Flux, 4FMP....
Geweldig spul! De ultieme drug! Onbekend, vrij goedkoop, makkelijk te onopvallend te consumeren, super relaxte werking, geen kater, energie op energie op energie en je goed voelen
Afgelopen weekend vrijdagavond doorgehaald met pils, sos en wiet. De periode van zaterdagochtend 8.00 tot 12.00 uur op pillen doorgebracht, want de wiet en sos was op. 12.00 uur gaan hier de shops weer open...
Die pillen had ik nog van een vorige keer liggen en nog nooit getest, beetje vage verhalen over gehoord dat er Kath in zou zitten. Verschillende ervaringen gehoord, positief en negatief. Was er zelf ook wel zeer content mee en vond het gevoel van de pillen lijken op de Flux/4-FMP buisjes, vond een kameraad van me ook waar ik deze vage dagen mee beleefde. Niet echte MDMA pillen, knallen namelijk niet zo in, maar de verhalen hier kloppen allemaal en komen bekend voor:
-rustig opkomen
-energyboost
-vaag lul kick
-goed om bij te pilsen
-werkt lang
-makkelijk te gebruiken (gewoon door het drinken of puur)
-Normaal uiterlijk
en de minpunten:
-geen
na ja, toch 1:
-Dag erna een donders droge bek, ontrekt echt vocht aan je lichaam.
Maar goed, om 12.00 uur maar ff wezen shoppen, dus eerst naar de coffeeshop (wiet/hasj), daarna naar de smartshop (flux, vloeibare 4-fmp) en vervolgens naar de cokeshop (eeeh, ja...). Ow ja, ook nog een tijdje arabiche waterpijp gerookt met wat cannabis. Toen de rest beetje vaag gedaan. Geil in de kop. Die middag mooi van alles gecombineerd, maar moest om 20.00 uur werken, om 19.30 nog ff een paar lijnen gelegd, buisje flux en een pilletje genomen.
In de kar naar het werk kom ik in de file, stapvoets rijden... Ik besluit van de gelegenheid gebruik te maken en pruts een sleutel van de sleutelbos om een paar punten te nemen. Voel me op en top vaag, heerlijk met zo'n vage smile op je face. Boem! Achter op een andere kar, schrik me de pleuris. Zo goed en zo kwaad met die kerel overlegd.
Half uur te laat op werk, barman in een discotheek, daar aan het begin van de avond met collega nog wat sos gehad, waarbij ik er een pil en een buisje bij nam. Vervolgens werd ik af en toe wat duizelig en had moeite met allert blijven. De sos bracht gelukkig verlichting. Zo de rest van de avond een beetje doorgevaagd en uiteindelijk 48 uur wakker geweest, eerst op sos en wiet, later op pillen en waterpijp, daarna op pillen, sos, flux, wiet, coke en hasj het karwei afgemaakt. Lang leve de FLUX! Dat hield me op de been en liet me normaal functioneren, terwijl je er wel een mooie high, relaxte rush van krijgt....Superspul.
MAAR NU....HET MOOISTE: De interesse was dus gewekt, beetje research gedaan vandaag en gisteren toen ik van de kaart was. En kwam een pillreport tegen van die pillen die ik had gehad, witte driehoeken. Stond daar in de comments dat dit pillen met 4-FMP zijn. Laat ze niet testen, mag van mij lekker underground blijven! Te heerlijke drug om te delen

. Flux was al geniaal, de fluxpillen helemaal, ideale 'huiskamer'-pillen voor gezellige avondjes.
Ook perfect te combineren met andere zooi, sos, wiet, ghb, alcohol.
Vraag me af hoe bekend dit in het buitenland is? Nieuw nationaal export product, met al die pruts-pillen van tegenwoordig!
Flux, voor als echt niks meer lux! Ideaal tijdens en na een avondje doorhalen om fit te blijven of te worden. Verras uw medemens met uw vitale voorkomen, gebruik Flux! 1 flux a day, keeps the troubles away!
paar nadeeltjes:
-werking neemt af bij overmatig gebruik
-onttrekt vocht
-je moet pissen als een kameel
-mag het van mn vriendin alleen nog maar gebruiken als ze ongesteld is...
-droge bek
Zoals ik al zei de ideale drug en ook niet gigantisch verslavend, als het op is, is het goed. Als je knetterbrak bent kun je er wel soms een enorme behoefte aan hebben, omdat je weet dat al die brakheid na flux/4fmp/witte driehoekjes als sneeuw voor de zon zal verdwijnen.
Het was een prachtig onderzoek naar de werkzame stoffen in beide goedjes, gezien we wisten dat die pillen geen of weinig mdma zouden bevatten, maar ze deden wel wat, gaf een ander gevoel dan mdma, maar niet negatief. Iedereen donders relaxt en kabbelt allemaal lekker door. Zomeravond aanradertje, vooraf bbq'en
Sluit er nu mn weekend mee af, hehe zegt genoeg denk ik! No sleep, just vaagheid.