4-FMP

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
SuperPoes zei:
Dat resulteerde in een sleutelpuntje pep, wat resulteerde in meer sleutelpuntjes en erg weinig slaap :flushed:. Al met al geconcludeerd dat ik geen speed meer gebruik (ik reageer er erg slecht op...) en 4FA in een hogere dosis nog wel eens wil proberen.

Ik raad ook eigenlijk bijna iedereen aan minimaal 120-140 te nemen, anders voel je er gewoon te weinig van.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Zaterdag voor het eerst 140mg! Met dank aan SmartieAndMe :grin:
Ikbenzoooooooooobenieuwd maar eerst nog even een dagje knallen in de bieb. En daarna knallen op Geheime Liefde.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Zaterdag voor het eerst 140mg! Met dank aan SmartieAndMe
Ikbenzoooooooooobenieuwd maar eerst nog even een dagje knallen in de bieb. En daarna knallen op Geheime Liefde.

Veel plezier! Verwacht wel een reportje natuurlijk :wink:

SuperPoes

Newbie
SmartieAndMe zei:
SuperPoes zei:
Dat resulteerde in een sleutelpuntje pep, wat resulteerde in meer sleutelpuntjes en erg weinig slaap :flushed:. Al met al geconcludeerd dat ik geen speed meer gebruik (ik reageer er erg slecht op...) en 4FA in een hogere dosis nog wel eens wil proberen.

Ik raad ook eigenlijk bijna iedereen aan minimaal 120-140 te nemen, anders voel je er gewoon te weinig van.

Tja, helaas wisten we dit niet tijdig genoeg. Op het internet staat een "normale" dosis tussen de 80 en 120 mg. Vriendlief wilde eigenlijk beginnen met 80mg maar ik vertelde dat dat echt wel te weinig zou zijn en toen zijn we tot een compromis van 100mg gekomen. Toen we even later vrienden tegenkwamen bleken die rond de 160mg gedoseerd te hebben voelde hij zich wel een beetje stom. Maar aan de andere kant, better save than sorry!

Achja, 't gaat gewoon nog een keertje in de herkansing :tearsofjoy:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ZERO- zei:
Zaterdag voor het eerst 140mg! Met dank aan SmartieAndMe :grin:

Joepieee genietun :grin:

EDIT deze met dank aan betekent ABSOLUUT niet dat ik 4-FMP verkoop en ik wens er dan ook geen berichten over te ontvangen :grin: :grin: :grin:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
EDIT deze met dank aan betekent ABSOLUUT niet dat ik 4-FMP verkoop en ik wens er dan ook geen berichten over te ontvangen

Als ik merk dat dat wel gebeurde zou ik je moeten bannen! :grin: :P

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hahahaha nu laat ik je wel heel verdacht klinken hè. Nee gelukkig gewoon geholpen met mijn mijn-huisgenootje-heeft-ons-weegschaaltje-in-een-verhuisdoos-bij-haar-ouders-gezet-en-is-nu-op-reis-probleem. Heel moderatorverantwoordelijk juist want nu heb ik zeker weten een goede dosis (:

Pattern2

Newbie
Ik wil zaterdag voor de eerste keer 4fmp gaan gebruiken. Ben 2m groot en weeg 100kg en heb tot nu toe alleen ervaring met XTC/MDMA.

Heb 2 capsules, een van 150mg en een van 50 mg, het feest duurt van 22:00 tot 7:00 en wil graag heel de nacht door kunnen halen. Wanneer kan ik het beste de eerste capsule nemen en hoeveel uur na de eerste capsule de tweede capsule bijpakken?

Helenas

Bewuste gebruiker
Pattern2 zei:
Ik wil zaterdag voor de eerste keer 4fmp gaan gebruiken. Ben 2m groot en weeg 100kg en heb tot nu toe alleen ervaring met XTC/MDMA.

Heb 2 capsules, een van 150mg en een van 50 mg, het feest duurt van 22:00 tot 7:00 en wil graag heel de nacht door kunnen halen. Wanneer kan ik het beste de eerste capsule nemen en hoeveel uur na de eerste capsule de tweede capsule bijpakken?

