2CB

J0rrit

Badass junkie
Agonist zei:
J0rrit zei:
Even snel vraagje:

Zaterdag is Nope is Dope, duurt van 22:00 tot 08:00, wil dan graag wat 2cb nemen, maar heb niet veel ervaring met dit goedje.

Geeft de 2cb genoeg energie om zolang door te kunnen gaan? Eventueel neem ik het pas rond 12 uur ofzo maar dat zie ik wel dan. En ik maak dosissen van 20 mg, omdat het een redelijk druk feest is natuurlijk, wel ok tog?

Gr,

Het stimuleert niet heel erg, maar wel genoeg naar mijn ervaring om de hele nacht wakker te blijven of in ieder geval zolang de 2c-b werkt :wink:. Dosissen van 20mg zijn perfect voor op een feest. Omdat je nog niet zo veel ervaring hebt zou ik het op 20 houden. Zelf neem ik meestal 25 en na 4 uur nog 20mg bij.

Ok, das mooi, ja als het langzaam minder wordt neem ik wel eens 10 bij ofzo, dat zie ik wel en komt wel goed. Maar is het genoeg om de hele avond te dansen?

En, ik dacht dat 2cb puur een psychedelic ( lees: effect op je hersenen ) had en niet echt op t lichaam. Uit ervaring merkte ik toch dat het net als mdma ook een uitwerking had op me hartslag enz, is dit ook zo?

Ik bedoel paddos kunnen er ook voor zorgen dat je hartslag hoger wordt maar dat is toch anders als je begrijpt wat ik bedoel, 2cb ligt op die manier ( kwa effect op je body ) een beetje tussen paddos en mdma in ofzo? Ik wil namelijk geen mdma en coke enzo gebruiken, omdat ik vind dat dat een te grote aanslag op me lichaam is, ik wil eig alleen nog maar dingen gebruiken die dat dus niet doen, maar puur op je geest!

Gr,

Kxtel

Experimenterende gebruiker
Agonist zei:
Ik wil namelijk geen mdma en coke enzo gebruiken, omdat ik vind dat dat een te grote aanslag op me lichaam is, ik wil eig alleen nog maar dingen gebruiken die dat dus niet doen, maar puur op je geest!

dan bij je bij 2-cb aan het verkeerde adres, het is een research chemical, er is niet veel over bekend wat de schadelijke effecten zijn op lange termijn. Mischien zijn deze zelfs wel erger als coke of mdma :wave:

J0rrit

Badass junkie
Ja juist maar toch is bekend of 2cb meer op t lichaam werkt of geest zeg maar, tripmiddelen zijn over t algemeen niet lichamelijk schadelijk daarom. Maar goed, iemand ervaring met 2cb visuele flashbacks? Heb het gevoel dat het bij die goedje toch best veel voorkomt, heb het sinds ik het 2 keer heb gebruikt afgelopen tijd al paar keer gehad....

Talec

Bewuste gebruiker
hey allen, heb hier 3 caps van ong 35 mg 2cb liggen klaar voor gebruik :)
dit weekend eens proberen zie, al zoveel goeds over gehoord en gelezen
nu maar eens proberen :)

verslagje volgt wel

grtz

Agonist

Kxtel zei:
Agonist zei:
Ik wil namelijk geen mdma en coke enzo gebruiken, omdat ik vind dat dat een te grote aanslag op me lichaam is, ik wil eig alleen nog maar dingen gebruiken die dat dus niet doen, maar puur op je geest!

dan bij je bij 2-cb aan het verkeerde adres, het is een research chemical, er is niet veel over bekend wat de schadelijke effecten zijn op lange termijn. Mischien zijn deze zelfs wel erger als coke of mdma :wave:

Nou ga daar maar niet van uit. 2C-B is vergelijkbaar met mescaline en andere tripmiddelen waarvan bekend is dat ze niet schadelijk zijn, dus er is met vrij grote zekerheid te stellen dat je veilig zit met 2c-b...

En je zit zeker weten veiliger dan met coke of mdma, gek! :mrgreen:

Agonist

Talec zei:

verslagje volgt wel

grtz

Eerste keer begrijp ik? Dan kan 35 mg best (te)veel zijn!! Zou als ik jou was zo'n cap verdelen over 2 porties (=17,5mg, zeer nette dosis).

