angie123 zei:
Nou Djo dan denken we hetzelfde over de manier waarop we "gebruiken"
Het is gewoon erg leuk om af en toe eens te ontsnappen aan het gewone leven. Een avondje spacen met een stel vrienden of je geliefde is een geweldige manier om op te laden. Sinds ik (deze)drug gebruik ben ik denk ik een betere en gezelligere moeder en echtgenote geworden. Ik wil natuurlijk niet het drugsgebruik gaan promoten, want het is en blijft gevaarlijk spul, maar voor mij heeft het een positieve wending gegeven in mijn leven. Drugs was eerst iets wat heel gevaarlijk was en ik had er alleen maar uiterst negatieve dingen mee meegemaakt. Mijn broer heeft door overmatig speed-gebruik een einde aan zijn leven gemaakt, dus daardoor was ik erg bang voor drugs.
Nu heb ik er een andere kijk op gekregen en ik denk dat, als je het met mate en vooral voorzichtig doet je er veel plezier aan kan beleven. Omdat wij wat ouder zijn zien wij de gevaren beter en weten we donders goed waar we mee bezig zijn. Dus we zijn wijzer geworden met de jaren
En Djo, ik hou ook van jou
Angie123
Bij mij hebben vooral de trips me over veel dingen anders doen denken!
Het leven is maar zo kort, geniet er van. De trips gaan ook weer over, het symboliseert weer een beetje het bovenstaande motto.
De kleurrijke wereld gaat jammer genoeg al weer over, dus ook al heb ik donkere dagen, ik probeer het kleurrijke weer naar boven te halen. Ik kijk nu al anders tegen veel dingen aan. Geniet bijvoorbeeld al van bomen. Doe lekker veel leuke dingen met mijn kindjes en als hun genieten, dan smelt mijn hart gewoon alweer. Hun zijn gewoon het belangrijkste, maar ik heb door alle leuke mensen die ik nu in mijn leven heb en heb leren kennen, leren zien dat IK er ook nog ben. En als ik dan wegga, laat ik het even los en geniet intens van die momenten.
En ook mijn epileptische aanvallen en dat ik vaak ziek ben (eindelijk van een kinkhoest genezen) mogen de pret niet drukken!
Ik gebruik met beleid en houd het netjes en ik ben zowiezo al een lolbroek en houd van plezier!
Ik heb mezelf laatst lekker weer eens een uitgebreide garderobe gegeven, ben bijna weer op mijn alleroude gewicht voor de periode dat ik maar niet zwanger wilde raken en uit frustratie van alles naar binnen wierp wat maar eetbaar was.
Ik kocht alleen maar voor mijn kinderen kleding bijvoorbeeld,maar in de winter ben ik daar eens lekker mee gekapt en heb me toen ook al van alles cadeau gegeven en zo ook pas geleden weer!
Het is een zware taak, zeker met een zoontje waarvan ik denk dat hij ook adhd heeft net als mij! Hij kan echt heel hyper zijn, maar als hij dan ook weer lekker bij me komt knuffelen, vind ik het allemaal de moeite waard en als die kleine diva, compleet met kattekopneigingen, mijn dochter zegt, je bent de allerliefste mama, loop ik over. Wat wil een moeder nog meer, daar kunnen geen liefdesuitingen van een man aan tippen!

:P