afknappers in de liefde

Elfquest

Bewuste gebruiker
mja mannen met een full time baan en een geregeld leventje zijn fijn, maar afknappers zijn toch wel:

- Elke dag stipt om 18.00 willen eten, favoriete serie kijken, om 20.00 douchen en stipt om 22.00 uur naar bed. :confused:
- Thuiskomen en dan nadat ik lekker gekookt heb de rest van de avond op de bank hangen of in slaap vallen voor de tv. :rolleyes:
- Alleen energie voor sex in het weekend en dan alleen op zaterdag, want vrijdag te moe van het werken en zondag moet ie om 22.00 uur naar bed. :angry:
- Als we uitgaan in het weekend om 00.00 al zeggen: Goh het is al wel laat he. :confused:
- Hypotheken of het laatste nieuws of IT als lievelings gespreksonderwerp hebben. :kots:

Andrew

Badass junkie
Elfquest zei:
mja mannen met een full time baan en een geregeld leventje zijn fijn, maar afknappers zijn toch wel:

- Elke dag stipt om 18.00 willen eten, favoriete serie kijken, om 20.00 douchen en stipt om 22.00 uur naar bed. :confused:
- Thuiskomen en dan nadat ik lekker gekookt heb de rest van de avond op de bank hangen of in slaap vallen voor de tv. :rolleyes:
- Alleen energie voor sex in het weekend en dan alleen op zaterdag, want vrijdag te moe van het werken en zondag moet ie om 22.00 uur naar bed. :angry:
- Als we uitgaan in het weekend om 00.00 al zeggen: Goh het is al wel laat he. :confused:
- Hypotheken of het laatste nieuws of IT als lievelings gespreksonderwerp hebben. :kots:

Ik hoop dat ik nooit zo'n saai persoon word :kots:

azgaza

Badass junkie
- Totaal verschillende intresses hebben, want dan kan je nergens over praten en ik praat graag.
- Hele naiëve mensen die graag hun kop in het zand steken.
- Mensen die te dominant zijn, heb ik een keer geprobeerd en dat werkte voor mij niet zo.
- Ochtend mensen, kan ik gewoon helemaal niks mee helaas.
- Mensen die te graag conformeren aan de massa/media of uberhaubt weinig eigen persoonlijkheid hebben.
- Muur-mensen, kan ik ook helemaal niks mee tenzij ze hun muur neerlaten.
- Mensen die niks willen delen, niet open zijn, zie eigenlijk weer muur mensen, daar kán ik gewoon niks mee.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ochtendmensen en muurmensen (goeie uitdrukking) kan ik ook niks mee idd.
Ben zelf echt een avondmens en erg open over mijn ervaringen/gevoelens en daar moet over gepraat kunnen worden.

Passieloze mensen is ook niks voor mij.

Voorbeeldje:
Hoe was het feestje? : ja wel ok (Ok? ok!!? Je hebt het geweldig naar je zin gehad of het was shit toch? en wat heb je dan allemaal meegemaakt?)
Was het eten lekker?: ja wel ok hoor (WTF) Maar vond je het nou echt lekker of gewoon zo zo? - Ja gewoon wel goed te doen.
Ben je verliefd op me? : ik vind je wel een aardige meid ja. :confused:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Elfquest zei:
Ben je verliefd op me? : ik vind je wel een aardige meid ja. :confused:

Dit vind ik altijd zo een dooddoener.
Het meisje van 10 hoog achter is ook een aardige meid, wat is er dan anders aan mij dan aan haar?

Ik kan me wel vinden in de afknappers die jij en azgaza noemen, naast de dingen die ik zelf wel al had.

Serenity

Badass junkie
Zoveel doen voor iemand, altijd je schouder geven en altijd je hart openen. Zo ver openen dat het scheurt. Jammer dat bijna niemand dat ziet en weet te waarderen en dat ze zomaar bij je weglopen.. Ik open me nooit meer. Het is prima zo.

iNkz

Belezen gebruiker
- als ze haar zakdoekjez laat rondslingeren :P
- als ze om de 5minuten sms stuurt van : waar blijf je toch ?
- dat ik meer moet meegaan met haar ouders op restaurant (serieuze rijke mensen)
- dat ze heel veel aandacht nodig heeft ..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
iNkz zei:
Slordige vrouwen zijn schattig.

