Tripreport 4-HO-MET

ldb123

Bewuste gebruiker
Tripreport 4-ho-met.

Een aantal maanden geleden een pelletstrip besteld op aanraden van een mede RC-genieter. Al die tijd in huis gehad, maar nooit besloten te nemen. Tot vandaag: vanwege een griep mijn plannen van vandaag moeten afzeggen, maar heb morgen nog vrij. Het is een zonnige dag en met het komende verbod van 1 juli in het achterhoofd dacht ik: why not?

Voordat ik überhaupt bezig kon aan mijn tripreport ben ik een minuut of 15 bezig geweest met het registreren van een account. Blijkbaar voldoet G-mail niet aan de eisen? Afijn, hier het report:

Inname om 15:15. Eén pellet van 21mg. Hiervoor had ik rond 13:00 één pyrazolam (3mg) genomen om hopelijk de klachten van de griep te verminderen. Verder heb ik redelijk kunnen ontbijten en twee bakjes koffie gehad.

15:35: twintig minuten na inname. Begin de effecten al redelijk goed te merken. Visuele vervormingen (slow-motion van bijvoorbeeld de handen). Begin het fris te krijgen, ondanks dat het buiten prima weer is (zonnig, +-15 graden). Ik zal mijn ramen dichtdoen en wellicht de kachel opstoken.

16:15: heerlijke visuals. Wellicht impulsief, maar besloten nog een pellet te nemen.

+- 18:00. Ik heb mij de afgelopen uren heerlijk kunnen vermaken in het staren naar niets. De visuele effecten zijn goed aanwezig, maar niet hinderlijk. Waar ik de eerste uren een aantal oude Black Sabbath albums op had gezet (‘Master of Reality’ en ‘Sabbath Bloody Sabbath’ zijn echt uitstekend als je wilt gaan trippen), ben ik nu maar gegaan voor de ouderwetse Psytrance afspeellijsten.
Omdat de effecten kenbaar minder werden, besloten om een 6-APB te nemen. Deze had ik ook nog liggen. Nooit eerder gebruikt, maar wellicht dat de 4HO-MET mijn grenzen wat laten verminderen, hetzelfde wat alcohol eigenlijk ook doet.

Ik houd jullie op de hoogte van de verdere avond.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Weet je zeker dat je griep hebt, niet een klein verkoudheidje?

Als mijn hoofd en lichaam toch érgens niet naar zouden staan tijdens griep is het trippen (behoorlijk hoge dosis 40 mg, al zal je omdat je later bijgenomen hebt zeker niet het volledige effect hebben gehad wegens direct opgebouwde tolerantie), laat staan nog een seroslurper erachteraan!

Maar enjoy, en houd ons zeker op de hoogte!

ldb123

Bewuste gebruiker
Misschien iets te voorbarig geweest om na een uur direct een tweede pellet er in te drukken. Aangezien het ook mijn eerste keer is, had ik de trip waarschijnlijk bij één pellet moeten houden. Leermomentje voor de volgende keer. Heb totaal geen angstgevoelens of dat bepaalde visuelen overweldigend kan zijn, wat een groot pluspunt is.

Nu bijna 20:00. De visuele effecten zijn nog duidelijk merkbaar. Ik kan mij echter goed focussen op dingen 'buiten mijn trip om' zoals normaal kunnen antwoorden op WhatsApp berichten. Ook dit report typen gaat aardig vlot. Al moet ik zeggen dat de letters op mijn toetsenbord en op het scherm aardig door elkaar aan het dansen zijn.

Heb wel de neiging om 6-APB bij te nemen. Is dit de moeite waard om er nog een goede laatste uren uit te halen, of is het zonde van de pellet.

In het kort: gaat top, begin al bijna de vergeten dat ik de griep had!

