4-FMP

TrippyShit

Badass junkie
Idd. De 1e keer had ik 190mg in 1x op. Toen ik na paar uur in mn bed lag met muziekje op, kreeg ik toch wel aardig hard kloppend hart enzo. Om die reden zou ik niet boven de 200mg gaan :P

Heb afgelopen weekend ongeveer 150 mg 4 fmp cap genomen en..... wow, wat een heerlijk spul!
Heerlijk gedanst, gepraat, gelopen, bewogen, en op vol tempo, maar wel compleet helder. Niet opgefokt of zin in meer van dat spul zoals met pep.
Echter na het uitgaan was slapen er niet bij.
deze tijd heb ik oa benut met ff checke wat t nou met mijn hartslag en bloeddruk deed. tensie was dus veeel te hoog, 190/97 en een pols van 120 in rust.....
Kheb normaal een lage/normale (115/70 en een pols van 70)bloeddruk dus dit was wel ff schrikke, maargoed, ging vanzelf over.
Echter, betekent voor mij wel dat ik niet meer dan 150 mg pak, en zeker nog een paar maanden wacht voordat ik weer zo'n geweldige ervaring wil. Zeg maar alleen op hele exclusieve feestjes of festivals die op z'n minst 20 uur doorgaan haha.

CHIASME

Belezen gebruiker
lysergynezuurtje zei:
Heb afgelopen weekend ongeveer 150 mg 4 fmp cap genomen en..... wow, wat een heerlijk spul!
Heerlijk gedanst, gepraat, gelopen, bewogen, en op vol tempo, maar wel compleet helder. Niet opgefokt of zin in meer van dat spul zoals met pep.
Echter na het uitgaan was slapen er niet bij.
deze tijd heb ik oa benut met ff checke wat t nou met mijn hartslag en bloeddruk deed. tensie was dus veeel te hoog, 190/97 en een pols van 120 in rust.....
Kheb normaal een lage/normale (115/70 en een pols van 70)bloeddruk dus dit was wel ff schrikke, maargoed, ging vanzelf over.
Echter, betekent voor mij wel dat ik niet meer dan 150 mg pak, en zeker nog een paar maanden wacht voordat ik weer zo'n geweldige ervaring wil. Zeg maar alleen op hele exclusieve feestjes of festivals die op z'n minst 20 uur doorgaan haha.

Is dat zon hoge hartslag/bloeddruk dan? Met gewone speed/mdma zal het ook wel zoiets zijn toch? of valt het daarbij mee? heb het zelf niet gemeten maar voelde wel dat mn hart idd redelijk te keer ging... maar dat hoort er opzich bij toch en hoe slecht dat eigenlijk is weet ik ook niet :) :openmouth:

Tja, het word pas slecht voor je wanneer je dit redelijk vaak doet. Shit die je hartslag en bloeddruk heftig verhogen, zijn niet direct slecht voor je, maar bedenk ik me dan, er zijn zoo veel drugs die dit doen, en als je frequent drugs en alcohol gebruikt zal dit toch wel enig effect uitoefenen op de lengte en/of kwaliteit van je leven (beroertes ,hartaanvallen). Er is nog net niks bekend over de effecten van 4fmp op lange termijn, dus beshouw ik het gewoon als alle andere amphetamines: niet te vaak gebruiken....

J0rrit

Badass junkie
lysergynezuurtje zei:
Wat ook wel weer verleidelijk is natuutrlijk..... :grin:

Goed dat je het leuk vond :) . IK vind het zelf vergeleken met MDMA wel stuk minder, vooral het feit dat je niet zo lekker van de kaart bent als met mdma vind ik heel jammer. Wel het feit dat je niet of nauwelijks een afdraaier hebt vind ik daarentegen weer een heel grote plus, die afdraaier is namelijk DE reden dat ik geen ( regelmatig dan ) mdma meer neem.

faithjez

Newbie
Hello,

Even accountje gemaakt omdat ik anders niet in dit subforum kom :wink: Voor de rest bezoek ik dit forum regelmatig. Maar we gaan offtopic, dus nu even waarom ik dit post.

Ik zit vanavond dus zonder drugs ;( En er is een heel gruwelijk gaaf feestjes in de stad en ik had zin om iets nieuws te proberen. Nu heb ik viavia 4fmp gekocht, 300 mg voor 10eu. Nja we zijn met ze tweeen, dus dat is prima (wel aan de goedkope kant toch??).

Nja de persoon waar ik het van koop heeft het vorige week ook gehad en het beviel hem goed (100mg + 50mg bijgepakt), dus ik weet dat het wel een leuk nachtje wordt.

Zelf ben k meer van de mdma-poeder, dus in principe kan ik wel tegen een snuifje, alleen is het aan te raden met dit spul?

