35-plussers

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik ben zelf 21, maar ik vind het alleen maar tof als ik iemand die wat ouder is zie spacen! Zolang iedereen het naar zijn zin heeft ben ik blij. Ik ben wel eens outgefreakt toen een paar vrouwen van 40 ofzo op Awakenings ons de hele tijd stonden aan te kijken alsof we gek waren. Ik hoorde ze ook zeggen: "wat verschrikkelijk al die jonge mensen aan de drugs" :confused: Toen werd ik wel even verdrietig in mn trip! Maar ik neem aan dat jullie bij de mensen horen die gewoon los gaan!! :wave:

toch lekker veel "ouwe" liefhebbers ! we merken in onze vriendenkring dat het zeker vaker gebeurd dan je denkt.wat me wel opvalt is dat de wat oudere gebruikers het vaker thuis gebruiken en dat er bijna altijd een beter spannender en open sexleven van komt.
dat lees ik van de jongeren niet.durf je dat niet te zeggen als je 20 bent? of durf je dat nog niet te doen??

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Twintigers hebben toch sowieso een spannend sexleven? :grin: Ik denk dat het niet alleen komt door de x, maar vooral door de houding van de meeste x gebruikers: lol willen hebben in het leven, en niet bang zijn voor nieuwe ervaringen. Die open instelling heeft ook goede uitwerking op je sexleven. Ik kan me voorstellen dat als je dertig bent, en je sexleven is ingekakt, en je komt dan in een fase dat je x wilt gaan gebruiken, je instelling qua sex ook automatisch beter word.

angie123

Bewuste gebruiker
Ik denk dan veel 35plussers XTC voor heel andere doeleinden gebruiken dan, de zeg maar 16plussers.

De 35gers gebruiken het veel relaxter en om lekker te chillen . De sex die er dan vaak bij komt kijken is een prettige bijwerking. Wij gaan niet zo vaak uit onze bol op een dancefeest, maar meer in thuissituaties.Ik zelf heb geen vrienden die ook XTC gebruiken en in onze vriendenkring is dit ook niet echt bespreekbaar. Ik probeer wel eens het gesprek erop te laten komen maar de meesten vinden het "not done" en ik denk dat ze me voor gek verklaren als ze het zouden weten.

Daarom vind ik het leuk, om met jullie hier op dit forum hierover te chatten. Ik mis het om met mede 35plus gebruikster over ervaringen ed. te praten. Daarom blijven reageren hoor!!! :wave:

richelle

Belezen gebruiker
Im m,n eigen kennisenkringetje, is het ook absoluut not done, maar heb ondertussen op feesten wel mensen , stapvrienden, leren kennen die er natuulijk wel voor open staan. Op feesten kom je toch vaak dezelfde gezichten tegen , en tis leuk samen spacen, dansen , of om gewoon wat onzin tegen elkaar uit te kramen , want serieuze gesprekken onder invloed..neuhhh dat lukt niet:wink:
Gebruik zelf thuis nooit xtc, vind het juist een feest, de muziek , iets extra,s geven.

angie123

Bewuste gebruiker
Nou ik ga maar niet meer zo graag naar feesten van die aard!1 Ze "jonkies"kijken me dan zo aan van wat doet die ouwe muts hier???
Nee ik hou het maar binnenshuis. Maar wie weet kunnen wij the X wives club eens een feestje organiseren :hearteyes: Puur voor de 35plus X gebruikers!11 Gat in de markt als je het mij vraagt :)

richelle

Belezen gebruiker
Er zijn ook wel feesten waar t publiek heel gemengd is en heb eigenlijk altijd wel t idee dat juist die jongere garde het wel cool vind dat je toch lekker gaat feesten, , Ga niet naar feestjes waar 15, 16 jarige zijn , maar zijn feesten vanaf de lft vanaf 23 jaar, en er is dan een groot percentage 30+. zie zelfs wel eens eens 60+ . heb er geen problemen mee, niemand eigenlijk denk ik, leven en laten leven .
en gosh die paar giegeltrutten die je stom aankijken daar heb ik maling aan , die worden ook vanzelf 35 en ouder. en oordelen en veroordelen is so easy over een ander , dat ze eerst maar eens zelf in de spiegel kijken.