Fisherman's friend

Badass junkie
Dat impulsieve komt door de Pyrazolam en niet door de 4-HO-MET.
Benzo's vervagen je remmingen en je grenzen waardoor je de hele tijd middelen wil bijnemen.
En door de benzo zul je geen of weinig bodyload en headspace krijgen van het tripmiddel, maar je kunt wel gewoon goede visuals hebben.

ldb123

Bewuste gebruiker
Ah ja, dat verklaard een hoop. Volgende keer dus de 4HO-MET op zichzelf proberen. Ik moet zeggen dat ik geen groot benzo-fan ben, maar las op het internet dat Pyrazolam de klachten van de griep stevig kunnen verminderen. Ik heb dus nog veel te leren, haha! De drang om een stimulant bij te nemen is wel aanwezig, maar (nog) niet hinderlijk.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
@ldb123 welkom op het forum ☺️ gelijk al met een tripreport, hartstikke leuk!
4HO-MET is één van mijn favoriete stofjes om op te trippen 🙃. Omdat het mentaal niet te intens is, mooie visuals geeft, en het ongeveer 2 à 3 uurtjes duurt.

Het is een zonnige dag en met het komende verbod van 1 juli in het achterhoofd dacht ik: why not?
4HO-MET staat vooralsnog niet op de lijst van het stofgroepenverbod, dat 1 juli 2025 ingaat.

Twee keer een pellet van 21 mg haha, dat is een flinke dosering! Ik trip hem hard op 25 mg hoor.

Zijn er nog andere middelen waar je graag op tript?

ldb123

Bewuste gebruiker
@ldb123 welkom op het forum ☺️ gelijk al met een tripreport, hartstikke leuk!
4HO-MET is één van mijn favoriete stofjes om op te trippen 🙃. Omdat het mentaal niet te intens is, mooie visuals geeft, en het ongeveer 2 à 3 uurtjes duurt.

4HO-MET staat vooralsnog niet op de lijst van het stofgroepenverbod, dat 1 juli 2025 ingaat.

Twee keer een pellet van 21 mg haha, dat is een flinke dosering! Ik trip hem hard op 25 mg hoor.

Zijn er nog andere middelen waar je graag op tript?
Ja, klopt haha! Eén pellet deed zijn werk goed, maar omdat ik het wellicht 'heftiger' had verwacht deed ik de tweede erbij, omdat ik wist dat het anders snel afgelopen kon zijn. Heb heerlijk twee Harry Potter films achter elkaar gekeken met lichte vervormingen, wat de films een leuke wending gaf. De 6ABP pellet die ik had genomen gaf mij geen duidelijke meerwaarde, terwijl dit mij een aantal keer door vrienden was aangeraden. Volgende keer deze middelen maar op zichzelf gebruiken.

Persoonlijk meer fan van stimulanten/uppers, maar ook al een aantal keer goed genoten van truffels en 2CB. Als jullie nog andere tripmiddelen weten die geschikt zijn om mee te experimenteren, hoor ik het graag! Vond het gisteren een leuke ervaring.

Het in slaap komen duurde ongeveer anderhalf uur. Opzich niet heel hinderlijk, maar moest een aantal keer uit bed om naar het toilet te gaan vanwege het water wat ik heb gedronken. Eenmaal in slaap heb ik een heerlijke nachtrust gehad.

Al met al: een geslaagde middag met leermomentjes. Ieder bedankt voor de reacties! :grin:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Benzo's zijn bedoeld voor heftige pijn en angst, niet voor griep. Op deze manier omgaan met een zwaar verslavend middel is vragen om problemen..

Dat gezegd hebbende: Verse tripreports, altijd fijn, welkom op het forum!

ldb123

Bewuste gebruiker
Benzo's zijn bedoeld voor heftige pijn en angst, niet voor griep. Op deze manier omgaan met een zwaar verslavend middel is vragen om problemen..

Dat gezegd hebbende: Verse tripreports, altijd fijn, welkom op het forum!
Check! Heb verder eenmalig Bromazolam gehad omdat ik niet kon slapen door de speed maar de volgende dag wel plannen (niet slim, ik weet het). Ben door die pil gigantisch door mijn wekker geslapen en voelde mij de hele dag erg slap op mijn benen. Dat was voor mij één keer en nooit weer, haha. Verder ben ik mij wel goed bewust van de gevaren die benzo's met zich mee kunnen brengen. Thanks in ieder geval voor de heads up! :grin:

Bovenaan