezicht. Na 5 uur gehuild te hebben was m'n gezicht echt helemaal opgezwollen!! M'n lippen, m'n ogen, alles. Een dag heb ik op de bank gelegen met ijs en koude doeken en nog een dag heb ik me opgesloten omdat ik er te afschuwelijk uitzag. Ik ben uiteindelijk weer op bed gaan liggen en wilde alleen nog maar slapen toen. Na veel vitamine c gedronken te hebben ben ik gaan slapen en werd na vele uren weer "nuchter" wakker.

De gedachtes die ik de avond ervoor niet onder controle kreeg en dus niet echt kon uitleggen die hebben me ertoe aangezet om er toch eens met iemand over te gaan praten. Zo zat ik dus een paar dagen later bij iemand op de stoel. En probeer dan maar eens uit te leggen wat je overkomen is.........Uiteindelijk heeft het me ontzettend geholpen die trip. Het heeft veel meer duidelijker gemaakt, dingen hebben nu een plekje.

Maar evengoed is het voor mijn gevoel een bad trip. Het heeft me toch een beetje angstig gemaakt om nog een x paddo's te doen, terwijl ik na de 1e x toch heel graag nog een x wilde. M'n gevoel nu is heel dubbel....Wel doen, niet doen.... :confused:

hoe het precies komt weet ik niet, maar de 3 keer dat ik een paddo trip heb gemaakt, voel ik me niet op mn gemak bij mensen. sterker nog ik wordt helemaal paranoïde. mijn 2e trip was in scheveningen, eerst zat ik in de duinen maar daarna liep ik de stad in toen de trip al volop bezig was. ik werd gek, ik dacht dat al die mensen naar me keken. dat het één groot toneelstuk was en dat het allemaal om mij draaide. ieder mens afzonderlijk, zelfs kleuters, verwachtte iets van me, ze wisten allemaal precies hun rol, en die deden ze heel goed, en ik stond precies in het midden van een plein en iedereen keek naar me en vond me dom. alsof je in je pjama of in je blootje over een drukke straat loopt maar dan nog erger. en omdat ik toen zo verward om me heen keek, begonnen er ook daadwerkelijk mensen te kijken wat ik nou aan het doen was, wat het alleen maar erger maakte.

dit had ik ook tijdens mijn 3e trip, in een dorp bij het bos, toen ik mensen tegenkwam sloeg ik op de vlucht...

dus kan je dat een bad trip noemen, dat in scheveningen misschien maar de rest valt mee.

overigens heb ik ook, wat iemand hierboven ergens schreef, weleens last gehad van onwillekeurige bewegingen van de spieren in de benen, en mn kaak ook, niet echt klappertanden maar gewoon dat mn mond vanzelf opensperde, en mn ogen ook trouwens.

binnenkort wil ik weer ns iets doen (paddo's, LSA of iets dergelijks) maar ik zit nog te twijvelen (en te zoeken naar een rustige omgeving zodat het wel een beetje leuk blijft).

flash

Newbie
TRIPS ZIJN GEWOON FANTASTISCH !!

de eerste keer dat ik ooit aan een trip begon was door paddo's te eten maar ik had maar 3/4 portie en het viel ammel goed mee.. de effecten waren enz.. maar ik vond echt dat ik niets echt bijzonders had meegemaakt..
dus over naar Trip 2: dit maal waren we met 3, ik en nog twee kameraden.. we gingen ieder een volledig bakje truffels opeten...
volledig bakje opgevreten.. we zaten op dat moment in een dorp van kameraad.. en we hadden 1 fiets bij..
toen gingen we door het veld stilletjes naar de stad wandelen..
ik was aan het fietsen en op het moment dat de trip zowa begon, lukte het echt niet meer tegoei om te fietsen, toen fiets gewoon in het veld gelegd tot dag erna... toen verder de hele avond zitte wandelen door hele stad uit... een bos ingeweest in het donker.. dat was pas flashe...
we waren 5 meter verder op een half uur in dat bos..
we probeerden onze weeddealer een sms te sturen omdat we goesting hadden in een joint...maar dat lukte totaal niet meer.. die fucking gsm, alle knopjes kwamen gewoon van het scherm af als je erop drukte..
de grond in dat bos... ginge gewoon allemaal in elkaar.. mooie flasheffecten gewoon... na het bos liepen we gewoon met ons 3 trippend door de stad uit..
en overal waar we mensen zagen keken ze zo heel raar naar ons...warschijnlijk omdat we zo fel opvielen...zo noia aant trippe gewoon..
ook een joint rollen lukte echt niet meer..die 2e trip was in juli 2004..
hierna heb ik nog dikwiljs willen trippern maar oftewel wou de rest niet meedoen of hadden we geen tijd om nr maas te gaan of hadde we geen rustige plek...
toen in augustus had ik nog es zin om paar bolletjes af te gooien...dacht ask nie kan trippe dan mer van iets anders flashe.. had ik 6 bolle afgegooid en man van die schijven heb ik wel zitte flashe ze.. het waren er naamloze ma zo fel hebk nog nooit ervan geflasht!
als ik praatte bleef men kaak gewoon bibberen.. je hoorde als ik praatte dat men kaken bibberden..
ik begon echt paranoia te worden van alles.. zo ook op men 18 verjaardag had ik bollen gegooid.. toen gewoon met de scooter nr maastricht gereden....dat was ook wel te gek hoor..rijden onder de xtc=bom ! lol

maar fuck die xtc nu, want das toch maar shitty harddrugs...

ben nu al drie weken thuis, gewoon geen zin meer om nr school te gaan enz...
kwam ik dinsdagavond rond een uur of zeven bij een kameraad zen thuis..
zei hij tegen me dat zen broer nog een half bakje truffels had staan op zen kamer..
ik zo laat mij da opvreten..
hij da gehaald... ik was al redelijk gaar na 6 poekels..
en hadde gene weed meer dus ik da opgevreten..
en jah dacht echt dak het nie zo fel ging voelen van een half bakje maar damn het was een geslaagde trip ze!
zo een chillige trip hadk nog nooit meegemaakt...
we zaten gewoon in de living van zijn thuis voor zen computer..
ik lag in de zetel gewoobn volledig te chille en nr zo heel chillige muzie te luistere.. daarna toen hij ging maffe was ik nog aant trippe.. toen ging ik gewoon nr mijn thuis met de scooter.. maar aant trippe en het regende zo fel... dat ik gewoon alle regendruppels in verschillende kleuren voor men ogen zag afkomen dus kortom ik zag nix meer dan kleuren op de baan!!
enkele keren per ongeluk de stoep opgereden..
dit doek wel geen tweede keer hoor.. trippend scooter rijden..
gestoord gewoon..
mjah kan blijve vertellen over die 3 trips dak heb meegemaakt ma fuck it, im out..
peace

Bovenaan