3mmc wordt verboden

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Het leek me echt veel te weinig, maar toen schaamde ik me... Begon het al goed te praten voor mezelf dat ik er anderen misschien nog blij mee kon maken na een tijdje (voor de driedubbele prijs dan, zij blij, ik blij 😈)
We denken hetzelfde 😂😂 dacht ook nog om et anderen blij mee te maken maar daarachter aan weet ik ook wel dat ik het allemaal zelluf op maak 😂

Zeehond

Badass junkie
Als ik tegen die tijd echt heel heel veel bestel en iemand om me heen vraagt waarom ik zo veel bestel, dan zeg ik gewoon: ik hou van veel.

Gewoon omdat het kan 😉

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik zat laatst ook al te rekenen hoeveel gram een lifetime voorraad voor mij zou zijn 😂
Ik zou 3mmc wel gaan missen want de kater is minder dan na mdma en je kan er beter na pitten dan na pep.

Hardcore_frk

Badass junkie
Dat wordt afkicken voor veel boys en girls hier!

Gelukkig zijn er nog voldoende speedboeren, die nog een kwalitatief staaltje pep kunnen neerzetten. Veel gezonder ook!

MetalGuy

Badass junkie
Sja, het zat eraan te komen. Wel later dan ik heb gedacht. Ik ben iig blij dat ik er al jaren van af ben.

Ik zie dit als een soort kat-en-muisspel. Nu wordt 3m aan banden gelegd, maar er zijn nog andere designerdrugs die nog wel legaal zijn en die, nadat de wet omtrent 3m, dan gewoon nog door vendors verkocht mogen worden.

Tevens is er ook al een aantal jaar 2m onder een kleine schaal gebruikers, dat heeft tot nu toe de markt nog niet bereikt... En ik ben bang dat dat met een verbod op 3m ook niet erg lang meer gaat duren... Wie weet hoe dat "gaat bevallen." Dan heb je misschien dadelijk hetzelfde probleem weer.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
herinner ooit gehoord te hebben dat 3mmc vooral door de jeugd gebruikt werd omdat coke te duur was ...
ben benieuwd als ze er weleens aan gedacht hebben (de hoge heren) als dadelijk de prijs van meth tussen 3mmc en coke komt te liggen ...
dat lijkt me een veel groter probleem worden dan 3mmc...

ATGC

Bewuste gebruiker
Ik weet niet wat ik erger vind, de risico's van het gebruik van een bepaald stofje of de naïeve danwel rancuneuze verontwaardiging van het gepeupel en de moraalridders die hen ophitsen. En dat zeg ik terwijl 3-MMC me niet eens specifiek boeit.

Moral panic, one hell of a drug 🙄🤪

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
ik heb mss nog 2 gram liggen (?).. al een jaar ofzo
er zijn wat dingen waarvan ik het erger zou vinden als ik ze niet meer had.. al was het maar voor het idee.
3-mmc komt telkens op een lager plekje bij kiezen wat te gebruiken..
dus ik heb gisteren nog wat van die andere middelen besteld..
plús 2 gram 3-mmc kristal brokken 😅🤣

ik hoop dat de jeugd nooit.. uhm.. ik ga het niet eens zeggen.. ontdekt! 😆

Buu

Wijs gebruiker
Vind het een prima ontwikkeling. 3-MMC heeft nogal een hoop probleemgevallen en zorgt ervoor dat research chemicals in het algeheel in een zwaar daglicht komen te staan. Zo geweldig is het stofje niet, en wordt wel veel geabused. Als je het wel een leuk stofje voor zo nu en dan vindt dan koop je komende maanden een tiental aantal grammen en dan ben je set for life.

Ben wel benieuwd waar de mensen die nu veel 3-MMC gebruiken op gaan over stappen. Er komen al jaren geen RC stims meer uit die de moeite zijn, en ik zie Jantje die in de keet wat 3-MMC gebruikt nou niet snel overstappen op een middel zoals A-PHP of a-PHiP. Overigens CMC/MMC's zijn de moeite zover ik lees niet echt waard. Zal wel weer good old coke/speed worden.

