2CB

angie123

Bewuste gebruiker
Ik zou wel eens een paar ervaringen (goede/slechte) over het gebruik van 2-cb willen lezen.
Ik heb het hier liggen, maar vind het maar eng om het te nemen :flushed:

Groetjes :wave:

juut

Newbie
Is het zowiezo niet zo, dat wanneer ik iets neem... :rock:
Mijn ervaring anders is dan de jouwe? :sunglasses:

Deel je je ervaring straks hier?
Ben wel benieuwd.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Hierzo een trip reportje van vorig jaar:

viewtopic.php?f=21&t=7525 (als je geintereseerd bent zoek je ook deel 1 en 2 effe op was een heftig weekie :wink: )

Had dit weekend ook weer , geweldig hoor. Beetje vreemde mengelmoes tussen paddo's, lsd en xtc... Duidelijk new skool :rockband: :rockband: :rockband: !

In het begin beetje ongemakkelijk paddo achtig, krijgt ook langzaam dat gevoel dat je word losgerukt van de wereld. Dan gaat het over in vage vervormingen en kleuren, beetje lsd achtig, maar veel rauwer! Het eindigd in hele relaxe mellow, de bodyload verdwijnt en bijna gevoel alsof je xtc op hebt. En afhankelijk van de dosis kunnen deze vlagen regelmatig en snel achter elkaar afgewisseld worden, is niet zo dat het alleen die drie fases zijn in die volgorde zijn. Soms word je ineens een fase terug of vooruit geslingerd. En dan is het ineens over, heb je ook bijna geen hangover van ofzo, omdat het zware bodyload gedeelte al voorbij is, heb je niet echt zware after effects, lekker uitchillen slapen, nextttt :rock: :stoned: :hearteyes:

Heb het nu twee keer gedaan, eerste keer had ik hogere dosis. Toen tussen de 45 en 50, nu 33 ! Beide lekker naar mijn idee :mrgreen:

knurft

Experimenterende gebruiker
Is hier genoeg over te vinden!
Maar in mijn ogen is het meest relaxte tripmiddeltje wat er bestaat. Gegarandeerd een avond waar je heel de tijd de slappe lach hebt en prachtige visuals
Het gaat lang niet zo diep als LSD en paddo's qua mindfuck. Wat ook prachtig is :grin:
Maar 2cb is ideaal voor niet zo ervaren trippers

sky

Belezen gebruiker
Onlangs zijn me 2 2cb pilletjes aangeboden :) Nooit eerder gebruikt, maar ik wacht nog even een mooi en speciaal moment af om deze met mijn Lief te gaan nemen. Wat ik me afvraag is hoeveel mg deze kunnen zijn :confused: De pilletjes zijn zo groot als zeg maar zoetjes. Iemand enig idee?

space scientist

Wijs gebruiker
sky zei:
Onlangs zijn me 2 2cb pilletjes aangeboden :) Nooit eerder gebruikt, maar ik wacht nog even een mooi en speciaal moment af om deze met mijn Lief te gaan nemen. Wat ik me afvraag is hoeveel mg deze kunnen zijn :confused: De pilletjes zijn zo groot als zeg maar zoetjes. Iemand enig idee?

enigste manier is testen, dosis die je moet hebben was volgens mij rond de 15 mg. Onder de 15mg was het meer xtc achtig, er boven meer trippen

shokora

Wijs gebruiker
Je kunt je 2C-B ook laten testen... maar aangezien je maar 2 pilletjes hebt zal dat denk ik niet zo'n goede optie zijn. Voor de rest kun je vrij weinig doen om het aantal mg 2C-B te bepalen, dus dan zal het toch gewoon innemen worden ja. Ik zou me eerst wel even goed inlezen (zoals met alles).

Ik heb pas geleden nog een klein reportje geschreven:
viewtopic.php?f=21&t=15039

evil_kermit

Bewuste gebruiker
hoor hier zeer veel over 2cb en ben er wel serieus benieuwd naar :wave: en hier in belgie heb ik er zelf nog nooit van gehoord.maar met wat kan je de visuals vergelijken:met die van mdma of lsd? ik weet zoek het op zeggen ze dan maar ben te lui wegens de diazepam :grin:

HarryNak

Die pilletjes zitten denk ik zo tussen de 10 en 15 mg. Heb ze wel is gehad je kan 2cb beter in poedervorm kopen weet je precies wat je neemt. Heb van de week 20 mg gesnoven na een eerst een buisje explosion genomen te hebben. Das wel lekker trippen. Haha

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
HarryNak zei:
Die pilletjes zitten denk ik zo tussen de 10 en 15 mg. Heb ze wel is gehad je kan 2cb beter in poedervorm kopen weet je precies wat je neemt. Heb van de week 20 mg gesnoven na een eerst een buisje explosion genomen te hebben. Das wel lekker trippen. Haha