Dat betekent dat ze je graag wilt zien. Ook leuk dus.

- dat ik meer moet meegaan met haar ouders op restaurant (serieuze rijke mensen) :kots:
Gratis eten. Duur eten. Lekker decadent dure wijn drinken.. Ook niet heel veel mis mee lijkt me.

Zolang ze die aandacht alleen maar van jou vraagt lijkt me dat er niets aan de hand is.

iNkz

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
iNkz zei:
Slordige vrouwen zijn schattig.

Dat betekent dat ze je graag wilt zien. Ook leuk dus.

- dat ik meer moet meegaan met haar ouders op restaurant (serieuze rijke mensen) :kots:
Gratis eten. Duur eten. Lekker decadent dure wijn drinken.. Ook niet heel veel mis mee lijkt me.

Zolang ze die aandacht alleen maar van jou vraagt lijkt me dat er niets aan de hand is.

ok op de meeste punten geef ik je gelijk .. maar dat op restaurant gaan met haar ouders niet ..
met hun diepe wijze gesprekken altijd.. geven me altijd het gevoel dat ik nieks waard ben

Amateurtje

Wijs gebruiker
- Te grote tieten
- Lelijke handtas
- Aparte kleding
- Roddelaars

ohja het liefst moet ze een grote zonnebril hebben

bringabong

Experimenterende gebruiker
Afknappers voor mij:

- Hoge hakken
- Lippenstift
- Handtasje
- Parfum

(in die volgorde)

Ik snap nog steeds niet wat andere mannen zo mooi vinden aan vrouwen op (hoge) hakken, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het echt vreselijk onaantrekkelijk, bah.

Lauu

Badass junkie
bringabong zei:
Ik snap nog steeds niet wat andere mannen zo mooi vinden aan vrouwen op (hoge) hakken, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het echt vreselijk onaantrekkelijk, bah.

ligt totaal aan de vrouw imo

Pak Suiker

Wijs gebruiker
bringabong zei:
Afknappers voor mij:

- Hoge hakken
- Lippenstift
- Handtasje
- Parfum

(in die volgorde)

God, wij moeten echt NOOIT gaan daten, ik ben alles (minus het handtasje, ik heb een grote paarse tas:P) wat jij haat hihi. :tearsofjoy:

cropp

Badass junkie
bringabong zei:

heb jij wel eens naar de kont gekeken van een vrouw op hoge hakken die probeert een beetje door te lopen?

dan snap je meteen waarom die dingen zo geil zijn

al vind ik sneakers of skateschoenen ook mooier :rolleyes:

bringabong

cropp zei:
heb jij wel eens naar de kont gekeken van een vrouw op hoge hakken die probeert een beetje door te lopen?

dan snap je meteen waarom die dingen zo geil zijn

Oh dat wiebele-wiebele? Ik kan er niet warm van worden om eerlijk te zijn, vindt het er maar goedkoop en nep uitzien. Doe mij maar een paar mooie billen (ja ik ben een "billen man") zonder dat gewiebel.

verneukeratief

Badass junkie
bringabong zei:
Afknappers voor mij:

- Hoge hakken
- Lippenstift
- Handtasje
- Parfum

(in die volgorde)

hmmmzz smaken verschillen blijkbaar. wat is er mis mee als een vrouw haar best doet om er vrouwelijk uit te zien? het kan best zonder dat ze direct superhoerig overkomt.

ik knap af op vrouwen met die platte birkenstocks gadver

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
verneukeratief zei:
zon platte gezondheidssandaal waar je in betere tijden alleen menig zuster op zag lopen.

Deze dingen zijn inderdaad het zaad van de duivel.