angie123

Bewuste gebruiker
Nou ik heb een clubje opgericht voor 35plus gebruikers/genieters!!!
Ik geloof dat ik toch wel een discussie heb losgemaakt, dus het lijkt me leuk om met "lotgenoten"te chatten. PB me maar voor het adres, zodat je je kunt toevoegen. :hearteyes:

En ehhhhh natuurlijk leuk als iedereen blijft reageren. Vooral het commentaar van de jonkies vind ik erg leuk!!!!! :hearteyes:

clubje +35

Beste Angie,
ik vind dit topic heel leuk. Maar een vraagje, is er ook nog plaats voor 45-plussers? Of ben je dan echt helemaal afgeschreven. Met XTC kan je toch meer dan wild gaan hakken op een feest?

-spaceman-

Badass junkie
Re: clubje +35

newestacidfan zei:
Beste Angie,
ik vind dit topic heel leuk. Maar een vraagje, is er ook nog plaats voor 45-plussers? Of ben je dan echt helemaal afgeschreven. Met XTC kan je toch meer dan wild gaan hakken op een feest?

Ja tuurlijk, ik ben begon met XTC op feesten maar na een tijdje had ik het daarmee helemaal gehad.. Ik zie zelf namelijk ook wel in dat het voor andere mensen op een feest best irritant kan zijn.... o als je zelf strak staat heb je dat helemaal niet door. Ook zie je er vaak belabberd uit.. voor mij reden genoeg om het niet meer op een kleinschalig feestje te doen... Op festivals is het een ander verhaal...
Maar waar ik nu erg van geniet is gewoon lekker met goede vrienden een speciale avond thuis hebben. Daar leer je heel veel van!

huppeltje

Newbie
kijk al een paar dagen op dit forum,als ik nou vertel dat ik 51 ben en het heel leuk vind een keer per week een halve x te nemen.

Vind het een geweldig ding om te doen en dat niet alleen maar je blijft er ook met je hersens bij en s'morgens geen kater . Niet dat ik ooit een kater heb gehad maar voel me de andere dag helemaal oke dat ik weer eens lekker heb kunnen feesten, heb het gewoon nodig dat je eens lekker kunt uitleven .

Kun je zonder x ook natuurlijk maar dit is gewoon veel leuker.

Ik weet ook niet hoe lang ik het zal blijven doen maar zoals ik me nu voel ga ik nog wel een paar feestjes bouwen hoor.

Ik zeg altijd later is nu .

angie123

Bewuste gebruiker
Heel erg leuk om zoveel reacties te krijgen van "de oudjes"!!!!

Ik denk dat als ik 51 ben en nog in goede gezonheid nog steeds in zal zijn voor een feestje!!!!!! Je bent nooit te oud om jezelf een pleziertje te gunnen :grin:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Trouwens misschien leuk voor jullie.

Afgelopen dinsdag in de Volkskrant: "Het publiek is de afgelopen tien jaar met het feest (awakenings) meegegroeid. De gemiddelde leeftijd van de bezoeker ligt zaterdag dan ook rond de dertig."

nutsss

Wijs gebruiker
Je gunt iedereen toch zijn of haar plezier? Je kijkt tegen een andere generatie dan jezelf anders aan omdat dat aliens voor je zijn. Net als het idee dat je ouders sex hebben. Dat is maar raar.

Maar als je ouder wordt dan merk je dat je vanbinnen gewoon precies hetzelfde blijft en dezelfde behoeftes hebt en ook xtc kan gebruiken om te genieten. Die generatiekloven verdwijnen ook spontaan met pilletjes op. :wink:

:smoke:

Imke

Badass junkie
nutsss zei:
Je gunt iedereen toch zijn of haar plezier? Je kijkt tegen een andere generatie dan jezelf anders aan omdat dat aliens voor je zijn. Net als het idee dat je ouders sex hebben. Dat is maar raar.