Had laatst ook een beetje gesnoven om te kijken wat het effect was, slik het volgende keer wel weer! Was gelijk daarna in bad gaan liggen, nou totale onrust dus :xtc: ! Lijkt wel of alles wat door me neus verdwijnt chaos en bullshit opleverd heb het er nu definitief mee gehad!!! Daar ging me lekkere bad, volgende keer weer gewoon een capje :hearteyes:

knurft

evil_kermit zei:
hoor hier zeer veel over 2cb en ben er wel serieus benieuwd naar :wave: en hier in belgie heb ik er zelf nog nooit van gehoord.maar met wat kan je de visuals vergelijken:met die van mdma of lsd? ik weet zoek het op zeggen ze dan maar ben te lui wegens de diazepam :grin:
Met die van LSD. Visuals van mdma heb je nauwelijks, alleen als je dit overdoseert dan word er in je systeem wat mdma omgezet in mda. DIt heeft als effect dat je vreemde hallicunaties krijgt, die met een oogknip weer verdwenen zijn. :openmouth:
LSD en 2cb zorgen voor patronen en visuals waar je echt uren in kan verdwijnen. :hearteyes:

2C-B is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend, stimulerend). Bij een dosis boven de 15 mg kunnen vooral de visuele effecten erg sterk zijn, met geïntensiveerde kleuren, intrigerende patroonvorming op vlakken, vervormingen van voorwerpen en veranderingen van gezichten.
Ook de waarneming door andere zintuigen wordt versterkt. In tegenstelling tot MDMA werkt 2C-B bij mannen niet potentieverlagend, maar heeft juist, zowel bij mannen als vrouwen, een seksueel stimulerend effect (=afrodisiac). De effecten die optreden zijn niet altijd hetzelfde en zijn afhankelijk van je geestelijke en lichamelijke gesteldheid, de situatie waarin je 2CB gaat consumeren en de dosis die je tot je neemt.
In vergelijking met hallucinogenen als LSD of psilo's (paddestoelen) zijn de effecten van 2CB een stuk makkelijker te sturen. Let wel: bij een (zeer) hoge dosering kan dit echter net zo ingewikkeld lijken als bij andere tripmiddelen.

henkie84

Bewuste gebruiker
Deniise*(L) zei:
2C-B is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend, stimulerend). Bij een dosis boven de 15 mg kunnen vooral de visuele effecten erg sterk zijn, met geïntensiveerde kleuren, intrigerende patroonvorming op vlakken, vervormingen van voorwerpen en veranderingen van gezichten.
Ook de waarneming door andere zintuigen wordt versterkt. In tegenstelling tot MDMA werkt 2C-B bij mannen niet potentieverlagend, maar heeft juist, zowel bij mannen als vrouwen, een seksueel stimulerend effect (=afrodisiac). De effecten die optreden zijn niet altijd hetzelfde en zijn afhankelijk van je geestelijke en lichamelijke gesteldheid, de situatie waarin je 2CB gaat consumeren en de dosis die je tot je neemt.
In vergelijking met hallucinogenen als LSD of psilo's (paddestoelen) zijn de effecten van 2CB een stuk makkelijker te sturen. Let wel: bij een (zeer) hoge dosering kan dit echter net zo ingewikkeld lijken als bij andere tripmiddelen.

Volgens mij ben jij een goede aanwinst voor het forum. Welkom!
:) :wave:

Ellesdee

Badass junkie
henkie84 zei:
Deniise*(L) zei:

Volgens mij ben jij een goede aanwinst voor het forum. Welkom!
:) :wave:
Volgens mij heeft ze gewoon google gebruikt :wink:
http://www.unitydrugs.nl/index.php?page=drugsdb&sub=2cb

Atropa

Bewuste gebruiker
Vind het echt een goedje dat de man dichterbij het bewustzijn van een vrouw kan brengen. Daar waar ik vaak lust uitspattingen ken, voelde ik op 2cb ècht op een vrouwelijke manier dat gevoelens, speelsheid, eerlijkheid, warmte, koesteren en vertrouwen nèt zo zwaar wegen als het lichamelijke contact zelf.

Seks is meer een langzaam opbouwende pyramide die zich na de climax net zo langzaam weer afbouwd. Meer een compleet te beleven pad waarvan de daad slechts de col van de berg is. Dit in tegenstelling tot mannen die opeens omhoog schieten en een snelle verdoofde daling hebben na de climax. Verder was m'n gehele huid een erogene zone.

Qua verschil in denkpatroon tussen beide sekses had ik een gedachtestroom die klonkt als: Als er een probleem is denken vrouwen: Okay meiden, hoe gaan we dit aanpakken? Mannen denken: Het moet zo. Laat mij maar even, IK los het wel op!

Denk dat wanneer dit goedje door alle mannen geslikt wordt in de juiste set en setting, het de brug naar de vrouw aanzienlijk zou verkleinen. Omdat je het echt voelt in plaats van dat je het weet.

Overigens, een lichte dosis mescaline zal heel erg sterk lijken op 2cb. De visuals van 2cb valt simpel een wending aan te geven en de omgeving met open ogen 'gloeit'.