Talec

Bewuste gebruiker
Agonist zei:
Talec zei:

verslagje volgt wel

grtz

Eerste keer begrijp ik? Dan kan 35 mg best (te)veel zijn!! Zou als ik jou was zo'n cap verdelen over 2 porties (=17,5mg, zeer nette dosis).
idd men eerste keer, maar ben wel een ervaren tripper dus 30 mg lijkt me wel doenbaar :) heb ng wat hoffmans liggen om er eventueel bij te steken. Ik zie wel aja ^^

grtz

Wirwar

Belezen gebruiker
Agonist zei:
Talec zei:

verslagje volgt wel

grtz

Dat ligt er maar net aan hoeveel trip ervaring je al en hoe hard je wil gaan denk ik.
Ik heb nog maar 2 keer lsd gedaan en de laatste (en 2e) keer 2cb had ik 1 cap van 33mg genomen, maar dat vond ik heel erg goed te doen eigenlijk.

Talec

Bewuste gebruiker
hydroxytryptamine zei:
Agonist zei:
Talec zei:

verslagje volgt wel

grtz

Dat ligt er maar net aan hoeveel trip ervaring je al en hoe hard je wil gaan denk ik.
Ik heb nog maar 2 keer lsd gedaan en de laatste (en 2e) keer 2cb had ik 1 cap van 33mg genomen, maar dat vond ik heel erg goed te doen eigenlijk.
nja heb ze dit weekend genomen was echt chill en nice, maar heb toch liever allice hoor :wink:
maar zeker wel eens voor herhaling vatbaar, echt ng fun ^^

peace folks

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Weet je, ik vind zo fijn aan 2cb dat je 90% zeker geen echte trip in je koppie krijgt! LSD is wel puurder, maar af en toe toch beetje kil op het verkeerde moment... Dat heb ik met 2CB nog nooit gehad, altijd die lekkere warmte (nadat de kou is weggetrokken :P ) en relatief helder in mijn hoofd. Met LSD heb ik toch nog wel eens dat de wereld op me af komt.

Wirwar

Belezen gebruiker
Daar ben ik het helemaal mee eens!
2c-b kan je tenminste ook gewoon om 10uur s'avonds mee beginnen en dan om 5 uur alweer slapen.

L

Lid 6909

Gast
De vaagheid in mijn kop is met 2cb vele malen groter dan bij LSD, bij LSD voel ik me zo helder.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
De vaagheid in mijn kop is met 2cb vele malen groter dan bij LSD, bij LSD voel ik me zo helder.

Pff ik had de laatste keer van een halve zegel met wat bier en jointjes al dat alles onderstboven stond in mijn kop. Kent het wel geluid wat blijft hangen, ogen open of dicht je ziet toch hetzelfde, beeld wat beetje als verfkwast strepen uitspreid, met 2cb heb ik dat niet zo... Dan heb ik meestal dat alles groter.kleiner word enz, en dat alles heel kleurrijk en fel is, en natuurlijk die goede mellow. Goed, iedereen is anders :mrgreen:

L

Lid 6909

Gast
ja dat heb ik ook wel, maar ik voel me in mijn hoofd/lijf altijd zo raar met 2cb, mss is dat wel die hevige bodyload?

beetje paddo verwarring maar dan x² :wink:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Volgende zaterdag voor het eerst 2C-B als het goed is..ik ben erg benieuwd. Ik ben toch wel zenuwachtig op de een of andere manier, ik heb echt al tijden niet meer getript..

Heb er wel zin in though! :P

hannus

Bewuste gebruiker
vind het een relaxt spulletje, 66mg binnen 1.5 uur en 4 uur later gewoon kenne maffe.
alles zo vaag als een bal, maar als je ff lekker gaat liggen val je zo in een diepe coma.

J0rrit

Badass junkie
hannus zei:
vind het een relaxt spulletje, 66mg binnen 1.5 uur en 4 uur later gewoon kenne maffe.
alles zo vaag als een bal, maar als je ff lekker gaat liggen val je zo in een diepe coma.

Das wel erg veel kerel :openmouth: , of slechte shit?

Aldous

Belezen gebruiker
J0rrit zei:
hannus zei:

vind dit ook wel erg veel idd! had het pas weer eens genomen na hele lange tijd en vond 25mg toch toch al een goeie dosis!

Ik ben er een beetje gevoelig voor, met 8mg krijg ik al aardig wat visuals, opzich wel makkelijk natuurlijk hoef ik ook nie zoveel te pakken :grin:

Grootste voordeel vond ik (vergeleken met paddo's) dat ik in m'n hoofd compleet nuchter was en de trip heeeeel makkelijk te sturen was!