Ik zou eerst lekker een paar biertjes nemen en dan rond 01:00 je 4fmp nemen als je na het feest nog wilt slapen. Ik neem zelf altijd 180 mg en ik ben 1.80 en 68 kg. Dus misschien allebei je capsules tegelijk nemen en niet herdoseren. Ik vind dat sowieso niet echt werken met 4fmp. Je kan beter gewoon een goede dosis nemen en het daar lekker op doen :) Misschien zijn er anderen met betere tips?

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ik ben het wel met Helenas eens. Al weet ik niet zo goed wat 200mg doet met iemand van 100kg, zelf weeg ik 84kg, ik heb aan 130-140mg genoeg. Ik verwacht dat 200mg voor iemand van 100kg wel te doen is, maar wel een hoge dosis. Ook schijnt dosering van 4fmp een stuk minder lichaamsgewichtsafhankelijk te zijn als die van mdma bijv. als je begrijpt wat ik bedoel.

Er schijnt ook nog verschil te zitten in zuiverheid bij 4fmp, dus dat is ook nog van invloed. Je kunt het op zuiverheid laten testen bij testcentra heb ik me laten vertellen.

Pattern2

Newbie
Heb rond kwart voor 1 allebei de capsules tegelijk ingenomen en om 5 uur nog een paar kleine likjes M gepakt. Top avond gehad volgende keer neem ik weer 4fmp mee.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
zelf weeg ik 84kg, ik heb aan 130-140mg genoeg.

Hu?

Ik verwacht dat 200mg voor iemand van 100kg wel te doen is, maar wel een hoge dosis.

Ik weeg 75 kilo, begon met een startdosering van 200mg en redosede later bij met 80mg. Toen ging ik voor mijn gevoel pas lekker. Na de 280mg had ik pas het idee dat ik echt wat op had.

Henkio

Newbie
Ik zit dit forum aandachtig te lezen dus daar wil ik ook zelf iets aan toevoegen.

Mijn ervaring met 4fmp:
Ik heb in juni dit jaar voor het eerst 4fmp gebruikt, er was een plaatselijk hardstyle festival waar ik met mijn vrienden heen ging Ik had met een vriend afgesproken om 4fmp te gebruiken. we kwamen aan rond 1 uur en rond 4 uur na een paar biertjes heb ik een capsule(180mg) gepakt. Na ongeveer een uur misschien iets langer kwamen er steeds fijne rillingen over mij heen. En was ik heerlijk aan het dansen. Alles was mooi en leuk, zelfs het drinken of ijsjes halen was genieten. Je durft ineens op iedereen af te stappen en gesprekken liepen veel soepeler en waren super leuk. Na ongeveer 3 uur begon het lichte euforische gevoel een beetje af te nemen. Maar de energie werd niet minder ik ben tot 12 uur (einde van het feest) helemaal los gegaan. En heb mij prima vermaakt.

Toen het feest net afgelopen was gingen we onze jassen halen en liepen we naar het station om naar huis te gaan. En toen ineens na een sigaret(ik denk niet dat dit er mee te maken heeft gehad maar toch) voelde ik het gevoel dat ik moest overgeven.toen heb ik flink overgeven en daarna in de trein ook (wat nogal ongemakkelijk was).Het leek wel of mijn maag van streek was. Ook was het gek dat ik ontzettend hard begon te zweten en ik het helemaal niet warm had. Na ongeveer een kwartier was het over en voelde ik mij prima. Slapen ging niet echt super vaak wakker en beetje onrustig. En de dag erna s'ochtends geprobeerd te eten maar dat ging moeizaam en ik moest weer overgeven. Heb mij toen de hele dag heel slap gevoeld en wat spierpijn maar voor de rest nergens meer last van gehad.

Maar al met al heb ik echt een top feestje gehad en heb geluk gehad dat het slechte gedeelte pas na het feest begon.

Ik wil het graag volgend week weer proberen maar mijn vraag is nou zal de volgende keer mijn maag ook weer zo van slag zijn? ben ik er misschien allergisch voor of ligt het misschien ergens anders aan?

Bedankt voor het lezen!

Bovenaan