35-plussers

Djo

Badass junkie
angie123 zei:
Nou Djo dan denken we hetzelfde over de manier waarop we "gebruiken"

Het is gewoon erg leuk om af en toe eens te ontsnappen aan het gewone leven. Een avondje spacen met een stel vrienden of je geliefde is een geweldige manier om op te laden. Sinds ik (deze)drug gebruik ben ik denk ik een betere en gezelligere moeder en echtgenote geworden. Ik wil natuurlijk niet het drugsgebruik gaan promoten, want het is en blijft gevaarlijk spul, maar voor mij heeft het een positieve wending gegeven in mijn leven. Drugs was eerst iets wat heel gevaarlijk was en ik had er alleen maar uiterst negatieve dingen mee meegemaakt. Mijn broer heeft door overmatig speed-gebruik een einde aan zijn leven gemaakt, dus daardoor was ik erg bang voor drugs.

Nu heb ik er een andere kijk op gekregen en ik denk dat, als je het met mate en vooral voorzichtig doet je er veel plezier aan kan beleven. Omdat wij wat ouder zijn zien wij de gevaren beter en weten we donders goed waar we mee bezig zijn. Dus we zijn wijzer geworden met de jaren :)

En Djo, ik hou ook van jou :hearteyes:

Angie123 :hearteyes:

Bij mij hebben vooral de trips me over veel dingen anders doen denken!
Het leven is maar zo kort, geniet er van. De trips gaan ook weer over, het symboliseert weer een beetje het bovenstaande motto.
De kleurrijke wereld gaat jammer genoeg al weer over, dus ook al heb ik donkere dagen, ik probeer het kleurrijke weer naar boven te halen. Ik kijk nu al anders tegen veel dingen aan. Geniet bijvoorbeeld al van bomen. Doe lekker veel leuke dingen met mijn kindjes en als hun genieten, dan smelt mijn hart gewoon alweer. Hun zijn gewoon het belangrijkste, maar ik heb door alle leuke mensen die ik nu in mijn leven heb en heb leren kennen, leren zien dat IK er ook nog ben. En als ik dan wegga, laat ik het even los en geniet intens van die momenten.
En ook mijn epileptische aanvallen en dat ik vaak ziek ben (eindelijk van een kinkhoest genezen) mogen de pret niet drukken!
Ik gebruik met beleid en houd het netjes en ik ben zowiezo al een lolbroek en houd van plezier!
Ik heb mezelf laatst lekker weer eens een uitgebreide garderobe gegeven, ben bijna weer op mijn alleroude gewicht voor de periode dat ik maar niet zwanger wilde raken en uit frustratie van alles naar binnen wierp wat maar eetbaar was.
Ik kocht alleen maar voor mijn kinderen kleding bijvoorbeeld,maar in de winter ben ik daar eens lekker mee gekapt en heb me toen ook al van alles cadeau gegeven en zo ook pas geleden weer!
Het is een zware taak, zeker met een zoontje waarvan ik denk dat hij ook adhd heeft net als mij! Hij kan echt heel hyper zijn, maar als hij dan ook weer lekker bij me komt knuffelen, vind ik het allemaal de moeite waard en als die kleine diva, compleet met kattekopneigingen, mijn dochter zegt, je bent de allerliefste mama, loop ik over. Wat wil een moeder nog meer, daar kunnen geen liefdesuitingen van een man aan tippen! :wink: :P :hearteyes: :hearteyes:

angie123

Bewuste gebruiker
Nou Djo ik zou willen dat ik het zo mooi had kunnen verwoorden!! Helemaal mee eens.
Je moet uit het leven halen wat er in zit en niet gaan wachten tot het geluk naar jou toe komt!! Je krijgt wat je geeft en zo kunnen we nog wel ff doorgaan met de clichés.

Toch is het waar dat we vaak het meest kunnen genieten van de dingen die het dichts bij ons staan.Onze kinderen, een strandwandeling de tuin die weer volop aan het bloeien is enz, enz. En soms, heel soms is het lekker om even te ontsnappen en daarna weer vol goede moed en energie de "gewone"wereld te betreden.

