4-FMP met ADD

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Beste forumleden,

Vrijdag ga ik met een paar vrienden weer eens snoepen!
Omdat de examens dan afgelopen zijn leek het ons wel weer een goed plan.
ik heb alleen 1 vraagje.
Een vriend van mij heeft ADD en wilt graag 4-FMP gaan gebruiken.
Nu vroeg ik me af of 4Fmp net zoals speed of dex andersom werkt bij mensen met ADD of ADHD?
Dus of hij er dan rustig van word ( wat niet de bedoeling is want het is een feest )

Alvast bedankt

R0mmelP0t

Fool

Badass junkie
Mensen worden rustig doordat hun norefridrine-niveau op een 'normaal' niveau wordt gebracht, dat zal ook gebeuren met 4-FA. Misschien niet het beste idee, maar hij zou ook 'iets' meer kunnen nemen, waardoor het norefridrine-niveau boven dat 'normale' niveau wordt getild om wel hetzelfde effect te ervaren. Dit doen mensen met ADHD wel vaker, in ieder geval met amfetamine.

Veel plezier! :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
^ Dat van dat extra nemen wist ik niet, maar klinkt aardig logisch.
Ik denk ook dat hij er wel eens rustig van kan worden, is toch vrij vergelijkbaar. Gewoon proberen en je ziet het vanzelf right?

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik heb zelf ook ADD, ik had een dosis van 150mg. Ik werd er redelijk rustig van, maar had toch nog genoeg energie. Heerlijk spul, lekker helder en toch nog energie om te dansen. Extra nemen hoeft volgens mij niet perse, maar het is wel een manier om 'over de grens' te gaan. Maar ik had er geen behoefte aan toen ik 4-FA gebruikte.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Dankjulliewel voor de reacties!
We gaan het inderdaad gewoon proberen met 150mg.
Zal vast wel goed komen!

Tripreportje kunnen jullie binnenkort verwachten :)

R0mmelP0t

Drokz

Experimenterende gebruiker
Ik heb zelf ook ADD en ik heb nergens last van, werkt bij mij net als bij bekenden die het ook gebruiken zonder ADD.

Bovenaan