MDMA<3

Belezen gebruiker
Meiden die

- Zeggen dit en dat te gaan doen en uiteindelijk helemaal niks doen.
- Continu in de spiegel kijken dit bij werken dat bij werken, ik heb niks tege make-up, in tegendeel zelfs maar sommige mense kunne het echt overdrijven.
- Korte haren hebben.
-Te lui zijn om te werken en altijd maar alles van mammie en pappie krijgen.
-Tegen recreatief drugsgebruik zijn

r@r@

Wijs gebruiker
MDMA<3 zei:
Meiden die

- Continu in de spiegel kijken dit bij werken dat bij werken, ik heb niks tege make-up, in tegendeel zelfs maar sommige mense kunne het echt overdrijven.
- Korte haren hebben.

Dat klinkt als één type meisjes: de meisjes die bang zijn voor alles (bang om zelfstandig te moeten worden, bang of ze wel knap genoeg zijn van buiten, bang om zichzelf te laten zien (dus een dikke laag plamuur), bang voor drugs, bang om vrouwelijk te zijn).

Angstige meisjes dus. Knap ik ook behoorlijk op af... :wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Meiden (en ook jongens als ik bi/homoseksueel was) die biseksueel zijn en dat gebruiken als excuus om 2 relaties tegelijkertijd te hebben. Ik heb totaal *niks* tegen bi/homo's, maar wel tegen polygamie, vooral als het oneerlijk en stiekem wordt gedaan.

r@r@

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Meiden (en ook jongens als ik bi/homoseksueel was) die biseksueel zijn en dat gebruiken als excuus om 2 relaties tegelijkertijd te hebben. Ik heb totaal *niks* tegen bi/homo's, maar wel tegen polygamie, vooral als het oneerlijk en stiekem wordt gedaan.

Helemaal mee eens; het maakt niet uit met wie je het bed in duikt, als het stiekem gebeurt in een relatie/huwelijk is het altijd vreemdgaan. Ik vind het erg laf om wél de stiekeme lusten te willen, maar niet de consequenties ervan te dragen.

MDMA<3

Belezen gebruiker
r@r@77 zei:
MDMA<3 zei:
Meiden die

- Korte haren hebben.

Dat klinkt als één type meisjes: de meisjes die bang zijn voor alles (bang om zelfstandig te moeten worden, bang of ze wel knap genoeg zijn van buiten, bang om zichzelf te laten zien (dus een dikke laag plamuur), bang voor drugs, bang om vrouwelijk te zijn).

Angstige meisjes dus. Knap ik ook behoorlijk op af... :wave:

Ja dat is precies wat ik bedoel. heb het drama 1,5 jaar volgehouden :cry:
Maarja geen hand vol. maar een land vol!

bringabong

verneukeratief zei:
bringabong zei:
Afknappers voor mij:

- Hoge hakken
- Lippenstift
- Handtasje
- Parfum

(in die volgorde)

hmmmzz smaken verschillen blijkbaar. wat is er mis mee als een vrouw haar best doet om er vrouwelijk uit te zien? het kan best zonder dat ze direct superhoerig overkomt.

ik knap af op vrouwen met die platte birkenstocks gadver

Smaken verschillen zeker, ik heb helemaal niets tegen een vrouwelijk uiterlijk, maar naar mijn mening kan dat ook zonder hoge hakken, lippenstift en parfum enzo. Birkenstocks heb ik ook geen enkel probleem mee, wat ik pas echt mooi vind is een vrouw op blote voeten :)

Maargoed, ik zal vast een afwijkende smaak hebben, ik val meer op de tomboy types, en heb een enorm zwak voor rood haar, bleke huid en sproeten :hearteyes:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
bringabong zei:
Maargoed, ik zal vast een afwijkende smaak hebben, ik val meer op de tomboy types, en heb een enorm zwak voor rood haar, bleke huid en sproeten :hearteyes:

Zo afwijkend is die smaak niet, want ik ben het wel met je eens. :grin:
Roodharige vrouwen = :hearteyes:
En tomboyish meiden staan stipt op 1 voor mij.
Ik heb een voorkeur voor meiden, maar tomboys hebben nét dat beetje mannelijkheid waar ik vaak ook wel behoefte aan heb. ^__^
Dus als er nog een leuke tomboy is die op zoek is naar een Tgirl... :tearsofjoy:

Bovenaan