Ik heb sowieso een beetje het idee dat de vendors op RC gebied wel een beetje uit geontwikkeld zijn. Er komt echt bijzonder weinig interessants meer uit, behalve als je een benzo of dissohead bent. Ik kan me niet heugen wanneer er voor het laatst een upper is uitgekomen, en wat is er nog over wat nou daadwerkelijk de moeite is? Op misschien wat functionele stims na heb je een 5-MAPB, 6-APB en 3-FA die wat "unieks" bieden, voor de rest is het een pot nat of pure rotzooi. Ik zou nog graag wel wat nieuwe psychedelica zien, maar het lijkt erop alsof we daar ook niet op hoeven te wachten. Liever een nieuw soort psychedelica wat daadwerkelijk de moeite waard is dan PCP/PCE nummer zoveel of een extra obscure variant op Etizolam.
Het zal niet zo 1-2-3 verdwijnen, heb ik het idee...
Jawel. De eerste een a twee jaar ga je misschien voor een relatief hoge prijs nog wel aan 3-MMC kunnen komen. Maar stofjes zoals 4-FA en MXE waren minstens zo populair als 3-MMC en die zijn ook van de aardbodem verdwenen. Ondergrondse labs wagen zich niet aan aan na een van RC's maken, of je moet geluk hebben.

Maar komende maanden ga je waarschijnlijk tegen dumpprijzen een grote hoeveelheid 3-MMC kunnen kopen omdat zij van hun voorraad af moeten. Als je het droog, niet in het licht en op een relatief stabiele temperatuur bewaard zal de 3-MMC het langer volhouden dan jij.

Laatst bewerkt:

Buu

Wijs gebruiker
Helaas zijn er geen alternatieven, 3-MMC is namelijk de enige stimulerende drug ter wereld en als deze illegaal wordt gemaakt is alle problematiek in één klap opgelost en is drugscriminaliteit verleden tijd.
Constant dit riedeltje word ik wel een beetje flauw van. Uiteraard lost het de problematiek omtrent drugs niet op. Maar 3-MMC is wel echt een probleemgeval. Mede omdat het zo makkelijk te bestellen is zijn er aardig wat jongeren hooked aan, en laat het nou net zo zijn dat er bijzonder weinig goede alternatieven voor 3-MMC zijn in de RC scene. En al zijn er alternatieven, waagt de modale persoon zonder zoveel kennis als ons zich niet aan obscure andere cathionen, wat ook maar goed is. Een alternatief is coke, maar dat is voor veel mensen te duur.

Buitenom dit zet het alle RC's ook nog eens in een kwaad daglicht. Ik hoopte eigenlijk op de 3-MMC ban zodat de algehele ban misschien wat dood bloedt nu 3-MMC niet meer zoveel in het nieuws zal komen.

Proxima

Badass junkie
3mmc is al beschikbaar sinds 2012, en het heeft u nooit overhaald om te proberen, maar nu het verboden gaat worden wil je het proberen?
Rare logica 😄😄
Zal wel hetzelfde zijn als nooit naar een museum o.i.d. in de eigen stad te gaan, dat kan namelijk altijd nog wel een keer en heeft dus geen haast.

Als het echter verboden gaat worden is het tijd om het snel nog even te proberen voordat het niet meer kan.

CuriousExplorer

DF-koning
Zal wel hetzelfde zijn als nooit naar een museum o.i.d. in de eigen stad te gaan, dat kan namelijk altijd nog wel een keer en het dus geen haast.

Als het echter verboden gaat worden is het dus tijd om het snel nog even te proberen voordat het niet meer kan.
Maar als het iemand als bijna 10j niet interesseert? Zal wel aan mij liggen 😁

Hardcore_frk

Badass junkie
Misschien toch maar 3mmc proberen voor het verboden wordt.
Heb ik ook gedaan. Een paar keer flinke lijnen tot circa een gram gesnoven om te bekijken waar al die heisa (liefde voor dit stofje) nou om gaat. Was van verschillende vendors, dus er zal in ieder geval wel één goede batch tussen moeten hebben gezeten (het waren allen overigens wel prachtige kristallen).

Nou, na deze pogingen snap ik de heisa omtrent 3-MMC dus nog steeds niet..

Maar ik snap dat je dat zelf graag ook even wilt ervaren!

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Heb ik ook gedaan. Een paar keer flinke lijnen tot circa een gram gesnoven om te bekijken waar al die heisa (liefde voor dit stofje) nou om gaat. Was van verschillende vendors, dus er zal in ieder geval wel één goede batch tussen moeten hebben gezeten (het waren allen overigens wel prachtige kristallen).

Nou, na deze pogingen snap ik de heisa omtrent 3-MMC dus nog steeds niet..

Maar ik snap dat je dat zelf graag ook even wilt ervaren!
Je moet bommetjes doen 🤩
Snuiven doet me ook amper iets.

Purplext

Badass junkie
Bedankt meneer de Jonge, uw zorgbonus is bij deze goed besteed. Ik zal goed zorg dragen voor mijn labratten!

Ik wacht op betere dumpprijzen voor de rest van mijn voorraad, maar heb nu al flink wat ingeslagen voordat Moffel en de dealers alles wegkapen 🙌🏻

Bovenaan