Agonist zei:J0rrit zei:Even snel vraagje:
Zaterdag is Nope is Dope, duurt van 22:00 tot 08:00, wil dan graag wat 2cb nemen, maar heb niet veel ervaring met dit goedje.
Geeft de 2cb genoeg energie om zolang door te kunnen gaan? Eventueel neem ik het pas rond 12 uur ofzo maar dat zie ik wel dan. En ik maak dosissen van 20 mg, omdat het een redelijk druk feest is natuurlijk, wel ok tog?
Gr,
Het stimuleert niet heel erg, maar wel genoeg naar mijn ervaring om de hele nacht wakker te blijven of in ieder geval zolang de 2c-b werkt. Dosissen van 20mg zijn perfect voor op een feest. Omdat je nog niet zo veel ervaring hebt zou ik het op 20 houden. Zelf neem ik meestal 25 en na 4 uur nog 20mg bij.
Ok, das mooi, ja als het langzaam minder wordt neem ik wel eens 10 bij ofzo, dat zie ik wel en komt wel goed. Maar is het genoeg om de hele avond te dansen?
En, ik dacht dat 2cb puur een psychedelic ( lees: effect op je hersenen ) had en niet echt op t lichaam. Uit ervaring merkte ik toch dat het net als mdma ook een uitwerking had op me hartslag enz, is dit ook zo?
Ik bedoel paddos kunnen er ook voor zorgen dat je hartslag hoger wordt maar dat is toch anders als je begrijpt wat ik bedoel, 2cb ligt op die manier ( kwa effect op je body ) een beetje tussen paddos en mdma in ofzo? Ik wil namelijk geen mdma en coke enzo gebruiken, omdat ik vind dat dat een te grote aanslag op me lichaam is, ik wil eig alleen nog maar dingen gebruiken die dat dus niet doen, maar puur op je geest!
Gr,

is dat nog te krijgen in shops? die 2cb?