Daarnaast nog een vraagje over de prijs? ik vind 300 mg voor 10 euro niet zo veel als ik hier lees dat er hier gramprijzen van 50 euro staan... ach we zien het wel

Ik hoop dat iemand nog reageert voor 00:00 anders draaien we wel bommetjes :)

grts

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ik heb vernomen dat het beter is dat spul niet te snuiven...Een bommetje van 150 mg bevalt me echter zeer goed altijd, denk dat je dus beter voor orale inname kan gaan.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik heb juist vernomen dat snuiven wel kan, alleen dat het een zeer pijnlijke onderneming is (alsof er een breinaald door je neus je hoofd in geramd wordt)
Good luck and have fun anyhow! :grin:

Provenzano

Experimenterende gebruiker
Pak Suiker zei:
Ik heb juist vernomen dat snuiven wel kan, alleen dat het een zeer pijnlijke onderneming is (alsof er een breinaald door je neus je hoofd in geramd wordt)
Absoluut een pijnlijke onderneming. 1x met een klein beetje geprobeerd, maar nooit weer! :wink:

faithjez

Newbie
Pak Suiker zei:

Thanks, post morgen wel ff of we hoe het was ;D

timmaniac

Bewuste gebruiker
ik kom net terug van eerste avondje goed $-fa uitproberen, en het was geweldig.
Ik vond het net zo leuk als xtc maar anders, stukken helderder. In combinatie met blowen ook heel goed, en beetje bier kan ook wel (niet teveel).

duurt ook lang... hadden ze om 1 uur genomen en ben nu nog klaar en klaar wakker, duurt nog wel even voor ik kan slapen denkik.

faithjez

Newbie
Juh, het was wel vet, rond half 1 genomen, werd rond 01:00 een beetje licht in de benen en daar bleef het bij... Half uurtje later beetje discussiëren met mijn maatje dat we er beide vrij weinig van voelden. Besloten om toch nog even te wachten met bijpakken en opeens gingen we los, lekker veel energie, erg helder en wat ik tevens met mdma heb, ik wilde weer met iedereen praten ;D
Rond half 3 nog wat bijgepakt en lekker gedanst/gerookt en fruithapjes gegeten tot een uurtje of 04:30. Toen werd het al wat minder met de energie en hebben we even geblowed en nog wat gechilled en toen op naar huis..

Fucking 45 minuten lopen omdat mijn band lek was, maar leek maar 20 minuutjes te duren. Om 06:00 thuis nog even geblowed en toen proberen te slapen... Maar dat viel zwaaaaar tegen. Maat van mij viel pas rond half 9 in slaap, ik iets eerder. Voor de rest had ik toch wel een beetje last van hartkloppingen thuis...

Lekker uitgeslapen tot een uurtje of 13:00 en voel mij nu nog lekker fit :)

Al met al wel een fijne drug om mdma mee af te wisselen

Hashja

Bewuste gebruiker
faithjez zei:
(...)Lekker uitgeslapen tot een uurtje of 13:00 en voel mij nu nog lekker fit :)(...)

Dat is wat ik super geniaal ervan vind, slapen is super bagger, maar ik wordt nooit moe wakker.

Johancore

Ben erg benieuwd naar dit spul, heb het wel een beetje gehad met X dit lijkt me een goed alternatief. Maar ik ben het helaas nog niet tegen gekomen tot nu toe.

Zou dit echt door gaan breken als partydrug denken jullie?

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Johancore zei:
Ben erg benieuwd naar dit spul, heb het wel een beetje gehad met X dit lijkt me een goed alternatief. Maar ik ben het helaas nog niet tegen gekomen tot nu toe.

Zou dit echt door gaan breken als partydrug denken jullie?

Doorbreken suggereert populairiteit, daar heb ik totaaaaal geen verstand van.
Beter blijven drugs wat underground, niet dat straks massa's mensen gaan gebruiken die de verantwoordelijkheden ervan niet kunnen vragen, maar goed, da's slechts een mening...

Zelf vind ik MDMA juist totaal geen partydrug (ik word er zo sloom van, ik wil dan alleenmaar hangen en genieten), bij 4-fluoroamfetamine kan ik het me juist wel meer voorstellen.
Ik zou zelfs durven zeggen dat het de ideale partydrug is, het heeft wat weg van MDMA, maar i.p.v. dat je sloomt wordt geeft het je juist meer energie om te dansen.
Let wel: dit is mijn visie, iemand anders kan MDMA bijv. wel meer waarderen dan 4-fluor. :)

Johancore

Xtc staat toch wel bekend als love en dancing drug. Ligt vaak aan de dosis, het heeft ook zeker een oppeppend effect. Maar goed dat verschilt inderdaad per persoon natuurlijk.

N-Eye-Zzz

Johancore zei:
Xtc staat toch wel bekend als love en dancing drug. Ligt vaak aan de dosis, het heeft ook zeker een oppeppend effect. Maar goed dat verschilt inderdaad per persoon natuurlijk.

