acedicone

Ik heb een vraagje over dit produkt.
heb het voorgeschreven gekregen voor mijn vreselijke hoestbuien,
het geeft mij een goed warm gevoel na het slikken van 2 tabletjes,..
Ik slaap zalig en geniet van de warmte als ik rustig lig...
eens je vanalles begint te doen is de werking precies weg of ervaar je er veel minder van.
nu Ik stond deze morgen op met pijn in de onderug ??? Zouden dat mijn nieren kunnen zijn dacht ik ???????????
Is dit zeer slecht voor de nieren, zelfs al gebruik ik niet meer dan dat mag ( niet meer dan 4 pillen in 24 uur) Ik gebruikte gisteren 2 en een halfje, en dan nog wat met tijd ertussen.
Zou ik nu stoppen, of kan ik er gewoon mee door gaan ?????
kan iemand hier een serieus antwoord op geven ????
Dank :)

Wacky

Badass junkie
bevat thebaconhydrochloride, een derivaat van morfine

En morfine is een opiaat, dus als je het lekker vind is dat niet zo gek.
(andere hoest dempers gebruiken codeine, ook een opiaat)
Opiaten zijn verslavend, dus dat is in elk geval iets om rekening mee te houden.

Na een paar dagen last hebben van je nieren bij een normale dosering lijkt me nogal vlot als je vergelijkt dat er ook mensen zijn die verslaafd raken aan dit soort shit en dagelijks veel meer dan de toegestane dosering nemen.
Staat er niets over nieren in de bijsluiter ? 1 keer last van je onderrug kan misschien nog zijn dat je verkeerd gelegen hebt ? Ik zou even kijken of het morgen over is, en dan kun je het altijd nog aan je huisarts gaan vragen.

dank je voor je uitleg de pijn is nu al wat beter, maar niet over, maar ja wie zegt het dat het de nieren zijn ??? En ja inderdaad zijn er mensen verslaaft aan dit spul,
Maar ik durf er toch niet mee te expirimenteren,...
het is en blijft gevaarlijk spul..

enny330

Experimenterende gebruiker
Ik heb er ook een tijdje mee geexperimenteerd. Ik werd er ontzettend moe van en viel als een blok in slaap na een halfuur inname. Ik geloof dat ik iets rond de 200mg innam. 3 a 4 tabletjes van 50mg.

Maar als je wakker wordt ben je helemaal uitgeslapen. Dus ik zie ze eerder als slaappillen

speeseend

Wijs gebruiker
ciceley2010 zei:
..Maar ik durf er toch niet mee te expirimenteren,...
het is en blijft gevaarlijk spul..

Je hoeft ook niet te experimenteren om verslaafd te raken.. zie het als iets noodzakelijks voor je hoest en daar ga je al, het heet geen experimenteren meer.

Pammer

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit eens iemand op school Acedicone zien nemen. Hij was echt zo waas. Het was net of hij echt héél zat was, maar toch een tikkeltje anders. Nadat hij normaal begon te doen herinnerde hij zich niets meer? Vind het toch maar raar.

Bovenaan