MR_CHIP
Badass junkie
jazekerEdit :
Mis gelezen. Excusi.
Je bent NL vermoed ik nu 😄
jazekerEdit :
Mis gelezen. Excusi.
Je bent NL vermoed ik nu 😄
😍 vrij normaal om daaraan te denken 😁
We denken hetzelfde 😂😂 dacht ook nog om et anderen blij mee te maken maar daarachter aan weet ik ook wel dat ik het allemaal zelluf op maak 😂Het leek me echt veel te weinig, maar toen schaamde ik me... Begon het al goed te praten voor mezelf dat ik er anderen misschien nog blij mee kon maken na een tijdje (voor de driedubbele prijs dan, zij blij, ik blij 😈)
Als ik tegen die tijd echt heel heel veel bestel en iemand om me heen vraagt waarom ik zo veel bestel, dan zeg ik gewoon: ik hou van veel.
Gewoon omdat het kan 😉
Alleen 3-mmc. Het stofgroepenverbod(die alle gesubstitueerde phenetylamines, synthetische cannabinoïden, en fentanyl-achtige drugs zal verbieden) komt naar verluid volgend jaar pas.is het alleen 3mmc of de hele canthonine groep..?
Heb ik iets gemist? 🤔Alleen 3-mmc. Het stofgroepenverbod(die alle gesubstitueerde phenetylamines, synthetische cannabinoïden, en fentanyl-achtige drugs zal verbieden) komt naar verluid volgend jaar pas.
geintje joh ;DMethyl op positie 2?
Bekijk bijlage 22637
25gram??? damnnIk gebruik het amper maar zal wel 25g inslaan.
Genoeg voor zeker twee jaar.25gram??? damnn
Niet stiekem een winkeltje opzetten, hè?Ik gebruik het amper maar zal wel 25g inslaan.
Persoonlijk gebruik en voor vrienden 😇Niet stiekem een winkeltje opzetten, hè?
Tering hee, zo weinig?Ik gebruik het amper maar zal wel 25g inslaan.
Jawel. De eerste een a twee jaar ga je misschien voor een relatief hoge prijs nog wel aan 3-MMC kunnen komen. Maar stofjes zoals 4-FA en MXE waren minstens zo populair als 3-MMC en die zijn ook van de aardbodem verdwenen. Ondergrondse labs wagen zich niet aan aan na een van RC's maken, of je moet geluk hebben.Het zal niet zo 1-2-3 verdwijnen, heb ik het idee...
Constant dit riedeltje word ik wel een beetje flauw van. Uiteraard lost het de problematiek omtrent drugs niet op. Maar 3-MMC is wel echt een probleemgeval. Mede omdat het zo makkelijk te bestellen is zijn er aardig wat jongeren hooked aan, en laat het nou net zo zijn dat er bijzonder weinig goede alternatieven voor 3-MMC zijn in de RC scene. En al zijn er alternatieven, waagt de modale persoon zonder zoveel kennis als ons zich niet aan obscure andere cathionen, wat ook maar goed is. Een alternatief is coke, maar dat is voor veel mensen te duur.Helaas zijn er geen alternatieven, 3-MMC is namelijk de enige stimulerende drug ter wereld en als deze illegaal wordt gemaakt is alle problematiek in één klap opgelost en is drugscriminaliteit verleden tijd.
3mmc is al beschikbaar sinds 2012, en het heeft u nooit overhaald om te proberen, maar nu het verboden gaat worden wil je het proberen?Misschien toch maar 3mmc proberen voor het verboden wordt.
Zal wel hetzelfde zijn als nooit naar een museum o.i.d. in de eigen stad te gaan, dat kan namelijk altijd nog wel een keer en heeft dus geen haast.3mmc is al beschikbaar sinds 2012, en het heeft u nooit overhaald om te proberen, maar nu het verboden gaat worden wil je het proberen?
Rare logica 😄😄
Zo werkt het vaak3mmc is al beschikbaar sinds 2012, en het heeft u nooit overhaald om te proberen, maar nu het verboden gaat worden wil je het proberen?
Rare logica 😄😄
Maar als het iemand als bijna 10j niet interesseert? Zal wel aan mij liggen 😁Zal wel hetzelfde zijn als nooit naar een museum o.i.d. in de eigen stad te gaan, dat kan namelijk altijd nog wel een keer en het dus geen haast.
Als het echter verboden gaat worden is het dus tijd om het snel nog even te proberen voordat het niet meer kan.
Toen in Nederland paddo's verboden werden ging iedereen ineens massaal paddo's halen. Ook veel mensen die het nog nooit gebruikt hadden.Maar als het iemand als bijna 10j niet interesseert? Zal wel aan mij liggen 😁
Duidelijk 😄Toen in Nederland paddo's verboden werden ging iedereen ineens massaal paddo's halen. Ook veel mensen die het nog nooit gebruikt hadden.
Heb ik ook gedaan. Een paar keer flinke lijnen tot circa een gram gesnoven om te bekijken waar al die heisa (liefde voor dit stofje) nou om gaat. Was van verschillende vendors, dus er zal in ieder geval wel één goede batch tussen moeten hebben gezeten (het waren allen overigens wel prachtige kristallen).Misschien toch maar 3mmc proberen voor het verboden wordt.
Klinkt als een levensvoorraad voor mij... Hoe lang doe jij ermee?
@Zeelanddude ik heb je bovenstaande bericht meteen gewijzigd voor je. Wel zo netjes
Je moet bommetjes doen 🤩Heb ik ook gedaan. Een paar keer flinke lijnen tot circa een gram gesnoven om te bekijken waar al die heisa (liefde voor dit stofje) nou om gaat. Was van verschillende vendors, dus er zal in ieder geval wel één goede batch tussen moeten hebben gezeten (het waren allen overigens wel prachtige kristallen).
Nou, na deze pogingen snap ik de heisa omtrent 3-MMC dus nog steeds niet..
Maar ik snap dat je dat zelf graag ook even wilt ervaren!
Hetzelfde hier: bommetjes vind ik veel euforischer dan snuiven.Je moet bommetjes doen 🤩
Snuiven doet me ook amper iets.