drugsforum.nl
drugsforum.nl
Oke maar hoe zie jij het het idee dat ik een pik enzo zuig wind me op maar geil van een man zelf zou ik nooit worden het uiterlijk zeg maarEr was ooit een heel 'maken drugs je gay' topic ff zoeken wacht
Ja bij mij ook lijkt me geil toevallig dat jij dat ook wil leukOverigens staat dat, als heteroseksuele man, ook nog op mijn bucketlist. Lul leegzuigen.
nou ik heb echt precies hetzelfde hahaha tis de eerste keer dat ik een ander precies ehtzelfde hoor zeggen.Oke maar hoe zie jij het het idee dat ik een pik enzo zuig wind me op maar geil van een man zelf zou ik nooit worden het uiterlijk zeg maar
Wellicht kunnen jullie elkaar van dienst zijn.
Bucketlist @StraatPiraat en @22jr
✅ Lul leegzuigen
✅ Gepijpt worden door een man
Dreams come true! ❤️❤️ Mazel tov, jongens!Wellicht kunnen jullie elkaar van dienst zijn.
✅ Lul leegzuigen
Waarom heb je je post weg gehaald?
✅ Lul leegzuigen
✅ Lul leegzuigen
Champignonsoep zonder zout of stukjes erin nemen... mijn capibara zegt dat het ongeveer dezelfde ervaring is...Overigens staat dat, als heteroseksuele man, ook nog op mijn bucketlist. Lul leegzuigen.
Aanraaiertje wel.Overigens staat dat, als heteroseksuele man, ook nog op mijn bucketlist. Lul leegzuigen.
AaaaaaaWaarom heb je je post weg gehaald?
Heel veel mensen houden van lullensmullen daar is niks mis mee!!! 😇
Wat ben je toch ook een bizar mannetje, jij. Maar lul je nou (pun intended)? Want ik ben zelf hetero en wil liever niet aan een man zijn lul zuigen. Doe je dat wel dan denk ik niet minder over je, absoluut niet.Overigens staat dat, als heteroseksuele man, ook nog op mijn bucketlist. Lul leegzuigen.
Dat is jouw ontbijt toch? Naast een bak cornflakes en een verse muntthee?Aanraaiertje wel.
Maar heb je wel een nagedacht onder invloed van coke?Want ik ben zelf hetero en wil liever niet aan een man zijn lul zuigen.
Punt. Sleutelpunt. Ik vind de titel nog onbedoeld toepasselijk ook 😂Een . als topictitel en dan geen enkele inhoud in de beginpost? Enkeltje Guantanamo Bay.
Hoor je dat? Een soort rinkelend geluid? Iets van een kwartje dat veel te laat viel.Punt. Sleutelpunt. Ik vind de titel nog onbedoeld toepasselijk ook 😂
Ik kook niet meer, alleen magnetron maaltijden.Maar heb je wel een nagedacht onder invloed van coke?
Ja nee neeDat is jouw ontbijt toch? Naast een bak cornflakes en een verse muntthee?
Mag ik een stelling opgooien naar aanleiding van het gelullensmul?
Alle mensen die haten tegen homo’s doen dat omdat ze bang zijn dat ze het zelf zijn, en zodra je accepteert wie je daadwerkelijk bent verdwijnt deze haat. Als je van jezelf zeker weet dat hetero bent dan is er geen enkel issue te bedenken over homo’s. Even los van de religieuze gekken die homo’s als een soort zonde zien. Maar zelfs zij zijn diep van binnen angstig dat ze zelf homoseksuele gevoelens hebben. Stel je voor dat ie als priester van een streng christelijk geloof er later achter komt dat je homo bent. Dat is bijna treurig.
Maar wat was nou OPs initiële vraag?
KomedieOf hij een punt heeft.
Komedie
Cherry? Wat heeft hij hiermee te maken? Ik volg geen borderline narcisten.Wat komt Thierry Baudet hier nu weer bij doen?
Cherry? Wat heeft hij hiermee te maken? Ik volg geen borderline narcisten.
Wij kunnen door 1 deur. En niet alleen door onze gedeelde interesse in sexy vrouwen met rood haar. 👈Mooi zo.![]()
Wij kunnen door 1 deur. En niet alleen door onze gedeelde interesse in sexy vrouwen met rood haar. 👈
Het is een meesterwerk, maar toch is rood net dat beetje extra. Lange vrouwen van 1,90 met korte denim rokjes, witte tanktops en rood haar in een lange rode gevlechte staart als in Lara Croft. En dan met van die comfortabele nike-air of adidas sneakers.![]()
Mijn muze staat met elke kleur haar.
Het is niet dat ik geplaagd word door een dermate intens grote drang mijn mond om een penis heen te positioneren dat ik er in het dagelijks leven actief mee bezig ben, tis meer dat ik het nog wel eens wil proberen.Maar lul je nou (pun intended)? Want ik ben zelf hetero en wil liever niet aan een man zijn lul zuigen.
Denk ook niet dat je per de biseksueel bent, denk dat gezonde nieuwsgierigheid volstrekt normaal is. En natuurlijk ben je er goed in, elke man is daar goed in. Itt cunnilignus wat veel moeilijker is. Maar ik zweer het als ik het zou willen heb ik elke man in 2 minuten klaar en dat is een feit.Het is niet dat ik geplaagd word door een dermate intens grote drang mijn mond om een penis heen te positioneren dat ik er in het dagelijks leven actief mee bezig ben, tis meer dat ik het nog wel eens wil proberen.
Denk dat ik er best goed in zou zijn. Ik zuig sowieso best wel hard, in zn algemeen.
Idk of je het als biseksueel kan omschrijven, tis puur de pik nohomo.
Well said.Denk ook niet dat je per de biseksueel bent, denk dat gezonde nieuwsgierigheid volstrekt normaal is. En natuurlijk ben je er goed in, elke man is daar goed in. Itt cunnilignus wat veel moeilijker is. Maar ik zweer het als ik het zou willen heb ik elke man in 2 minuten klaar en dat is een feit.