2CB

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
Ik heb een vraag, hoe zit het precies met de tollerantie van 2cb? Ik heb vorig weekend nog getript en wil dit weekend eigenlijk weer op een feestje?

Verder, feestje duurt 12 uur, als ik zorg dat ik genoeg 2cb heb, kan ik dan 12 uur lang trippen in principe, bijnemen bij paddos of lsd heeft vaak geen zin, hoe zit dit precies met 2cb?

Vorig weekend had ik namelijk 33 mg in 2 keer genomen, en na de 2e lik tripte ik pas echt, het leek dus eigenlijk heel goed te werken dat bijnemen?

De inslag is wat minder heftig, en het effect is wat minder lang... That's about it, so have fun :stoned:

ps. Neem gewoon 33mg in een keer, dan krijg je een betere trip! 2cb is zo'n drugs net als lsd en paddo's dat de eerste drop bepalend is voor je hele trip. Begin je rustig zal de hele trip ook rustig blijven, begin je hard dan zal je hele trip dat ook wezen.

J0rrit

Badass junkie
Patrick a.k.a Spaceface zei:
J0rrit zei:
Ik heb een vraag, hoe zit het precies met de tollerantie van 2cb? Ik heb vorig weekend nog getript en wil dit weekend eigenlijk weer op een feestje?

Verder, feestje duurt 12 uur, als ik zorg dat ik genoeg 2cb heb, kan ik dan 12 uur lang trippen in principe, bijnemen bij paddos of lsd heeft vaak geen zin, hoe zit dit precies met 2cb?

Vorig weekend had ik namelijk 33 mg in 2 keer genomen, en na de 2e lik tripte ik pas echt, het leek dus eigenlijk heel goed te werken dat bijnemen?

De inslag is wat minder heftig, en het effect is wat minder lang... That's about it, so have fun :stoned:

ps. Neem gewoon 33mg in een keer, dan krijg je een betere trip! 2cb is zo'n drugs net als lsd en paddo's dat de eerste drop bepalend is voor je hele trip. Begin je rustig zal de hele trip ook rustig blijven, begin je hard dan zal je hele trip dat ook wezen.

Maar als ik gewoon rustig begin met 20 mg bijvoorbeeld, en erna nog eens 20 mg erbij drop, dan zal ik toch echt wel hard trippen erna en toch niet nog steeds rustig?

J0rrit

Badass junkie
gNuxx zei:
ik zeg alles in een keer :tongueout:

Thuis zeker, maar ga naar een druk electro/house feestje?

En hoe zit het met bijdoseren precies? Het werkt zeg ongeveer 3 uurtjes echt goed, kan ik daarna gewoon bijdoseren en lekker verder trippen, wat bij paddos bijvoorbeeld NIET kan?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
gNuxx zei:

En hoe zit het met bijdoseren precies? Het werkt zeg ongeveer 3 uurtjes echt goed, kan ik daarna gewoon bijdoseren en lekker verder trippen, wat bij paddos bijvoorbeeld NIET kan?

Gaat een stuk langer door als paddo's, helemaal als je er een biertje of jointje bij pakt! Bijdroppen kan wel, maar vooral bij 2cb zal ik gewoon in een keer goed doen :beer:

J0rrit

Badass junkie
Patrick a.k.a Spaceface zei:
J0rrit zei:
gNuxx zei:

Gaat een stuk langer door als paddo's, helemaal als je er een biertje of jointje bij pakt! Bijdroppen kan wel, maar vooral bij 2cb zal ik gewoon in een keer goed doen :beer:

Dat snap ik, maar kan ik als die 1e bom van 33 mg uitwerkt erna nog 1 nemen?

Spor

Wijs gebruiker
2cb kun je bij blijven pakken. Heb wel eens in totaal iets van 16 uur iets van 180mg weggewerkt en constant getript.

Goeie combi is met keta

sky

Belezen gebruiker
gNuxx zei:
Ik kan het niet vinden, PM?

Ik kan zoveel niet vinden :( maar ik ga er niet naar vragen ook niet met zo'n opmerking. Als iemand mij pm't met zo'n verzoek stel ik dat ook niet op prijs.