Wel is het zo dat 4-FMP ongeveer 2 keer zo lang werkt als MDMA, dus 8 a 9 uur.
Aangezien party's normaal ook rond die tijd duren of nog langer is juist idealer dan MDMA in mijn opzicht. Ik heb dan zelf nog wel nooit MDMA gehad dus kan verder niet ingaan op de verschillen in effecten.

CHIASME

Belezen gebruiker
N-Eye-Zzz zei:
Johancore zei:

Wel is het zo dat 4-FMP ongeveer 2 keer zo lang werkt als MDMA, dus 8 a 9 uur.
Aangezien party's normaal ook rond die tijd duren of nog langer is juist idealer dan MDMA in mijn opzicht. Ik heb dan zelf nog wel nooit MDMA gehad dus kan verder niet ingaan op de verschillen in effecten.

Het echt lekkere effect duurt bij mij echt geen 8 a 9 uur hoor:P Hooguit 2 uur denk ik... als ik wat bijpak dan voel het weer opnieuw voor nog zon tijd maar voor de rest is het meer soort van strak staan ofzo, wel lekker gevoel daarniet van :tongueout: en dat werkt idd erg lang door ik merkte de volgende dan nog lichte stimulatie hoewel ik wel (licht) had geslapen :)

HarryNak

Heb t wel is vloeibaar uit een buisje gehad, vond t effect erg minimaal toen. Wil het nog wel eens proberen in poedervorm misschien dat ik dat wel leuk vind

N-Eye-Zzz

HarryNak zei:
Heb t wel is vloeibaar uit een buisje gehad, vond t effect erg minimaal toen. Wil het nog wel eens proberen in poedervorm misschien dat ik dat wel leuk vind

Niet geweten dat het ook in vloeibare vorm verkrijgbaar was.
Leuk om te horen.

HarryNak

N-Eye-Zzz zei:
HarryNak zei:

Niet geweten dat het ook in vloeibare vorm verkrijgbaar was.
Leuk om te horen.

gewoon oplossen in water..... denk ik

Rolandt

Newbie
Paar dagen geleden heb ik 2 keer 100mg genomen met ongeveer 3 uur tussen doseringen. Dit voelde wel als een goede dosering: stevig maar niet te heftig. Had van die drie uur tussentijd ook wel 4 of 5 uur kunnen maken, want ik merkte dat na de tweede dosering het effect sterker was dan na de eerste.

Ik vind het erg leuk spul :grin: :grin: :grin:

Enig nadeel is wel dat na 200mg enige erectieproblemen optreden. :flushed:

N-Eye-Zzz

Rolandt zei:
Paar dagen geleden heb ik 2 keer 100mg genomen met ongeveer 3 uur tussen doseringen. Dit voelde wel als een goede dosering: stevig maar niet te heftig. Had van die drie uur tussentijd ook wel 4 of 5 uur kunnen maken, want ik merkte dat na de tweede dosering het effect sterker was dan na de eerste.

Ik vind het erg leuk spul :grin: :grin: :grin:

Enig nadeel is wel dat na 200mg enige erectieproblemen optreden. :flushed:

Dat laatste herken ik :(

wous

Newbie
Wie kan mij een adresje of internetsite privemailen waar ik pa gram kan halen, zoek me de tering. :confused: wil di echt keer proberen

N-Eye-Zzz

wous zei:
Wat is jouw probleem pak suiker, kom je aandacht tekort ofzo?

nee pakken suiker worden veel gebruikte bij koken, vooral bij taarten en cakes enzo, dus dat aandachtprobleem moet wel goed komen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
vode zei:
Gebruiker geband, ontopic alsjeblieft :)

Kijk, direct de bezem erdoorheen. Goed werk !

OT:
Die vloeibare vorm is gewoon 4-fluo opgelost in een vloeistof. Deze kun je in een glas drinken gieten en opdrinken. Het wordt verkocht door enkele smartshops. Vraag ze maar om hun beste energizer een vloeibare vorm.

putamerde

Newbie
Ik vind 4fluo oplossen in een sapje oid echt zo verschrikkelijk ranzig... ik kan het iedereen aanraden om er caps van te maken.

x_VorteX_x

is 4-FMP legaal in NL?

ik heb een site gevonden waar ik 4-FMP kan bestellen maar
is 4-FMP nogsteeds legaal in NL want anders durf ik het niet te bestellen.

Provenzano

x_VorteX_x zei:
is 4-FMP legaal in NL?

ik heb een site gevonden waar ik 4-FMP kan bestellen maar
is 4-FMP nogsteeds legaal in NL want anders durf ik het niet te bestellen.
Het is een amfetamine-analoog, maar staat niet op de Opiumlijst en is dus legaal in Nederland. Gewoon bestellen dus als je die kans hebt :wink:

Bovenaan