Leuke combo is trouwens met Lachgas of GHB heeeeerlijk :hearteyes:
(let met GHB uiteraard goed op de dosis)

J0rrit

Badass junkie
Wilde me 2cb laten testen, hoor ik dus van de testservice dat ik 100 mg !!! :openmouth: moet inleveren, no way dus dat ik dat doe. Weet iemand of dit uberhaupt wel klopt? Weet iemand of het oo kan dat ik 20 mg inlever en daarbij 80 mg iets anders doe?

J0rrit

Badass junkie
gNuxx zei:
ja maar dan krijg je uit de test dat je spul versneden is :tongueout:

Ja dat kan ik naderhand toch uitrekenen, das echt niet moeilijk. Maar zou het kunnen?
Want als je nu gewoon heel slechte 2cb hebt, zou je die dan niet kunnen testen? Zo ja, dan kan het dus ook als ik een beetje pak en wat bakmeel erbij flikker ofzo.

Wirwar

Belezen gebruiker
J0rrit zei:
hannus zei:

Nee, 100% zeker goeie shit..
Hannus is gewoon een beetje gek en neemt genoeg :P

Ik had zelf 33mg van hetzelfde spul en heb hem toch wel hard getript.

de_psychonaut

Gister voor het eerst gedaan met uitgaan, 1 pilletje genomen.

Ik vond het eigenlijk wel lekker gaan, prima partydrug als je niet teveel neemt. Kleuren waren heerlijk warm, lachkicks waren ook zeker aanwezig.

Grote voordelen tegenover MDMA vind ik toch wel dat je er lichamelijk nog wel ok uit ziet. Geen grote ogen of tandengeknars. Ook dat je gewoon normaal kan eten, geen enorme dorst hebt en achteraf gewoon lekker makkelijk kan slapen zie ik als erg positief.

Het ontbreken van de kater de volgende dag (nu dus) vind ik helemaal goddelijk!

Ook kon ik het heerlijk sturen, als het nodig was, was ik voor mijn gevoel zo goed als nuchter en zo kon ik even later mezelf weer heerlijk laten gaan in het effect.

Op het einde het geheel afgesloten met een kleine dosis ghb om het wat rustiger uit te laten werken, wat me prima beviel.

De vaagheid was zeker aanwezig, maar niet te sterk dat ik me moest onttrekken uit het publiek. Dat zou met een dubbele dosis misschien wel gebeuren ja.

de_psychonaut

Drent zei:
Is 2C-b eigenlijk een beetje houdtbaar bij goede opslag?
Koele, donkere plek?
Vrieskast?

MDMA is ook zeer stabiel en heel lang houdbaar, ik gok dat 2c-b ook op een niet te heette / donkere plek en luchtdicht verpakt wel langer dan een jaar houdbaar is.

JJJ

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
Wilde me 2cb laten testen, hoor ik dus van de testservice dat ik 100 mg !!!
Ik heb geen ervaring met testservices, maar het lijkt me dat ze 100mg pillen dus incl vulstoffen etc. (da's 1 of 2 pilletjes lijktme?) bedoelen, en niet 100mg 2cb. Anders zou het wel heel extreem zijn :grin: .

J0rrit

Badass junkie
JJJ zei:
J0rrit zei:
Wilde me 2cb laten testen, hoor ik dus van de testservice dat ik 100 mg !!!
Ik heb geen ervaring met testservices, maar het lijkt me dat ze 100mg pillen dus incl vulstoffen etc. (da's 1 of 2 pilletjes lijktme?) bedoelen, en niet 100mg 2cb. Anders zou het wel heel extreem zijn :grin: .

het is poeder, en heb dat duidelijk erbij gezegd,

Gr

greenpower

Bewuste gebruiker
byer zei:
:stoned: is dat nog te krijgen in shops? die 2cb? :stoned:
dat zijn die kleine ronde pilletjes?
? :stoned: laterz

Ja gewoon vragen bij de eerste de beste winkel die je tegen komt, vooral in het buitenland zijn ze populair en makkelijk verkrijgbaar.

Zoek en gij zult vinden

MP

Newbie
de_psychonaut zei:
Gister voor het eerst gedaan met uitgaan, 1 pilletje genomen.

Ik vond het eigenlijk wel lekker gaan, prima partydrug als je niet teveel neemt. Kleuren waren heerlijk warm, lachkicks waren ook zeker aanwezig.

