Afbouwschema Phenibut

verrekijker

Belezen gebruiker
Beste, door een relatiebreuk en de liefde van mijn leven kwijt te spelen op 14/07 ben ik sedert toen 2g phenibut beginnen nemen iedere dag samen met wat GHB.
Ben gelukkig vrij snel al beginnen af te bouwen en zit momenteel op 0,6g maar ik slaap dus nauwelijks of niet en dit al enkele weken.

Mijn plan is om er telkens 200mg af te doen wekelijks maar dat lijkt oneindig en ik heb veel bijwerkingen dus zou ik niet proberen om er dagelijks 100mg af te doen??
het zijn tabletten van 200 dus kan ze verdelen.

alvast bedankt

Proxima

Badass junkie
The Ashton-Manual is het handboek om van benzodiazepines af te komen (vooral langzaam en waar de individuele patiënt aangeeft wat als een goed afbouw-tempo wordt ervaren).

Het is echter ook een goede guide om van andere substanties af te komen, vooral van GABA gerelateerde substanties, phenibut is een zwakke GABA_B agonist, heeft geen actie op de GABA_A receptor en het meeste effect zal op de VDCC zijn.

(Paste deze text in ChatGPT met de vraag om het simpel uit te leggen als je hier meer over wilt weten)

Bijlagen

• Ashton-Manual (3).pdf
    579,2 KB · Weergaven: 9

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
The Ashton-Manual is het handboek om van benzodiazepines af te komen (vooral langzaam en waar de individuele patiënt aangeeft wat als een goed afbouw-tempo wordt ervaren).

Het is echter ook een goede guide om van andere substanties af te komen, vooral van GABA gerelateerde substanties, phenibut is een zwakke GABA_B agonist, heeft geen actie op de GABA_A receptor en het meeste effect zal op de VDCC zijn.

(Paste deze text in ChatGPT met de vraag om het simpel uit te leggen als je hier meer over wilt weten)
Wilde hem in eerste instantie niet downloaden (je weet maar nooit) maar toen zag pas ik jou staan :wink:
Bedankt voor het delen !

Bovenaan