3-FA kleine rechtzetting + geen eetlust

Nihilist88

Badass junkie
Bij deze ook kleine rechtzetting mbt 3-FA (rond 15u30 200mg en laatste 50mg rond 17u30), omdat ik na 75min weinig merkte, heb ik dit stofje nogal de grond ingeboord. Maar het duurde allemaal wat langer eer het binnenkwam. Maar het kwam, niet overweldigend fzo, maar de typische amfetamine effecten, zoals energy boost, een strakke focus, praatgraag en ook verwijde pupillen (bijlange niet zoals bij 6APB) en ofcourse eetlust 0. En na de 3mmc van gisteren namiddag (ca 13u n later nog dosis) en vandaag 3FA, heb ik hierdoor dus letterlijk niks gegeten, een nectarine gisteren voormiddag (donderdag) was laatste. Ben ik hier dan zo'n uitzondering in, dat ik echt niks eetlust heb? Ik heb geslapen van vrijdagochtend 5u30-12u, je zou dan denken, amai nu ga ik rammelen vd honger, maar niets van dat. En ben woensdag boodschappen weten doen, dus koelkasten, vriezer, andere kasten zaten bomvol met lekkers, maar mn lichaam wou echt niets, een actimel ging nog, dan maar vitaminesupplementen, capsules gemberextract en pil curcuma met zwarte peper nr binnen gespeeld. Ik had dit eerder nooit zo erg als nu, bij X, 4-FA, 4-FMA, 6APB, had ik na de rush, zo vanaf de na-effecten vaak terug trek en zeker na te hebben geslapen had ik gezonde eetlust.

vader

Belezen gebruiker
Heb 3-FA 10 werkdagen gebruikt, net na het wakker worden, omdat ik 2 weken om 03.30 uit bed moest wegens een werkprojectje.
dagelijks 1x 40 mg, nam het meeste nasaal, en wat er op tafel overbleef veegde ik met mn vinger op en ging met een slok koffie mee. Laatste dag (vrijdag) had ik 100mg over en die heb ik 's middags na gedane arbeid in één keer (50/50 bom/snuif) genuttigd.
Totaal geen invloed op m'n eetlust, at gewoon 8/10/12 sneetjes volkoren elke dag.
Zelfs een droog beschuitje met muisjes op, (zonder ook maar een slok drinken erbij) omdat er iemand vader was geworden.

Ook die laatste 100mg in één keer had nergens last van.
Vond het redelijk bijzonder, aangezien ik vroeger in mijn pep tijd (old school d-l speed) geen hap door mijn keel kon krijgen, ik smeerde dan meestal 60-70mg pasta uit op een spiegeltje en na het drogen en fijnhakken ging deze als een bom naar binnen. en dan was het meteen schlúss qua speekselaanmaak en slikreflex.

Laatst bewerkt:

Nihilist88

Badass junkie
Awel, hoor van h
Heb 3-FA 10 werkdagen gebruikt, net na het wakker worden, omdat ik 2 weken om 03.30 uit bed moest wegens een werkprojectje.
dagelijks 1x 40 mg, nam het meeste nasaal, en wat er op tafel overbleef veegde ik met mn vinger op en ging met een slok koffie mee. Laatste dag (vrijdag) had ik 100mg over en die heb ik 's middags na gedane arbeid in één keer (50/50 bom/snuif) genuttigd.
Totaal geen invloed op m'n eetlust, at gewoon 8/10/12 sneetjes volkoren elke dag.
Zelfs een droog beschuitje met muisjes op, (zonder ook maar een slok drinken erbij) omdat er iemand vader was geworden.

Ook die laatste 100mg in één keer had nergens last van.
Vond het redelijk bijzonder, aangezien ik vroeger in mijn pep tijd (old school d-l speed) geen hap door mijn keel kon krijgen, ik smeerde dan meestal 60-70mg pasta uit op een spiegeltje en na het drogen en fijnhakken ging deze als een bom naar binnen. en dan was het meteen schlúss qua speekselaanmaak en slikreflex.
Hoor dit van velen, dat eten hun vaak al na enkele uren na gebruik gewoon lukt en sommigen die zelfs goeie eetlust hebben. Heb het altijd wel wat gehad, stim op is weg eetlust. Ach vraag me af of ik er probleem v moet maken.

vader

Belezen gebruiker
Denk dat wél eten tijdens gebruik toch beter is dan niet eten...
Als je echt niks wegkrijgt probeer dan een vers soepje, gewoon wat soepgroentes, vers of uit de diepvries koken met evt. een bouillonblokje, aangevuld met een potje kippenbouillon (dus met vlees) of een flesje skyr drinkyogurt van de Lidl (24,4 gr. proteine/ eiwit per flesje!) moet je toch wel weg kunnen krijgen.
Je lichaam heeft energie nodig, je 'leent' sowieso al uit je chemische huishouding in je hersenen, dan zou ik toch proberen om qua vetten, mineralen en proteines etc. (bouwstenen van je lichaam) ook niet nog eens op de pof te gaan.... dat houdt een keertje op.

