2-3 FEA / 3- FA COMBİ?

hiimacid

Belezen gebruiker
Hallo allemaal goed forum. Ik heb een korte vraag. Ik heb zojuist gemiddeld 30 40 mg 3-fa gebruikt. Ik heb 2-3 FEA MIX-pellets in huis en ik wil het proberen. Ik weet dat het combineren van drie items riskant is, maar ik wil het heel graag proberen en na vandaag zal ik lange tijd geen tijd meer hebben. Wat ik wil weten is: is er een groot of gevaarlijk risico verbonden aan deze combinatie, afgezien van de algemene risico's die iedereen kent? Bij voorbaat bedankt

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik weet dat het combineren van drie items riskant is,
Je zegt het zelf al.

Dus dan snap ik niet helemaal waarom je ze wel koopt/bewaart
Ik heb 2-3 FEA MIX-pellets in huis en ik wil het proberen.
Wat is dan je doel dat je die dingen in huis hebt gehaald? En waarom heb je dan nog mijn commentaar daarop nodig?
Want volgens mij weet je zelf ook prima dat er weinig zinnigs hierover te zeggen valt. Drie nieuwe onbekende stoffen die nauwelijks gebruikt worden. Tja, dan is het gokken wat dat zou kunnen doen.

maar ik wil het heel graag proberen
Dus wat is het dan dat je thuis zit met cravings en toch die pillen wil slikken? Klinkt alsof er meer achter dat verlangen zit.

hiimacid

Belezen gebruiker
@Neo-Shulginist

Dankje voor het antwoord.

Ik denk dat ik de vraag redelijk goed heb uitgelegd. Maar ik zal het nog eens uitleggen.

Het combineren van Rcs is altijd riskant, maar sommige Rcs (of illegale) zijn zelfs nog gevaarlijker als ze gecombineerd worden. alcohol/benzodiazepine/ghb/heroïne

sommige medicijnen zijn een slechte combinatie en, hoewel niet erg riskant, meestal niet plezierig.

Snelheid/mdma (het verschilt uiteraard van persoon tot persoon)

Mijn vraag is: bestaat er daadwerkelijk een ander risico dan de bekende risico's? Of als iemand ervaring heeft met deze combinatie, hoe ging dat?

Ik denk dat we het nooit zullen weten, want ik heb het niet gebruikt. Ik zal de 2/3FEA combinatie een andere keer proberen. Dan ben ik van plan een reisverslag te publiceren.

OtherShore

Badass junkie
Voor de combinatie 2-fa en 3-fa was hoofdpijn een vaak genoemde bijwerking. Hoe relevant is dat? Waarschijnlijk niet zo relevant, want hoewel 3-fea wel op 3-fa lijkt, lijkt 2-fea weer meer op 2-fma (en dat is toch echt een ander stofje).

Verder is het lastig om hier iets over te zeggen. Combineren is meestal gevaarlijker dan mono-gebruik. Je kunt je ook afvragen waarom je twee stimulantia die veel op elkaar lijken tegelijk zou willen gebruiken (waar zit de winst?). Of de combinatie 2- en 3-fea bijzonder gevaarlijk is durf ik niet te zeggen.

Laatst bewerkt:

Nickjeee

Belezen gebruiker
Volgens mij heet die combi 2-fea/3-fea 3phoria klopt dat? Ik snap 'm op zich wel, want 3-fea leunt zwaar op sero en is daarmee wat bankhangeriger, stuk minder stimulerend dan bijv. XTC. Dat willen veel mensen wel, wat energie om te dansen en zo. Combineren met een wat stimulerender middel zoals 2-fea maakt het geheel wellicht dus wat meer XTC-achtig. Net als dat in borax combo (blue bliss/pink star pellets) 5-mapb wordt gecombineerd met 2-fma. Ik zie in dit geval daarom niet de toegevoegde waarde van ook nog eens 3-fa in de mix gooien maar combineren van 2 stofjes is potentieel al risicovol, laat staan 3. De simpele waarheid is dat elk van die stoffen apart al niet goed is onderzocht laat staan de combi. Maar ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, m.n. 4-fma + 5-mapb bijv. Ik ben zelf wel benieuwd naar 2-fea/3-fea combi, i.t.t. veel anderen heb ik best positieve ervaring met 3-fea alleen maar zou hopen op iets meer energie en euforie in combi met 2-fea. 3-fa erbij lijkt me vervolgens overbodig omdat het dezelfde rol zou hebben als de 2-fea.

Bovenaan