026chickie026
Newbie
waar knap jij nou echt op af bij een jongen of meisje
Gemini zei:Jij vindt topics openen vast het leukste wat er is, of niet?
Anyway, waar ik echt op afknap is als een jongen alleen over zichzelf praat, grote praatjes heeft en als ie me na 2 minuten probeert te zoenen. Qua uiterlijk houd ik niet van dikkige of getinte jongens.

0penmindeD zei:Ik knap nogal snel af als ze niet van dope houd![]()
Anon zei:Kijk niet echt met een dergelijke insteek naar t andere geslacht. Mij wat te negatief. Tuurlijk zijn er dingen die ik minder graag zie, maar dan val ik in de eerste plaats al niet op die vrouwen.. Kan wel dingen aangeven die ik wel graag zie, maar erg verrassend is dat lijstje ook niet: klasse, intelligentie, ambitie, humor, assertiviteit en een positieve levenshouding. Maar dat lijstje is niet alleen van toepassing op dames maar op mensen in general..
Ik ben ookal nieuwsgierig met wat voor een onzin die knul nu weer gaat op komen dagen.Lauu zei:wordt nogwat met Mindgamer zijn post straks :P![]()
Mwah, neehoor, ik vind een streepje vaak juist super sexy (bij jongens dat streepje onder hun navel!0penmindeD zei:Denk dat de meesten hier ook wel afknappen op okselhaar en haar in de schaamstreek![]()
Thanks. Ik weet ook wel dat ze het niet zo bedoelde, maar christ.. gebruik dat woord dan ook niet. Niet dat het woord nog meer betekenis kan verliezen dan dat het al verloren heeft en ik nog hoop heb dat het dat terug gaat krijgen, but.. you know..Serenity zei:Denk ook eerlijk gezegd niet dat de topicstarter het zo bedoelde zoals jij het net zegt
Maar scherpe opmerking weer![]()
ExceptionalInsight zei:Thanks. Ik weet ook wel dat ze het niet zo bedoelde, maar christ.. gebruik dat woord dan ook niet. Niet dat het woord nog meer betekenis kan verliezen dan dat het al verloren heeft en ik nog hoop heb dat het dat terug gaat krijgen, but.. you know..Serenity zei:Denk ook eerlijk gezegd niet dat de topicstarter het zo bedoelde zoals jij het net zegt
Maar scherpe opmerking weer![]()
Oh shit, dat wilde ik er nog bij zetten, hihi (:Serenity zei:Ongeveer hetzelfde liedje als met het woord 'respect'.![]()
026chickie026 zei:ik heb er tog een duidelijke beschrijving gegeven van wat ik ermeee bedoel kon het alleen niet zo 123 goed sammenvatten![]()
Did you really?026chickie026 zei:waar knap jij nou echt op af bij een jongen of meisje

JaaSolidius zei:Oh, en meisjes die zichzelf heel wat vinden terwijl ze niet bepaald 'moeders mooiste' zijn.
Haha, dan ben jij volgens mij de uitzondering.026chickie026 zei:en niet te vergeten jongen die zichzelf geweldig vinden

026chickie026 zei:nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand![]()
Pak Suiker zei:026chickie026 zei:nou zoals ik het hier zie zijn jongens ook nogal behoorlijk kieskeurug en der is een groot verschil tussen zelfverzekerd en verwaand![]()
Maar dan is "zichzelf geweldig vinden" nogsteeds een twijfelachtige uitspraak, want dat kan zowel positief (bewustzijn van iemands talenten) als negatief (arrogant, verwaand, bot) zijn.![]()
0penmindeD zei:@ Pak Suiker, ja strepen kunnen wel maar ik bedoel geen 70's style![]()
Nee, stop mij maar in een isoleercel, waar ik regels, potloden, schriften en literatuur in mijn bezit heb. Daar word ik veel gelukkiger van, en niet die eeuwige drang om seks te hebben met wijven, ongeacht hoe mooi, lief en lekker ze ook zijn, je na het ejaculeren in hun baarmoeder zich aan hun gaat storen, omdat ze vreten van je willen en je liefde, warmte, veiligheid, grote handen en aandacht. Ik kots op wijven! Ik kots op mensen overigens..Ik ga deze hele wereld veroveren en omtoveren in een plek waar men één geheel is. Waar het verdomme niet nodig is om je zelf voort te planten en de wedstrijden met je maten aan te gaan met wie de meeste chicks kan scoren in de lokale discotheek, want je bereikt een hoop met coke in je neus en veel vreten in je aderen. Onthoud mijn naam goed, want jullie gaan op mij stemmen, jullie kiezen er zelf voor om bevrijdt te worden van die pathologische dwang om te neuken, om aan je toekomst te werken. Je wordt bevrijd door mij! Door mij hoor je dat? Door mij!Volgens mij is dat wel waar ja. Alhoewel ik me dan niet ga vergelijken met die ex-en. Ik ben gelukkig geen jaloers type. Wat ik vaak wel om me heen zie met stelletjes.nicolai zei:dat is typisch vrouwelijk ja...van alles willen weten over ex-en.