Bad Trip?!! Ik noem mijn 2e paddo ervaring een bad Trip, maar lees net dat het nog veeeel erger kan. Hier de mijne....
Samen met m'n vriend en 3 vrienden heb ik begin vorig jaar m'n 2e paddo ervaring beleefd en gelijk ook m'n laatste.
We waren bij ons thuis, een vertrouwde omgeving dus. Ik dronk m'n thee en niet veel later begon m'n trip.
Ik voelde me helemaal lekker toen ik besloot mij m'n vriend op de deken te gaan liggen, die we speciaal hadden neergelegd met een reden. Een ervan was dat het leek alsof je zweefde zodra je op de deken zat of lag. Een heel vredig en rustig gevoel kwam er toen over me heen. Het leek wel alsof er een rozige, zachte, wolk om me heen hing op dat moment.

In mn hoofd was alles rustig en ik lag alleen nog maar te genieten van de kleuren en geluiden, van m'n gedachtes was ik me niet bewust. De muziek die opstond was geweldig en voor mijn gevoel bestonden alleen mijn vriend en ik op de deken.
We lagen met onze gezichten naar elkaar toe aan elkaar te vertellen wat we voelde en zagen. Na een tijdje ging mijn vriend weer op de bank zitten en ik bleef daar dus alleen.
En dat was toen ook het begin van zoals ik het noem, mijn bad trip. Ik lag daar nog een tijdje te genieten van alles wat er met me gebeurde toen ik plots m'n vader voor me zag en tegen me hoorde praten.
En ik (23 toen) had mijn vader 21 jaar daarvoor voor het laatst gezien en gesproken. En toch wist ik dat het m'n vader was, ik kende hem helemaal niet, wist niet hoe z'n stem klonk of hoe hij er 21 jaar later uit zag. Maar toch was het voor mij heel duidelijk dat m'n vader tegen me had gesproken.
Ik raakte in paniek, ik wilde de kamer uit, ik wilde weg uit die ruimte, ik wilde maar weg en naar buiten. Het leek wel alsof alles in m'n hoofd 10x sneller ging als 5 minuten daarvoor op de deken.
Ik ben op de bank gaan zitten en vertelde mn vriend wat er met me gebeurde. We besloten even naar boven te gaan.
Ik ben op ons bed gedoken alsof het m'n reddende engel was, een soort van uitgestoken armen waarin je troost vindt. Spontaan voelde ik me somber worden, mn roze wolk werd een soort van grijze deken.

Tranen begonnen te komen en 5 uur lang heb ik met mn gezicht in het matras gedrukt zo gelegen. 5 Uur lang heb ik me *** gevoeld om m'n vader, in al die uren gingen er de meest rare gevoelens door me heen. En 5 uur lang heb ik mijn vriend dus opgezadeld met een huilend monster!!!
Ik had geen controle meer over mezelf, m'n gedachtes gingen te snel. Ik kon dus niet uitleggen aan m'n vriend wat er was, ik wist het zelf niet eens! Er schoten teveel gedachtes door mn hoofd, waardoor ik niks meer duidelijk zag. Mijn tranen bleven maar komen, non stop gewoon.
Ik voelde me ontzettend alleen en op een gegeven moment begon ik kwaad te worden. Kwaad op mezelf en kwaad op een man die ik alleen nog maar kende van een videoband.
Ik wilde toen ineens heel graag naar beneden, maar durfde gewoon niet van bed af. Alsof mijn wereld buiten het bed niet meer was. Ik voelde me toen heel angstig. Na een tijdje durfde ik dan toch de overloop op de lopen, maar aan de trap kreeg ik weer angst om naar beneden te gaan. M'n lichaam wilde niet mee, maar mn hoofd wel. Zo heb ik een tijdje bovenaan de trap gezeten. In m'n hoofd werd het ook weer rustiger en ik werd me ineens bewust van m'n opgezwolle gezicht. Na 5 uur gehuild te hebben was m'n gezicht echt helemaal opgezwollen!! M'n lippen, m'n ogen, alles. Een dag heb ik op de bank gelegen met ijs en koude doeken en nog een dag heb ik me opgesloten omdat ik er te afschuwelijk uitzag. Ik ben uiteindelijk weer op bed gaan liggen en wilde alleen nog maar slapen toen. Na veel vitamine c gedronken te hebben ben ik gaan slapen en werd na vele uren weer "nuchter" wakker.
De gedachtes die ik de avond ervoor niet onder controle kreeg en dus niet echt kon uitleggen die hebben me ertoe aangezet om er toch eens met iemand over te gaan praten. Zo zat ik dus een paar dagen later bij iemand op de stoel. En probeer dan maar eens uit te leggen wat je overkomen is.........Uiteindelijk heeft het me ontzettend geholpen die trip. Het heeft veel meer duidelijker gemaakt, dingen hebben nu een plekje.
Maar evengoed is het voor mijn gevoel een bad trip. Het heeft me toch een beetje angstig gemaakt om nog een x paddo's te doen, terwijl ik na de 1e x toch heel graag nog een x wilde. M'n gevoel nu is heel dubbel....Wel doen, niet doen....