Maar als je ouder wordt dan merk je dat je vanbinnen gewoon precies hetzelfde blijft en dezelfde behoeftes hebt en ook xtc kan gebruiken om te genieten. Die generatiekloven verdwijnen ook spontaan met pilletjes op. :wink:

Wat kan je het toch prachtig uitleggen.. :smoke:

angie123

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
nutsss zei:

Wat kan je het toch prachtig uitleggen.. :smoke:

Je hebt een fan Nutsss!!!!! :)

zaagmans

Bewuste gebruiker
Re: 35+ vrouwen

angie123 zei:
Ik vroeg mij af of er meer vrouwen van boven de 35 zijn die ook wel eens een pilletje nemen? Het lijkt me leuk om daar eens over te babbelen.

Op dit forum kom ik allemaal jongere gebruikers tegen (ook erg leuk hoor), maar ik ben toch niet de enige vrouw van boven de 35 die ook wel eens uit het keurslijf springt?? :wave:

Hee, ik ben zelf 35. Mn eerste pil nam ik in 89. Prachtige tijden! Vroeger gebruikte ik heel veel, nu nog een paar keer per jaar.

angie123

Bewuste gebruiker
FF een tijdje op vakantie geweest, dus idd niet op MSN geweest. Maar ik ben er weer dus full speed ahead :)

Pellie

Newbie
ola, ik ben nieuw hier maar deze topic trok mijn aandacht meteen!! :mrgreen:

Ik ben 35 en mijn vriend 40 jaar maar wij gebruiken ook regelmatig een x-je en ik ben hier ergens in 1994 mee begonnen. op zich al een latertje dus!

maar er zit inderdaad geen limiet in leeftijd aan gebruik en er zijn genoeg feesten waar ouder publiek op af komt.

af en toe zie ik wel eens van die verlepte, magere en oude pepsletten in veelste korte rokjes oid en dan denk ik wel eens.... amai, is dit mijn voorland?? :tearsofjoy:

richelle

Belezen gebruiker
Als je een beetje je verstand gebruikt hoeft dat niet , vind dat als je wat ouder bent je er niet moet proberen eruit te zien als ieen bimbo van 18, maar ik vind een meid van 18 ook mooier als ze zich met stijl kleed en niet als een stoephoer, als er iets te raden blijft heeft dat toch iets meer klasse mijn inziens.
Overgens vind ik een meid van 20 met maat 46 geperst in een rokje maat 38 ook geen porum met een uitpuilende vertrollen. en een gast die helemaal volgespoten is met anabolen en zo breed staat dat er drie normale gasten inkunnen , wordt ik ook niet opgewonden van, maar ieder z,n smaak....
en er is en verschil tussen iets verleidelijks aan doen of er hoerig bijlopen in een te korte rok en een te klein bh topje. Maar goed ieder z,n ding.
:)

Dline

Experimenterende gebruiker
Ikzelf ben 33,bijna 34.. :angry: mijn eerste xtc heb ik in 89 genomen (weet nog dat de allereerste rode waren en verschrikkelijk duur,zo omgerekend naar € een 35 a 40 voor één pil)
Ik heb eigenlijk nooit stilgestaan bij de leeftijd van mensen als ik uitging,wat mij hier bij sommige reacties toch wel vrij verwondert hoe de jonge garde ons ziet...toen was het feesten die prior had,een leuke tijd hebben,een scheve babbel met jan en alleman,leeftijd heeft daar toch niks mee te maken,ik werk al sinds mijn 23 ste in een dancing ieder weekend,nooit hoor ik een broekie van 18 mij een oudje noemen...het hangt veel af van hoe je jezelf voordoet na je 30 ste,ik ben single,geen kids dus zo vrij als een vogel,wat ik al heel mijn leven zo ervaar,dus ja er zijn inderdaad nog mensen boven de 30 die meekunnen met het jong grut en ik wens het ieder van jullie toe,geniet van jullie leven iedere minuut van de dag,feest wanneer je kunt en hopelijk zijn de 20 tigers van nu over 10 jaar nog aan het feesten,want daar staat toch geen leeftijd op denk ik...en nee,ik zie er niet belachelijk ouderwets uit of het de verkeerde kleren aan.... :P :P

ik weet eigenlijk helemaal niet meer hoe dit verhaal in elkaar steekt....tijd om effe pc dicht te klappen denk ik,voor het helemaal uit de hand :stoned: loopt :stoned:

Big Mo

Ik kan me er wel in vinden als men zegt dat mensen van 35plus XTC/MDMA op een andere manier toepassen, ik zie mezelf niet lekker strak op een house/dance/'trance party staan.

