Amsterdam smartshop

auroraowned

Experimenterende gebruiker
Weet iemand in amsterdam een goeie smartshop met redelijk prijzen het liefst zo dicht mogelijk bij een metro station en ook waar zoo7 word verkocht als het lukt :wink:

thnx

auroraowned

Experimenterende gebruiker
ik weet wel waar goeie smartshops zitten maar ik wil alleen niet 15 euro betalen voor een bakje paddos

De Sjeik

Bewuste gebruiker
^Goedkoper dan 12,50 ga je ze niet vinden, dat weet ik wel zeker..en dan hebben we het nog over de mexicaanse..voor de sterkere soorten betaal je bijna altijd meer.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
auroraowned zei:
ik weet wel waar goeie smartshops zitten maar ik wil alleen niet 15 euro betalen voor een bakje paddos
Wat je er voor terug kunt krijgen is zo veel meer waard dan geld.. maar met jouw instelling kun je er inderdaad maar beter niet aan beginnen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ga zelf altijd naar kokopelli van conscious dreams. Dit is 2 min lopen vanaf het metrostation amsterdam centraal. De mensen achter de balie weten echt waarover ze praten en de prijzen zijn wel normaal.

Er is ook een smartshop 2 min lopen vanaf metrostation nieuwmarkt. hier verkopen ze hawaiaantjes voor 10 euro, en ze deden het bij mij goed. Alleen de mensen achter de balie hebben zelf geen verstand (ervaring) net zoals vele andere smartshops.

Zoo7 kan je bijna nergens krijgen, veel smartshops zeiden tegen mij dat het illegaal is. In Zwolle is het vollop te krijgen.

Ik zou nou kokopelli gaan.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Volgens mij bestaat er, in ieder geval voor de verkoop van paddos, geen leeftijdsgrens. Die bestond ook niet toen ze nog legaal waren, dit was ook een punt van het VLOS, omdat ze zichzelf min of meer de regel hadden opgelegd voor 18+. Er was nooit echte regulatie van paddo verkoop, dit heeft er ook voor gezorgd dat souviniershops in A-dam paddos aan iedereen deden verkopen, zij zijn immers niet aangesloten bij het VLOS.

aapkut

Badass junkie
Jamrock zei:
Kun je ze nog atijd kopen in smartshops?
ze zijn toch niet meer legaal?

ja dat vraag ik me ook af ik hoor hier en daar verhalen over dat je in amsterdam nog gewoon paddo's kan halen :confused:

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Damn, wat schieten de baggertopics over paddo's hard uit de grond sinds 1 december. Als je op DF kan, kan je toch ook op google ? :kots:

_Kat_

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
auroraowned zei:
Wat je er voor terug kunt krijgen is zo veel meer waard dan geld.. maar met jouw instelling kun je er inderdaad maar beter niet aan beginnen.

Mee eens.

Bovenaan