Have funn en wanneer gaan wij eens ontsnappen?? :wave:

Northawke

Wijs gebruiker
M'n vriend is 35 en pakt ook nog gewoon de drugs mee. Waarom ook niet? Er zit geen houdbaarheidsdatum op plezier maken, lijkt me. En hoe mensen dat doen, ligt bij ze zelf. M'n schoonvader van 60 zit nog regelmatig aan de paddo's en blowt z'n hele leven al. Moet die gaan stoppen dan?

LekkerDing

Experimenterende gebruiker
Idd waarom ook niet Northhawke, wij zijn in de 40 en zijn dit jaar begonnen met hooguit 1 a 2 snoepje per weekend. Daar wij er ghb bij gebruiken kunnen we de werking van zo'n snoepje nl heel lang vasthouden.
Maar, ik schrik echt als ik lees dat men hier op t forum zo ff 6 snoepjes naar binnenwerkt omdat het pas na 3 soepjes lekker binnenkomt. Ja eh doe met je lijf wat je denkt te moeten doen hoor, ik vraag me dat alleen maar af.

Northawke

Wijs gebruiker
Ik kan me wel voorstellen dat je daarvan schrikt. Zelfs in m'n heftige dagen kwam ik daar niet aan. Maar ik ben dan ook hypergevoelig voor drugs. Ik ga op een halve pil harder dan anderen op drie. En een bepaald soort mensen (ik bedoel dit niet negatief; meer als een karaktereigenschap) pakt sneller meer en meer.

Marc39

Newbie
Zullen we dan ook meteen een mannenclubje oprichten??

Dat gelul over leeftijd. Ik word deze week 39 maar ga nog gewoon af en toe lekker feesten. En ik heb nog nooit een opmerking van iemand die het raar vond....

gewoon lekker jezelf zijn, of je nou 20 of 40 bent.

J0rrit

Badass junkie
LekkerDing zei:
Idd waarom ook niet Northhawke, wij zijn in de 40 en zijn dit jaar begonnen met hooguit 1 a 2 snoepje per weekend. Daar wij er ghb bij gebruiken kunnen we de werking van zo'n snoepje nl heel lang vasthouden.
Maar, ik schrik echt als ik lees dat men hier op t forum zo ff 6 snoepjes naar binnenwerkt omdat het pas na 3 soepjes lekker binnenkomt. Ja eh doe met je lijf wat je denkt te moeten doen hoor, ik vraag me dat alleen maar af.

Dat heet tollerantie, en beter 1 keer per 3 maanden een stuk of 6-8 dan elke week 1 a 2 :wave:

Madelief

.... en zo is dat! Ik: bijna 34, en afgelopen jaar de X ontdekt. Wat gaaf zeg, en wat hebben ik en mijn vrienden een lol... Alsof we een nieuwe pubertijd hebben.. maar dan met de zekerheden die we nu kennen :mrgreen: !!!

Madelief

Cool , al blijft t denk ik altijd afwachten wat t is :rolleyes: .. Komend weekend ga ik weer ns vaag met n bevriend stel.. Kan me dr nu al op verheugen - en t is maar goed dat ik dat snoep zelf niet in huis heb :grin:

angie123

Bewuste gebruiker
Madelief zei:
Cool , al blijft t denk ik altijd afwachten wat t is :rolleyes: .. Komend weekend ga ik weer ns vaag met n bevriend stel.. Kan me dr nu al op verheugen - en t is maar goed dat ik dat snoep zelf niet in huis heb :grin:

Heel veel plezier!!!!!!!!!! :wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
LekkerDing zei:

Dat heet tollerantie, en beter 1 keer per 3 maanden een stuk of 6-8 dan elke week 1 a 2 :wave:
idd, hehe

lichtendonker

Belezen gebruiker
Ben zelf 37 en mijn vriend is in de 40. We experimenteren er lekker op los. Ik heb wel het idee dat wij een van de weinigen zijn, ik ken eigenlijk geen vrouwen van 35+ die drugs gebruiken, wel mannen. Of ze houden het erg geheim, je wilt als moeder toch niet als gebruiker bekend staan.

angie123

Bewuste gebruiker
lichtendonker zei:
Ben zelf 37 en mijn vriend is in de 40. We experimenteren er lekker op los. Ik heb wel het idee dat wij een van de weinigen zijn, ik ken eigenlijk geen vrouwen van 35+ die drugs gebruiken, wel mannen. Of ze houden het erg geheim, je wilt als moeder toch niet als gebruiker bekend staan.

