afbouwschema Oxycodon langwerkend 10mg/20mg

Mcrazy

Belezen gebruiker
hey hey een update, ik zit nu op 20mg oxycodon! van 100/80 60/50/40/30 naar 20. Ben wel depressief, maar das logisch sinds vorig jaar december elke dag 80 en 100mg genomen, soms zelfs meer. Ik ben snel gegaan met de afbouw dus de lichamelijke ontwenning was er wel niet zo heftig als je coldturkey gaat. Nu heb ik de lichamelijke ontwenning nauwelijks tot niet.

Mcrazy

Belezen gebruiker
Eens maar een terugval kan overal door komen, helaas kon ik mijzelf terugval koning noemen ooit in een donker verleden. Deed wel meetings maar is me toen nooit gelukt. Andere levens invulling en zware terugval in alcohol op dagelijkse basis dosis voor 10 olifanten deden me eindelijk beseffen tot hier en niet verder. Das bijna 4 jaar terug nu. Sindsdien heel sporadisch iets maar paar keer per jaar is veel. Soms een pammetje of een lammetje dan😜
wat is een lammetje? lamskotelet? Ja precies en daar ben ik nu naar onderweg en die weg is niet makkelijk, maar wil echt mn leven terug.

Mcrazy

Belezen gebruiker
Super dankjewel voor je advies! heb hier zoveel aan . Ja ik wil ook het liefst niet afbouwen maar ik heb ook gewoon een baan en kan me echt niet permitteren om niet te gaan werken.
Ja die dia leek helemaal niet te helpen, heb toen alprazolam genomen deed beter zijn werk.

Mcrazy

Belezen gebruiker
Welke klachten ervaar je nu nog? Je bent al een heel eind💪🏽 Ik ben niet zo van de lange afbouw zelf geweest in het verleden maar als je op 0nzit kan Kratom Rood goed ondersteunen en als je restlegg legs of armen krijgt dan magnesium hoge dosering en paracetamol. Kratom van een enkele strain niet langer dan drie dagen maar daarna eventueel via de HA voor een paar dagen wellicht een dia ofzo mocht het echt crisis worden. Maar no pain no gain hoort hier wel een beetje bij.
lichte warm en kou klachten, beetje beginnend griepje gevoel. voor de rest niks. niet dat heftige wow dat was hels, ben een keer coldturkey gegaan nou veel respect voor die mensen,

Brakka Mang

Badass junkie
lichte warm en kou klachten, beetje beginnend griepje gevoel. voor de rest niks. niet dat heftige wow dat was hels, ben een keer coldturkey gegaan nou veel respect voor die mensen,
Lammetje, benzo haha als ik je klachten zie ben je goed op weg en gaat het je wel lukken. Laatste loodjes wegen het zwaarst maar veel zwaarder s dit zal het niet worden denk, misschien geestelijk. Goed je vitamines in de gaten houden ook en magnesium is een belangrijke .

Mcrazy

Belezen gebruiker
Lammetje, benzo haha als ik je klachten zie ben je goed op weg en gaat het je wel lukken. Laatste loodjes wegen het zwaarst maar veel zwaarder s dit zal het niet worden denk, misschien geestelijk. Goed je vitamines in de gaten houden ook en magnesium is een belangrijke .
Dat is een hele goeie ja! morgen maar eens halen en tegen de depresieve klachten neem ik soms weleens een benzo zo nodig

LoadedMark

Newbie
Pfoeh methadon wordt je ook niet blij van. Snel afbouwen als je stabiele bent want hier wil je niet te lang aan zitten.
Hoi! Gezien mijn leeftijd en wetende dat ik terug zal vallen op opiaten lijkt mij dit de beste oplossing tot nu toe. Ik wil niet meer high worden van opiaten maar ik ken mijzelf. Als ik zou stoppen met methadon zal ik gelijk weer met opiaten beginnen.

Bovenaan