.

StraatPiraat

Badass junkie
en het topic waar ik aan dacht:

StraatPiraat

Badass junkie
Oke maar hoe zie jij het het idee dat ik een pik enzo zuig wind me op maar geil van een man zelf zou ik nooit worden het uiterlijk zeg maar
nou ik heb echt precies hetzelfde hahaha tis de eerste keer dat ik een ander precies ehtzelfde hoor zeggen.
Voel me ookk totaal niet aangetrokken tot mannen verder.

Dirkdirk

DF-koning
Een . als topictitel en dan geen enkele inhoud in de beginpost? Enkeltje Guantanamo Bay.
Overigens staat dat, als heteroseksuele man, ook nog op mijn bucketlist. Lul leegzuigen.
Wat ben je toch ook een bizar mannetje, jij. Maar lul je nou (pun intended)? Want ik ben zelf hetero en wil liever niet aan een man zijn lul zuigen. Doe je dat wel dan denk ik niet minder over je, absoluut niet.
Aanraaiertje wel.
Dat is jouw ontbijt toch? Naast een bak cornflakes en een verse muntthee?

Dirkdirk

DF-koning
Mag ik een stelling opgooien naar aanleiding van het gelullensmul?

Alle mensen die haten tegen homo’s doen dat omdat ze bang zijn dat ze het zelf zijn, en zodra je accepteert wie je daadwerkelijk bent verdwijnt deze haat. Als je van jezelf zeker weet dat hetero bent dan is er geen enkel issue te bedenken over homo’s. Even los van de religieuze gekken die homo’s als een soort zonde zien. Maar zelfs zij zijn diep van binnen angstig dat ze zelf homoseksuele gevoelens hebben. Stel je voor dat ie als priester van een streng christelijk geloof er later achter komt dat je homo bent. Dat is bijna treurig.

Maar wat was nou OPs initiële vraag?

Lemmy

Badass junkie
Mag ik een stelling opgooien naar aanleiding van het gelullensmul?

Alle mensen die haten tegen homo’s doen dat omdat ze bang zijn dat ze het zelf zijn, en zodra je accepteert wie je daadwerkelijk bent verdwijnt deze haat. Als je van jezelf zeker weet dat hetero bent dan is er geen enkel issue te bedenken over homo’s. Even los van de religieuze gekken die homo’s als een soort zonde zien. Maar zelfs zij zijn diep van binnen angstig dat ze zelf homoseksuele gevoelens hebben. Stel je voor dat ie als priester van een streng christelijk geloof er later achter komt dat je homo bent. Dat is bijna treurig.

Maar wat was nou OPs initiële vraag?

Of hij een punt heeft.

Lemmy

Badass junkie
Wij kunnen door 1 deur. En niet alleen door onze gedeelde interesse in sexy vrouwen met rood haar. 👈

Mijn muze staat met elke kleur haar.

Dirkdirk

DF-koning

Mijn muze staat met elke kleur haar.
Het is een meesterwerk, maar toch is rood net dat beetje extra. Lange vrouwen van 1,90 met korte denim rokjes, witte tanktops en rood haar in een lange rode gevlechte staart als in Lara Croft. En dan met van die comfortabele nike-air of adidas sneakers.

Dan kun je me opvegen met stoffer en blik.

StraatPiraat

Badass junkie
Maar lul je nou (pun intended)? Want ik ben zelf hetero en wil liever niet aan een man zijn lul zuigen.
Het is niet dat ik geplaagd word door een dermate intens grote drang mijn mond om een penis heen te positioneren dat ik er in het dagelijks leven actief mee bezig ben, tis meer dat ik het nog wel eens wil proberen.
Denk dat ik er best goed in zou zijn. Ik zuig sowieso best wel hard, in zn algemeen.

Idk of je het als biseksueel kan omschrijven, tis puur de pik nohomo.

Dirkdirk

DF-koning
Het is niet dat ik geplaagd word door een dermate intens grote drang mijn mond om een penis heen te positioneren dat ik er in het dagelijks leven actief mee bezig ben, tis meer dat ik het nog wel eens wil proberen.
Denk dat ik er best goed in zou zijn. Ik zuig sowieso best wel hard, in zn algemeen.

Idk of je het als biseksueel kan omschrijven, tis puur de pik nohomo.
Denk ook niet dat je per de biseksueel bent, denk dat gezonde nieuwsgierigheid volstrekt normaal is. En natuurlijk ben je er goed in, elke man is daar goed in. Itt cunnilignus wat veel moeilijker is. Maar ik zweer het als ik het zou willen heb ik elke man in 2 minuten klaar en dat is een feit.

StraatPiraat

Badass junkie
Denk ook niet dat je per de biseksueel bent, denk dat gezonde nieuwsgierigheid volstrekt normaal is. En natuurlijk ben je er goed in, elke man is daar goed in. Itt cunnilignus wat veel moeilijker is. Maar ik zweer het als ik het zou willen heb ik elke man in 2 minuten klaar en dat is een feit.
Well said.

Bovenaan