auroraowned
Experimenterende gebruiker
Weet iemand in amsterdam een goeie smartshop met redelijk prijzen het liefst zo dicht mogelijk bij een metro station en ook waar zoo7 word verkocht als het lukt 
thnx
thnx
Wat je er voor terug kunt krijgen is zo veel meer waard dan geld.. maar met jouw instelling kun je er inderdaad maar beter niet aan beginnen.auroraowned zei:ik weet wel waar goeie smartshops zitten maar ik wil alleen niet 15 euro betalen voor een bakje paddos
auroraowned zei:ik weet wel waar goeie smartshops zitten maar ik wil alleen niet 15 euro betalen voor een bakje paddos
Jamrock zei:Kun je ze nog atijd kopen in smartshops?
ze zijn toch niet meer legaal?
kun je ze dan nog in iedere smartshop nog verkrijgen?ExceptionalInsight zei:Het kan wel, maar het mag niet.
ExceptionalInsight zei:Wat je er voor terug kunt krijgen is zo veel meer waard dan geld.. maar met jouw instelling kun je er inderdaad maar beter niet aan beginnen.auroraowned zei:ik weet wel waar goeie smartshops zitten maar ik wil alleen niet 15 euro betalen voor een bakje paddos
Wat denk jij?Jamrock zei:kun je ze dan nog in iedere smartshop nog verkrijgen?ExceptionalInsight zei:Het kan wel, maar het mag niet.
maar dan illegaal?
+1RSW zei:Damn, wat schieten de baggertopics over paddo's hard uit de grond sinds 1 december. Als je op DF kan, kan je toch ook op google ?![]()