Of zacht fruit, aardbeien, frambozen, hap slik weg.
Blauwe of bosbes is echt een aanrader, zit vol met vezels, vitamines, flavonoiden en andere zeldzame anti-oxidanten.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Bij deze ook kleine rechtzetting mbt 3-FA (rond 15u30 200mg en laatste 50mg rond 17u30), omdat ik na 75min weinig merkte, heb ik dit stofje nogal de grond ingeboord. Maar het duurde allemaal wat langer eer het binnenkwam. Maar het kwam, niet overweldigend fzo, maar de typische amfetamine effecten, zoals energy boost, een strakke focus, praatgraag en ook verwijde pupillen (bijlange niet zoals bij 6APB) en ofcourse eetlust 0. En na de 3mmc van gisteren namiddag (ca 13u n later nog dosis) en vandaag 3FA, heb ik hierdoor dus letterlijk niks gegeten, een nectarine gisteren voormiddag (donderdag) was laatste. Ben ik hier dan zo'n uitzondering in, dat ik echt niks eetlust heb? Ik heb geslapen van vrijdagochtend 5u30-12u, je zou dan denken, amai nu ga ik rammelen vd honger, maar niets van dat. En ben woensdag boodschappen weten doen, dus koelkasten, vriezer, andere kasten zaten bomvol met lekkers, maar mn lichaam wou echt niets, een actimel ging nog, dan maar vitaminesupplementen, capsules gemberextract en pil curcuma met zwarte peper nr binnen gespeeld. Ik had dit eerder nooit zo erg als nu, bij X, 4-FA, 4-FMA, 6APB, had ik na de rush, zo vanaf de na-effecten vaak terug trek en zeker na te hebben geslapen had ik gezonde eetlust.
3-FA geeft haast een onmerkbare stimulans. Maar net als 4-FA kan het toch (vrijwel ongemerkt) nog behoorlijk lang blijven voortduren. Bij 4-FA klaagden sommige mensen dat ze lang na inname (iets van een dag of meer ofzo) niet konden slapen.
Ik kan me voorstellen dat 3-FA ook nog gedeeltelijke stimulerende werking blijft uitoefenen ook al merk je verder niet meer zoveel van de effecten.

De Zeemeerman

Badass junkie
Ik merkte zelf veel effect de eerste keren 3-fa, zweverig en warm, fuzzy gevoel maar geen oog dicht en kreeg werkelijk geen hap door mijn gortdroge keel.
Totaal geen behoefte aan eten en zelfs drinken ging moeizaam. Bij het uitwerken golven van misselijk gevoel zonder braken

Nihilist88

Badass junkie
3-FA geeft haast een onmerkbare stimulans. Maar net als 4-FA kan het toch (vrijwel ongemerkt) nog behoorlijk lang blijven voortduren. Bij 4-FA klaagden sommige mensen dat ze lang na inname (iets van een dag of meer ofzo) niet konden slapen.
Ik kan me voorstellen dat 3-FA ook nog gedeeltelijke stimulerende werking blijft uitoefenen ook al merk je verder niet meer zoveel van de effecten.
Qua 3-FA kan ik dit beamen, het ontbreekt eigenlijk beetje van een rush, maar er is redelijke na-stimulatie met lang wakker blijven en geen eetlust als hoofd-effect. 4-FA vind, allé vond ik van een gans ander niveau, met zn combo dopamine, serotonine en noradrenaline verhoging, waar 3-FA puur werkt op dopamine. 4-FA was vr mij juist een top amfetamine, die het fijne v pep combineert met wat meer MDMA effecten, dat resulteerde in een heerlijke rush met lekkere bodyhigh, über sociaal, remloos, empathischer en langwerkend met fijne na-stimulatie en lichamelijk zeer duidelijke pep effecten als strakke kaken, gevoel v band tond je hoofd, de gekende drank en plas issue, duidelijk merkbare verhoging hartslag en bloeddruk, zweten en het ontbreken van de dinsdagdip n een algemeen fijner gevoel na uitwerking dan vb MDMA, maakte dit toch tot iets lekker en verslavend. De link 3-FA en 4-FA vind ik dan eerder onterecht. Toegegeven, van begin tot eind was mn 4-FA vré hoog gedoseerd.

djiego

Badass junkie
3-FA is mijn favoriete stim geworden... < 100 mg licht stimulerend, functioneel haast, > 100 mg stimulerende werking neemt overhand met fijne niet over the top vrije cleane rush..(nasaal, oraal geen fan/succes met dit middel) Ik kan na comedown (sec) meestal gewoon slapen 'zonder' en wordt gewoon moe zonder mini residu stormpjes in m'n hoofd die me wakker houden; eten lukt ook eigenlijk altijd als ik er even aan denk. Geen sero, dus ook nog te combineren met sero eventueel, minder of geen noradrenaline dus minder strakstaan. Mixt eventueel goed met wat Keta in de staart. En minimale kater (sec) vergeleken met bijvoorbeeld speed. Me like.

4-FA ken ik niet als vergelijking overigens.

Bovenaan