L

Lid 6909

Gast
Nee, moet ik eigenlijk ook niet vragen, maar ik dacht aangezien het een RC is, weet iemand misschien een verkooppunt :grin: Maar om die niet te benadelen niks op het forum.

mja met een beetje zoektocht kom je er altijd wel =D

Aldous

Belezen gebruiker
gNuxx zei:
maar ik dacht aangezien het een RC is, weet iemand misschien een verkooppunt :grin:
2cb staat toch al een tijdje op dat ene lijstje, je weet wel met die stoffen waarvan bewezen is dus ze plezier kunnen veroorzaken en die dus verboden zijn...

L

Lid 6909

Gast
Ow ok spijt me dan, omdat het nog steeds onder Research Chemicals staat!

Psilo

Bewuste gebruiker
Javaanse Jongen. zei:
dit goedje was vroeger nog legaal te koop dacht ik.
voor mijn tijd helaas

Ik ken 2CB alleen uit de smartshop.
Mooie kleine witte pilletjes, legaal en duur.
Ik baal nog dat ik er geen zooi van gekocht heb.
Daarna 2CT-7 geprobeerd uit de smartshop....visuals zijn redelijk maar blikkerig..... :openmouth:

.....Ik moet hard op zoek naar 2C-B....het meeste wat hierboven beschreven staat klopt ook met mijn beleving...goed goedje...nu nog op zoek naar een verkopert!

_Kat_

Bewuste gebruiker
2C-B werd in de jaren '80 verkocht als legale XTC. Ik moet 2C-B zelf nog een keer proberen maar momenteel zal de gemiddelde dealer geen idee hebben waar je het over hebt als je vraagt naar 2C-B. Ik vind het wel grappig hoe het hier op DF snel aan populariteit wint. Ik denk dat we over een paar jaar allemaal aan de 2C-B zijn. :P Het moet zich nu nog een beetje bewijzen, en zoals ik al zei, bijna niemand kent het.

EDIT:
psywell_3 zei:
mijn advies is als je het snuift proef eerst wat op je tong voor de zekerheid.
Dat zou ik dus NIET doen want als het dan speed is, dan heb je snel een joekel van een chemische brandwond te pakken. (Ik heb dit zelf meegemaakt, en ja, mijn tong is weer 100% herstelt.) Met coke ook, maar dan krijg je allemaal gaten in je tong. Hoe dan ook, doe NOOIT poeder op je tong en al helemaal niet als je geen eens weet wat het is.

Debris

Bewuste gebruiker
Een maat verkoopt die dingen, binnenkort eens een paar kopen.
Andere mensen die 't al gedaan hebben zeiden dat ze er niet veel van merkte.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Debris zei:
Een maat verkoopt die dingen, binnenkort eens een paar kopen.
Andere mensen die 't al gedaan hebben zeiden dat ze er niet veel van merkte.

Bij 2C-B is een lege maaginhoud wel een voorwaarde. Mijn eerste keer had ik daar ook niet op gelet, en dus niets van gevoeld.
Dat of hun spel was bagger?

HarryNak

Experimenterende gebruiker
Ben meestal wel moe na een avondje 2cb, kost geloof ik wel veel energie. Maar zeker geen kater de volgende dag.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Ja hoor, afgelopen weekend vriend van mij ook voor het eerst! Hij was wel beetje huiverig dus had het in twee"en gedeelt, tripte hem alsnog goed :grin: ! Gewoon vreten die hap niet teveel nadenken :wink:

L

Lid 6909

Gast
Ja dat was ik zowiezo van plan, maar als mensen zeggen dat het niets doet, zou ik evt. meer bijnemen :tongueout:

L

Lid 6909

Gast
Dit weekend 2cb genomen @ 18.22
En om 23.30 een halve albert hoffmann (hele = 160mcg) bijgedropt!

heerlijke visuals en mellow :grin:

20080101

Newbie
Okay, afgelopen avond weer wat verder gegaan, zit nu op ~20x 2CB ervaringen en het blijft een goddelijk spulletje. Afgelopen keer een (te?) hoge nasale dosis, doen het altijd op gevoel, maar na deze ervaring ga ik toch maar even een weegschaal kopen. Visuals op 2CB heb ik maar weinig, maar deze keer... God, ik probeer het te omschrijven maar het is gewoon onmogelijk! :(
Iig is het elke keer weer net anders, of juist compleet anders. Dit keer met wat alcohol, vermoeidheid en lachgas.

