sadbobster
Newbie
Hallo lezers van drugsforum.nl,
In de zoektocht naar een antwoord op de vraag of ik de HCL of succinate variant van 6-apb in mijn bezit heb, heb ik besloten om hier maar eens een account aan te maken. Ik heb het halve internet al afgespeurd, maar ik kan nergens een bevredigend antwoord vinden.
Laat ik beginnen met dat ik mijn 6-apb heb laten testen, en dat de uitslag was dat het om 6-apb gaat. Ik heb echter geen hoeveelheid gekregen en ze konden mij ook niet vertellen of het om de HCL of succinate variant gaat.
Op reddit heb ik wel een aantal interessante reacties voorbij zien komen (maar goed, de vraag is dus wat ik daarvan kan geloven
). Zo zeggen sommige mensen dat de HCL variant over het algemeen witter is dan de succinate variant. Ook wordt er gezegd dat de HCL variant in water oplosbaar is en de succinate variant niet. En tot slot heb ik nog gelezen dat als je de HCL variant oplost in water en zilvernitraat toevoegt het poeder zou moeten samenklonteren. Zijn er hier mensen met scheikundige kennis die dit kunnen bevestigen of ontkrachten? Of wellicht zijn er nog andere manieren om onderscheid te maken?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Sadbobster
In de zoektocht naar een antwoord op de vraag of ik de HCL of succinate variant van 6-apb in mijn bezit heb, heb ik besloten om hier maar eens een account aan te maken. Ik heb het halve internet al afgespeurd, maar ik kan nergens een bevredigend antwoord vinden.
Laat ik beginnen met dat ik mijn 6-apb heb laten testen, en dat de uitslag was dat het om 6-apb gaat. Ik heb echter geen hoeveelheid gekregen en ze konden mij ook niet vertellen of het om de HCL of succinate variant gaat.
Op reddit heb ik wel een aantal interessante reacties voorbij zien komen (maar goed, de vraag is dus wat ik daarvan kan geloven
Alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Sadbobster