Dat mensen boven de 35 al als ouwe lullen/musten worden gezien vindt ik wel triest, ik heb pas nog een klein MDMA feestje gebouwd met twee vrienden erbij en een paar leuke jonge dames 20 a 25 jaar oud, die ene vriend van mij is 34 (meen ik) en de andere ja..... die is al 60, nou als je hem zag gaan op MDMA dan gaf je hem echt geen 60, het verschilt denk ik ook een beetje van persoon tot persoon, ik ken mensen van 60 die echt als ouwe lul/muts kunnen worden beschouwd, en zoals reeds gezegd zijn er (getuige mijn vriend) anderen die gewoon nog volle bak mee doen.

Nou kan het natuurlijk ook aan de jonge dames hebben gelegen dat die ouwe lul nog lekker ging :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
Big Mo zei:
Ik kan me er wel in vinden als men zegt dat mensen van 35plus XTC/MDMA op een andere manier toepassen, ik zie mezelf niet lekker strak op een house/dance/'trance party staan.

Dat mensen boven de 35 al als ouwe lullen/musten worden gezien vindt ik wel triest, ik heb pas nog een klein MDMA feestje gebouwd met twee vrienden erbij en een paar leuke jonge dames 20 a 25 jaar oud, die ene vriend van mij is 34 (meen ik) en de andere ja..... die is al 60, nou als je hem zag gaan op MDMA dan gaf je hem echt geen 60, het verschilt denk ik ook een beetje van persoon tot persoon, ik ken mensen van 60 die echt als ouwe lul/muts kunnen worden beschouwd, en zoals reeds gezegd zijn er (getuige mijn vriend) anderen die gewoon nog volle bak mee doen.

Nou kan het natuurlijk ook aan de jonge dames hebben gelegen dat die ouwe lul nog lekker ging :grin:

Ik vind jouw feestjes een beetje triest...

Big Mo

Proef ik daar een beetje jaloezie Nutsss ....

Inderdaad is het zo dat die vrind van mij in NL zekers niet makelijk aan een lekker meisje van onder de 30 geraakt, maar hier in Carribean is dat (gelukkig) veel relaxter allemaal.

nutsss

Wijs gebruiker
Big Mo zei:
Proef ik daar een beetje jaloezie Nutsss ....

Inderdaad is het zo dat die vrind van mij in NL zekers niet makelijk aan een lekker meisje van onder de 30 geraakt, maar hier in Carribean is dat (gelukkig) veel relaxter allemaal.

jaloers?! dat zal het zijn

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Pellie zei:
af en toe zie ik wel eens van die verlepte, magere en oude pepsletten in veelste korte rokjes oid en dan denk ik wel eens.... amai

Mijn pepsletje is nog in prima staat, gelukkig beheer ik haar voorraad ook dus dat scheelt.

:hearteyes:

Wat een taalgebruik weer wel lache deze opa en oma topic, ben zelf eind 30.

Stonie is prime timing .....

angie123

Bewuste gebruiker
PEP SLETJE??????????????? HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie jij een vrouw die xtc op heeft zo????????????
Are you kidding me????? Een beetje respect vind ik wel op z'n plaats.
Wat is dit met mannen??? Ze denken allemaal dat wij overspelige, hoerige en oversexte vrouwen worden van Xtc..

nutsss

Wijs gebruiker
angie123 zei:
Ze denken allemaal dat wij overspelige, hoerige en oversexte vrouwen worden van Xtc..

Mee eens! Een beetje vrouw heeft daar geen XTC voor nodig! Wat denken ze wel niet die mannen! :wink:

Bovenaan