L

Lid 6909

Gast
Ik had dit weekend ook sterkere visuals van mijn 30mg 2cb caps dan van de halve hoffman wat ongeveer uitkwam op 80mics

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik wil dolgraag weer eens 2cb-en maar ik kom er gewoon niet meer aan, de dealer die ik ken heeft nu alleen nog maar coke, speed, pillen en MDMAkristallen, af en toe komt er wat nieuws binnen, in kleine mate... Blah, het is een van die middelen die weinig lui hebben. Pillen, coke en speed heeft iedereen en z'n moeder.

:( :( :(

greenpower

Bewuste gebruiker
Is 2CB illegaal? Het is niet te krijgen in smartshops neem ik aan, of wel? Dus je moet het via een dealer krijgen, hoe weet je dan of het de goede docering is of dat het wel 2CB is? Dat kan toch niet, je kan dat niet zeker weten, of wel?

greenpower

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:

Ik ben niet bekend met de meeste soorten drugs, is het nu illegaal of niet, uit dit antwoord begrijp ik van niet omdat je het kan laten testen of kan je ook illegale drugs laten testen?

Angramar Temenos

Badass junkie
greenpower zei:
Angramar Temenos zei:

Ik ben niet bekend met de meeste soorten drugs, is het nu illegaal of niet, uit dit antwoord begrijp ik van niet omdat je het kan laten testen of kan je ook illegale drugs laten testen?

Je kunt alle drugs laten testen, ook illegale drugs. Ik heb laatst nog wat coke voor een vriend getest die te paranoia was om het zelf te gaan doen.

greenpower

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
greenpower zei:
Angramar Temenos zei:

Je kunt alle drugs laten testen, ook illegale drugs. Ik heb laatst nog wat coke voor een vriend getest die te paranoia was om het zelf te gaan doen.

Oke dus het is illegaal. En ik snap dat er niet gezegt mag worden waar je het vandaan haalt maar het moet dus van een dealer komen?

Wirwar

Belezen gebruiker
Ja, als je het niet in de winkel kan kopen zal je het toch ergens anders vandaan moeten halen he :wave:

HarryNak

Vorige week capsule genomen van 30mg, sloeg erg lekker in. Weet niet hoe we er op kwamen maar je moet tijdens de trip je handen eens 3 cm van elkaar houden en dan gaan bewegen, was net of je twee magneten tegen elkaar aan probeerde te drukken wat niet je niet lukt. Iemand hier ervaring mee? Vond het zelf wel een grappige ervaring.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
HarryNak zei:
Vorige week capsule genomen van 30mg, sloeg erg lekker in. Weet niet hoe we er op kwamen maar je moet tijdens de trip je handen eens 3 cm van elkaar houden en dan gaan bewegen, was net of je twee magneten tegen elkaar aan probeerde te drukken wat niet je niet lukt. Iemand hier ervaring mee? Vond het zelf wel een grappige ervaring.

Volgens oosterse spirituele stromingen sluit je door je handen tegenelkaar te houden je aura waardoor alle energie doorloopt, de vingertoppen worden aangeduid als afwisselend - en +, per hand loopt die anders, de ene wijsvinger is - en de ander + dus. Wel een vette ervaring lijkt me :P

J0rrit

Badass junkie
Even snel vraagje:

Zaterdag is Nope is Dope, duurt van 22:00 tot 08:00, wil dan graag wat 2cb nemen, maar heb niet veel ervaring met dit goedje.

Geeft de 2cb genoeg energie om zolang door te kunnen gaan? Eventueel neem ik het pas rond 12 uur ofzo maar dat zie ik wel dan. En ik maak dosissen van 20 mg, omdat het een redelijk druk feest is natuurlijk, wel ok tog?

Gr,

Agonist

J0rrit zei:
Even snel vraagje:

Zaterdag is Nope is Dope, duurt van 22:00 tot 08:00, wil dan graag wat 2cb nemen, maar heb niet veel ervaring met dit goedje.

Geeft de 2cb genoeg energie om zolang door te kunnen gaan? Eventueel neem ik het pas rond 12 uur ofzo maar dat zie ik wel dan. En ik maak dosissen van 20 mg, omdat het een redelijk druk feest is natuurlijk, wel ok tog?

Gr,

Het stimuleert niet heel erg, maar wel genoeg naar mijn ervaring om de hele nacht wakker te blijven of in ieder geval zolang de 2c-b werkt :wink:. Dosissen van 20mg zijn perfect voor op een feest. Omdat je nog niet zo veel ervaring hebt zou ik het op 20 houden. Zelf neem ik meestal 25 en na 4 uur nog 20mg bij.

Bovenaan