6-apb laten testen op zuiverheid

Hi,

Op 8 juni is het weer zover en mag ik na een wat langere pauze weer aan de 6-apb! Na een lange zoektocht naar de "beruchte" 6-apb batch heb ik het opgegeven en op de gok bij 2 verschillende vendors besteld. Ik ga hier dus dan ook niet vragen naar vendors.

Maar ik ben nu wel benieuwd nu ik 2 verschillende batches heb, hoe ik deze kan testen op percentage zuiverheid. De meeste claimen natuurlijk allemaal 99% zuiver te zijn. Maar ik was benieuwd of ik hier als leek zelf achter kan komen. Ik heb al eens 6-apb laten testen bij een testcentrum in Utrecht. Maar dan krijg je alleen te horen welke stoffen erin zitten. Ik wil dus graag weten of er manier is om te testen hoe zuiver deze is. Zijn hier manieren voor? Is er iemand die kan helpen?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik had het idee dat die potentie vooral te maken had met of het succinaat of fumeraat is, of is dit weer andere koek?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik zou me niet te druk maken om de zuiverheid. Zoveel maakt dat ook weer niet uit. De hoeveelheid 6-APB testen kan alleen als ze bij het lab referentiemateriaal hebben. Dat bestaat wel voor 6-APB, maar dat is heel duur en moeilijk te verkrijgen. Omdat de zuiverheid zo weinig uitmaakt nemen testpunten niet die moeite.

Als ik het zo lees en hoor dan wordt het een lastig verhaal. Ik heb er best wat voor over tegen betaling bij een valide testpunt maar het moet geen godsvermogen kosten. Dank in ieder geval voor jullie snelle reacties. Mochten er nog suggesties zijn hoor ik het graag.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Als ik het zo lees en hoor dan wordt het een lastig verhaal. Ik heb er best wat voor over tegen betaling bij een valide testpunt maar het moet geen godsvermogen kosten. Dank in ieder geval voor jullie snelle reacties. Mochten er nog suggesties zijn hoor ik het graag.
Zeker! Grotere batch halen en laag beginnen met doseren, zo kun je opbouwen opzoek naar jouw perfecte dosering. Elke batch je zoektocht naar sweet spot opnieuw starten. Ervaring leert dat er nog wel verschil in kan zitten.

Proxima

Badass junkie
Ik wil dus graag weten of er manier is om te testen hoe zuiver deze is. Zijn hier manieren voor? Is er iemand die kan helpen?
Energy Control of Kykeon Analytics (ik stuur het zelf tegenwoordig altijd naar Kykeon Analytics).

Dit kost je zelf wel wat geld, het bedrag is dan afhankelijk van hoe grondig je het getest wilt hebben (ik ga zelf altijd voor de Full Quantitative + Qualitative Analysis omdat ik hierin echt een nerd ben 😁).

Bijgesloten in deze post zijn twee voorbeelden van een uitslag zoals je die van Kykeon Analytics kan ontvangen, het blijft altijd anoniem zolang je niet jezelf doxed, zo zie je jouw sample vanzelf bij de test-resultaten verschijnen, ook geven ze altijd extra uitleg over een uitslag als je daar om vraagt.

Verstuur het precies zoals hier aangegeven. Gebruik géén lege ziplock van een ander middel om vervuiling (contaminatie) te voorkomen!

1746479950366.png

Bijlagen

• #762_Final_Report_4MMC.pdf
    491,1 KB · Weergaven: 18
  • #817_Final_Report-1_THC.pdf
    872,4 KB · Weergaven: 5
Energy Control of Kykeon Analytics (ik stuur het zelf tegenwoordig altijd naar Kykeon Analytics).

Dit kost je zelf wel wat geld, het bedrag is dan afhankelijk van hoe grondig je het getest wilt hebben (ik ga zelf altijd voor de Full Quantitative + Qualitative Analysis omdat ik hierin echt een nerd ben 😁).

Bijgesloten in deze post zijn twee voorbeelden van een uitslag zoals je die van Kykeon Analytics kan ontvangen, het blijft altijd anoniem zolang je niet jezelf doxed, zo zie je jouw sample vanzelf bij de test-resultaten verschijnen, ook geven ze altijd extra uitleg over een uitslag als je daar om vraagt.

Verstuur het precies zoals hier aangegeven. Gebruik géén lege ziplock van een ander middel om vervuiling (contaminatie) te voorkomen!

Bekijk bijlage 65246
Wauw, dank voor de uitgebreide reactie. Hier kan ik wel wat mee! Ik heb even op de website gekeken en ik vind het wel erg prijzig. Ben nog een beetje in twijfel. Maar dit is wel wat ik zocht!

Bovenaan