Grote voordelen tegenover MDMA vind ik toch wel dat je er lichamelijk nog wel ok uit ziet. Geen grote ogen of tandengeknars. Ook dat je gewoon normaal kan eten, geen enorme dorst hebt en achteraf gewoon lekker makkelijk kan slapen zie ik als erg positief.

Het ontbreken van de kater de volgende dag (nu dus) vind ik helemaal goddelijk!

Ook kon ik het heerlijk sturen, als het nodig was, was ik voor mijn gevoel zo goed als nuchter en zo kon ik even later mezelf weer heerlijk laten gaan in het effect.

Op het einde het geheel afgesloten met een kleine dosis ghb om het wat rustiger uit te laten werken, wat me prima beviel.

De vaagheid was zeker aanwezig, maar niet te sterk dat ik me moest onttrekken uit het publiek. Dat zou met een dubbele dosis misschien wel gebeuren ja.
zal bij iedereen anders zijn, maar ik kreeg er wél grote pupillen van en ook een stijve kaak.. niet zo stijf als bij MDMA maar toch.. maar ja mijn pupillen worden heel snel groot, als ik bijvoorbeeld een capsule bij de smartshop haal (zoals zoo7 of neyezz) dan zie je alleen nog maar 1 klein blauw randje van een halve millimeter ofzo om mijn grote zwarte doppen.. (daar baal ik soms hard van want mensen denken dat ik keihard ga op de harddrugs ofzo terwijl het gewoon een capsuletje met legaal spul is...)

verder heb ik van mdma eigenlijk helemaal niet echt een kater.. voel me altijd nog wel beetje spacy in de kop maar dat vind ik helemaal niet nadelig ofzo.. maar na 2cb ben ik inderdaad wel helderder en wakkerder..

dat sturen herken ik ook perfect ik was op een verjaardag en stond buiten met iemand te praten die een xtc pilletje had gehad en ik kreeg het gevoel dat ik zelf ook hard ging echt super hyper enzo :tongueout: en vervolgens praatte ik met iemand anders die dik dronken en vrolijk was en ik had ook het gevoel dat ik dronken en vrolijk was :tongueout: enz enz elke keer als ik eht heb over 2cb dan komt er automatisch het stopwoordje 'stuurbaar' :P

maar idd als partydrug kan dit zeker wel, moet je het wel eerder hebben gedaan denk ik zodat je weet wat je te wachten staat, en inderdaad zeker ook niet te veel..

J0rrit

Badass junkie
MP zei:
verder heb ik van mdma eigenlijk helemaal niet echt een kater.. voel me altijd nog wel beetje spacy in de kop maar dat vind ik helemaal niet nadelig ofzo.. maar na 2cb ben ik inderdaad wel helderder en wakkerder..

Zeker nog niet vaak mdma gebruikt he?

leppeh

Bewuste gebruiker
Ik heb nog geen ervaring met 2C-B maar heb sindskort 40 mg in mijn bezit gekregen. Omdat ik altijd eerst liever de kat uit de boom kijk met nieuwe dingen lijkt het me fijner om te beginnen met een lage dosis (15 mg? Lees overal dat heb boven de 12 minder MDMA-like en maar trippy wordt) en daarna, als het bevalt, de volgende keer de rest (25 mg?) in te nemen. Lijkt deze verdeling jullie in orde?

Ook vroeg ik me af of de effecten groter zijn als het gesnoven wordt in plaats van in een capsule of vloei ingenomen wordt. Als dat zo is, wat is dan een lage dosis en wat een 'iets-boven-gemiddelde' dosis? Ik ben me bewust van de pijn die het gaat doen, maar heb nooit zo veel moeite met dingen m'n neus in jassen dus ik denk dat dit ook wel te handlen is :tongueout:

timmaniac

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
MP zei:

Zeker nog niet vaak mdma gebruikt he?

doe niet vaak mdma, maar ik heb tot nu toe ALTIJD gehad dat ik ipv een kater, de dag erna nog super veel energie heb. Ik hou dan ook altijd braaf 1 tot 2 maanden tussen gebruik :)

djstayla

Belezen gebruiker
Zometeen ff naar de smartshop..Heb wel zin om vanavond ff te trippen :grin: Wat betaal je hier ongeveer voor? (tog maar besloten om vanavond voor de tripknollen te gaan eerst :grin: )

L

Lid 6909

Gast
2cb kun je niet meer halen in de smartshop denk ik.
tripknoller overigens wel, denk dat die een eurotje of 15 zullen zijn.

later

Bovenaan