TrippyShit
Badass junkie
Idd. De 1e keer had ik 190mg in 1x op. Toen ik na paar uur in mn bed lag met muziekje op, kreeg ik toch wel aardig hard kloppend hart enzo. Om die reden zou ik niet boven de 200mg gaan :P
lysergynezuurtje zei:Heb afgelopen weekend ongeveer 150 mg 4 fmp cap genomen en..... wow, wat een heerlijk spul!
Heerlijk gedanst, gepraat, gelopen, bewogen, en op vol tempo, maar wel compleet helder. Niet opgefokt of zin in meer van dat spul zoals met pep.
Echter na het uitgaan was slapen er niet bij.
deze tijd heb ik oa benut met ff checke wat t nou met mijn hartslag en bloeddruk deed. tensie was dus veeel te hoog, 190/97 en een pols van 120 in rust.....
Kheb normaal een lage/normale (115/70 en een pols van 70)bloeddruk dus dit was wel ff schrikke, maargoed, ging vanzelf over.
Echter, betekent voor mij wel dat ik niet meer dan 150 mg pak, en zeker nog een paar maanden wacht voordat ik weer zo'n geweldige ervaring wil. Zeg maar alleen op hele exclusieve feestjes of festivals die op z'n minst 20 uur doorgaan haha.
lysergynezuurtje zei:Wat ook wel weer verleidelijk is natuutrlijk.....![]()
Absoluut een pijnlijke onderneming. 1x met een klein beetje geprobeerd, maar nooit weer!Pak Suiker zei:Ik heb juist vernomen dat snuiven wel kan, alleen dat het een zeer pijnlijke onderneming is (alsof er een breinaald door je neus je hoofd in geramd wordt)
Good luck and have fun anyhow!![]()
Pak Suiker zei:Ik heb juist vernomen dat snuiven wel kan, alleen dat het een zeer pijnlijke onderneming is (alsof er een breinaald door je neus je hoofd in geramd wordt)
Good luck and have fun anyhow!![]()
faithjez zei:(...)Lekker uitgeslapen tot een uurtje of 13:00 en voel mij nu nog lekker fit(...)
Johancore zei:Ben erg benieuwd naar dit spul, heb het wel een beetje gehad met X dit lijkt me een goed alternatief. Maar ik ben het helaas nog niet tegen gekomen tot nu toe.
Zou dit echt door gaan breken als partydrug denken jullie?
Johancore zei:Xtc staat toch wel bekend als love en dancing drug. Ligt vaak aan de dosis, het heeft ook zeker een oppeppend effect. Maar goed dat verschilt inderdaad per persoon natuurlijk.
N-Eye-Zzz zei:Johancore zei:Xtc staat toch wel bekend als love en dancing drug. Ligt vaak aan de dosis, het heeft ook zeker een oppeppend effect. Maar goed dat verschilt inderdaad per persoon natuurlijk.
Wel is het zo dat 4-FMP ongeveer 2 keer zo lang werkt als MDMA, dus 8 a 9 uur.
Aangezien party's normaal ook rond die tijd duren of nog langer is juist idealer dan MDMA in mijn opzicht. Ik heb dan zelf nog wel nooit MDMA gehad dus kan verder niet ingaan op de verschillen in effecten.
HarryNak zei:Heb t wel is vloeibaar uit een buisje gehad, vond t effect erg minimaal toen. Wil het nog wel eens proberen in poedervorm misschien dat ik dat wel leuk vind
N-Eye-Zzz zei:HarryNak zei:Heb t wel is vloeibaar uit een buisje gehad, vond t effect erg minimaal toen. Wil het nog wel eens proberen in poedervorm misschien dat ik dat wel leuk vind
Niet geweten dat het ook in vloeibare vorm verkrijgbaar was.
Leuk om te horen.
Rolandt zei:Paar dagen geleden heb ik 2 keer 100mg genomen met ongeveer 3 uur tussen doseringen. Dit voelde wel als een goede dosering: stevig maar niet te heftig. Had van die drie uur tussentijd ook wel 4 of 5 uur kunnen maken, want ik merkte dat na de tweede dosering het effect sterker was dan na de eerste.
Ik vind het erg leuk spul![]()
![]()
![]()
Enig nadeel is wel dat na 200mg enige erectieproblemen optreden.![]()
wous zei:Wie kan mij een adresje of internetsite privemailen waar ik pa gram kan halen, zoek me de tering.wil di echt keer proberen
Pak Suiker zei:wous zei:Wie kan mij een adresje of internetsite privemailen waar ik pa gram kan halen, zoek me de tering.wil di echt keer proberen
Ik hoop dat je een ban krijgt, óf een berg IQ punten erbij.![]()
N-Eye-Zzz zei:het is in ieder geval wel een erg moedige vraag.![]()
wous zei:Wat is jouw probleem pak suiker, kom je aandacht tekort ofzo?
N-Eye-Zzz zei:wous zei:Wat is jouw probleem pak suiker, kom je aandacht tekort ofzo?
nee pakken suiker worden veel gebruikte bij koken, vooral bij taarten en cakes enzo, dus dat aandachtprobleem moet wel goed komen.
wous zei:Wat is jouw probleem pak suiker, kom je aandacht tekort ofzo?
vode zei:Gebruiker geband, ontopic alsjeblieft![]()
Het is een amfetamine-analoog, maar staat niet op de Opiumlijst en is dus legaal in Nederland. Gewoon bestellen dus als je die kans hebtx_VorteX_x zei:is 4-FMP legaal in NL?
ik heb een site gevonden waar ik 4-FMP kan bestellen maar
is 4-FMP nogsteeds legaal in NL want anders durf ik het niet te bestellen.