alles trilt en littekens

Mickywous

Experimenterende gebruiker
Meestal als ik na een avondje stappen thuis kom en in de spiegel kijk zit mn hoofd vol met littekens... niet echt natuurlijk haha, door de mdma. En soms trilt mijn zicht beeld zegmaar, Niet een aantal dingen maar gewoon mn hele zicht. Alles trilt teggelijk met elkaar meubelsbomen/auto's/mensen/glazen, echt alles. Op dit forum heb ik nog niemand kunnen vinden met de zelfde ervaringen... hopelijk nu wel

jaapi

Belezen gebruiker
hallucinaties kunnen voorkomen bij xtc gebruik.

komt omdat een percentage van mdma omgezet word in mda.
vooral bij hoge dosissen komt het voor

Mickywous

Experimenterende gebruiker
jaapi zei:
hallucinaties kunnen voorkomen bij xtc gebruik.

komt omdat een percentage van mdma omgezet word in mda.
vooral bij hoge dosissen komt het voor

Dat weet ik, Alleen vaak hoor ik ongeveer wel de zelfde hallucinaties. Deze had ik nog nooit van anderen gehoord vandaar.

neurotoxin

Belezen gebruiker
Dat trillen kan zowel komen doordat je met je ogen trilt (bijwerking MDMA) als halucioneren (MDA).

Als er geen MDA naast MDMA in je XTC pil(len) zit(ten), zorg dan dat je de volgende keer minder gebruikt... Het is nogal turbo-mega-ultra-selcht voor je...

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat trillen heb ik ook altijd, ook bij vrij nomale dosis, zullen m'n ogen wel zijn die zo trillen. Vind het altijd erg vermakelijk :grin:

DeepPurple

Belezen gebruiker
Het moment dat ik smsjes niet meer kan lezen op mijn eigen telefoon door mijn trillende zicht, weet ik dat ik even rustig aan moet doen..

mijaser

Belezen gebruiker
Ik vind het juist leuk dat alles zo begint te trillen.
En zeer spijtig dat je hiervoor zo'n grote dosis moet inenemen wat uiteraard NOG slechter is

Bovenaan