Nou jullie zijn zeker niet een van de weinigen zoals je kunt lezen op dit forum. Welcome to the club :)

We moeten het wel geheim houden, want idd. welke (goede)moeder doet nu zoiets??? Wat voor een voorbeeld geef je je kinderen? Toch heb ik er met mezelf geen problemen mee, zolang het maar niet mijn moederschap in de weg gaat staan. Juist doordat we ouder en moeder zijn, kunnen we er goed en verstandig mee omgaan en hebben we een hoop verantwoordelijkheid naar onze kinderen toe. En ehhhhh mogen wij ook een geheimpje hebben?? :flushed: Gewoon genieten op zijn tijd. :hearteyes: :hearteyes:

sannetjuh

Belezen gebruiker
ik ga ook vaak naar feestjes enzo..en dan gaat mijn tante ook altijd mee en en paar vriendinne van haar/mij.
die zijn ook allemaal rond de 35 of ouder..
hartstikke leuk hoor..

lichtendonker

Belezen gebruiker
Eigenlijk hebben de moeders een second life naast het dagelijkse leven. Zo beschouw ik het tenminste.
Bij vrouwen boven de 30 word je trouwens niet geacht drugs te gebruiken, bij mannen wordt het getolereerd en is het vrij gewoon, een oudere hippie noemen we ze dan. Vrouwen zijn ronduit onverantwoordelijk als ze de beest uithangen, het is niet eerlijk verdeeld :cry:

sannetjuh

Belezen gebruiker
ja klopt helemaal mee eens..me moeder heeft geen contact meer met haar zus omdat ze vind da ze zich onverantwoordelijk gedraagd..maar da ik het doe heeft ze wel geaccepteerd..(omdat ik nog wel wijzer word!) das toch stom

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Het lijkt mij zo fijn om een moeder te hebben die wat meer open is naar drugs! Laatst zat ik met een joint achter m'n oor achter de PC, en ze kwam zomaar mijn kamer binnen. Zei helemaal flippen over dat jointje :P

Miss J

Bewuste gebruiker
Hyperdrive zei:
Het lijkt mij zo fijn om een moeder te hebben die wat meer open is naar drugs! Laatst zat ik met een joint achter m'n oor achter de PC, en ze kwam zomaar mijn kamer binnen. Zei helemaal flippen over dat jointje :P

Inderdaad, mijn moeder flipte ook helemaal toen ik vertelde dat ik wel eens een jointje rookte :grin:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Het is ook niet slecht dat ze zo flipt, zo weet ik tenminste wel dat ze echt om me geeft. Maar ze is zo overdreven bang dat ik harddrugs ga gebruiken (is al te laat, maar ik gebruik nog met mate). Nou durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik wel eens een jointje rook. Ik denk dat het gewoon aan een gebrek aan voorlichting ligt.

Everio

Bewuste gebruiker
angie123 zei:
reactie naar djo over "verstandig + gevaren kennen"

ik vind het echt goed dat je met mate "gebruikt" etc etc maar wat je zegt dat "jullie oudere mensen" er met meer verstand mee om gaan of beter de gevaren kennen, ik heb respect voor je dat je de stap hebt genomen na hetgeen wat je broer is overkomen...

maar neemt niet weg dat "wij" "de jongere" hier op het forum niet weten wat we doen, de meeste althans wel...

we zijn hier (denk ik) (bijna) allemaal gekomen om informatie te zoeken... ben je dan niet zowiezo al "verstandig" bezig? (zover dit mogelijk is met drugs)

ik wacht graag je reactie af :)

proton

Belezen gebruiker
Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen :)

Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.

Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P

sannetjuh

Belezen gebruiker
proton zei:
Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen :)

Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.

Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P

blauwe zijn mij ook goed bevalle inderdaad..het nadeel vond ik dat ik heel veel dingen ging zien die er niet waren. Maar inderdaad de kater valt heel erg mee! hoewel ik dag erna ook altijd veel jus d orange drink en spinazie eet!dat scheelt ook..

peach

Re: 35+ vrouwen

ps wij zijn ook net in de 40 en 36 en hebben het snoepen sinds half jaar ontdekt..........heerlijk en gelukkig kennen we het nu pas en kunnen er ook goed mee omgaan(verantwoordelijkheden qua werk en kid)
Hebben dus ook via DF veel informatie gevonden die ons veel heil heeft hebracht maar misschien wel meer onheil heeft bespaart :)

Ziggy

Paps is 60+ en heeft dit jaar zn eerste 2 xtc ervaringen gehad door zoonlief! :rock:

Hallo, wat een leuke discussie hier.
Wij stel van 43 en 42 hebben pas twee jaar geleden voor het eerst een pilletje genomen en doen dit nu ongeveer 3 keer per jaar.
laatste keer was het echter bij mijn vrouw (een kanjer van 42) niet goed gevallen, die is een aantal dagen behoorlijk depri geweest, maar mogelijk omdat we er 2 op een avond op hadden?? Dus zij zegt nu dat ze niks meer wil, maar we zien wel.

Wij zijn dus laat begonnen en vinden het soms gewoon erg leuk. is inderdaad leuker als je met anderen samen gebruikt en van onze vriendenkring gebruikt verder niemand, maar we voelen ons nog jong van geest en lichaam en zijn er nooit eerder mee in aanraking gekomen en nu op latere leeftijd wel.
En we doen wat we leuk vinden net als de jongeren en als jongeren het niet accepteren, dan maar niet.
Lang leve de lol, het leven is al zo kort. Gewoon lekker gek doen als je het samen maar leuk hebt

Groetjes Stelletje 3013

Paddo100

Bewuste gebruiker

ik vind het altijd geniaal!

zat met thunderdome met een gast in de trein van 38 die had 4 gram coke op :grin:

geweldige vent :)

proton

Belezen gebruiker
Re: Re:

Helaas ... de blauwe zijn op.
:(

Vriendin van me is 45, en die vind pilletjes ook heerlijk :) Maar dan knuffelavondjes. Tja, wie weet, als het meer wordt tussen ons, misschien wil ze het wel eens proberen dan tijdens sex... :tongueout:

Josimo zei:
proton zei:
heerlijk heh?

Heb nu blauwe mitsu's, ben benieuwd, schijnen goeie te zijn :)

als je nog 1 blauwe heb liggen mag je die meenemen....S vond ze zo heerlijk :grin:

MDMA<3

Belezen gebruiker

Heb echt respect voor de wat oudere mensen op feesten. zijn altijd heel gezellig en je hebt er altijd leuke gesprekken mee (Y)
een tijdje terug kwam ik zelfs een leraar van me tegen op Gigadance, dat was helemaal dol :P

MDMA<3

Belezen gebruiker

stelletje3013 zei:
Hallo, wat een leuke discussie hier.
Wij stel van 43 en 42 hebben pas twee jaar geleden voor het eerst een pilletje genomen en doen dit nu ongeveer 3 keer per jaar.
laatste keer was het echter bij mijn vrouw (een kanjer van 42) niet goed gevallen, die is een aantal dagen behoorlijk depri geweest, maar mogelijk omdat we er 2 op een avond op hadden?? Dus zij zegt nu dat ze niks meer wil, maar we zien wel.

Wij zijn dus laat begonnen en vinden het soms gewoon erg leuk. is inderdaad leuker als je met anderen samen gebruikt en van onze vriendenkring gebruikt verder niemand, maar we voelen ons nog jong van geest en lichaam en zijn er nooit eerder mee in aanraking gekomen en nu op latere leeftijd wel.
En we doen wat we leuk vinden net als de jongeren en als jongeren het niet accepteren, dan maar niet.
Lang leve de lol, het leven is al zo kort. Gewoon lekker gek doen als je het samen maar leuk hebt

Groetjes Stelletje 3013

Let er op dat je je spul laat testen.
zou goed mcpp kunnen zijn

en inderdaad je leeft maar één keer!

Deranged

Badass junkie

Inderdaad. Dan is de uiterste houdbaarheidsdatum toch wel verstreken. Als ik zelf ooit die leeftijd bereik ga ik toch wel voor 10 jaar jonger.

Bovenaan