Maar vind 2cb echt grotendeels erotiek.

sky

Belezen gebruiker
Atropa,
Zoals jij het beschrijft, geweldig, dit moet een superervaring zijn :hearteyes: Ik wacht het juiste moment nog steeds af om ze te gaan nemen.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
20080101 zei:
Gebruik vooral met lachgas!
= goddelijk

Of LSD, eerst 2cb goed in laten slaan (had +/- 33mg), tot je beetje over dat 'ongemakkelijke' moment heen bent. Vervolgens een zegel LSD nemen (ik had maya +/- 180). En ongeveer 2 uur later had ik er nog een zegel achteraan gegooid.

Alles was zo kleurrijk (echt extreem) en sprookjesachtig niet normaal, en die mellow :hearteyes: . Ik zweefde echt. Alles leek ook een soort van groen/paars achtige neon gloed te hebben :confused: ! Geluid superintens, had echt het gevoel alsof ik in een japanse RPG liep ofzo, wel beste combo die ik ooit heb gehad. PAS WEL OP, ERG HEFTIG ALS JE NIET GEWEND BENT AAN GROTE HOEVEELHEDEN... Het is wel erg heavy bij de inslag (je kent het gevoel alsof je geest je lichaam verlaat en je laatste moment is aangebroken?), en ik nam in '99 al vrij makkelijk 750 mg MDMA in een keer. Dus ben je klaar, en niet bang om eventueel in een 12 urige hel terecht te komen, dan is het zeker het proberen waard :wink: .

grtz,
Patrick

esth0r

Belezen gebruiker
ik heb dit weekeind voor het eerst 2cb gedaan, beviel me prima, pas wel op dat je goed blijft drinketn etc(zoals met alles) want we gingen allemaal bad toen we voor erik de ambulance moesten bellen.

nuff said.

sky

Belezen gebruiker
esth0r zei:
ik heb dit weekeind voor het eerst 2cb gedaan, beviel me prima, pas wel op dat je goed blijft drinketn etc(zoals met alles) want we gingen allemaal bad toen we voor erik de ambulance moesten bellen.

nuff said.

:confused:

Wat gebeurde met Erik, had dit met 2cb te maken?

esth0r

Belezen gebruiker
sky zei:
esth0r zei:

nuff said.

:confused:

Wat gebeurde met Erik, had dit met 2cb te maken?

nou, bij andere drugs heb ik (en erik ook) altijd wel het besef dat ik een beetje voor mezelf mneot zorgen door genoeg water te drinken etc.
bij 2cb was dit neit het geval en kreeg erik door uitdroging een soort epileptische aanval ofzo.

waar ik op doel is dat je net iets beter voorbereid moet zijn als normaal.

L

Lid 6909

Gast
Aaiit, dan ga ik hier ook maar eens naar op zoek. In het Groningse boeren drugswereldje waar ze alleen speed pillen en coke kennen :grin:

Overcome

Belezen gebruiker
Haha, yes, ik heb m'n 2CB capsules binnen, 20MG :), morgen avond is het zover!, ik maak wel een trip report! :tearsofjoy:

Overcome

Belezen gebruiker
Wow, ik zit nu midden in de trip, alles is 1 grote chaotische lichtshow, beneden zitten mensen ook keihard te spacen van 2cb, we hadden net opeens ruzie buiten, omdat we mensen "aan zaten te kijken" huh, nja 1 grote chaos hierzo, ik maak morgen wel een trip report, ik was benieuwd of ik nog kon typen maar het lukt wel maar het is niet zo heel erg leuk

Ik wil heel graag een keer 2-CB doen maar voor mij is het tot nu toe nagenoeg ontvindbaar geweest in Den Haag en omstreken. Verder lijkt het me wel een relaxt tripmiddel.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Mijn nieuwschierigheid is gewekt, kan er blijkbaar ook aan komen :P Dus ik zal het binnenkort wel uitproberen.

L

Lid 6909

Gast
Stelletje mazzelpikken, waarom verkopen die boeren drugsdealers hier alleen SPEED COKE PILLEN?

haha!

evil_kermit

Bewuste gebruiker
het word hier stil aan tijd dat ik dat spul ook eens kan binnenhalen,leuke verhalen hier :grin:

hoop voor binnenkort :wave: :hearteyes:

psywell_3

Newbie
2C-b is als een mix tussen de effecten van LSD en MDMA,De visuals zijn veel kleurijker als op lsd of paddo's,maar de mentale effecten zijn heel mild,ik zou 2C-b in gelijk welke situatie kunnen nemen(mischien niet willen).
2C-b heeft een nogal zware lichamelijk effect die sommige mensen niet prettig vinden,ik vind het zalig
De trip is heel speels in vergelijking met de serieuzere karakter van paddo's en lsd,en je kunt je trip heel gemakkelijk besturen,DE perfecte beginner's trip of voor personen die niet goed tegen trippen kunnen+ 2C-b is heeel leuk
Als je 2cb snuift is de dosis 3 keer kleiner als de orale,en komt de effect bijna direct op,wel hevige neuspijn(ik heb er persoonlijk nooit veel last van gehad,mijn vrienden daarintegen wel),wel oppassen voor overdosis,een vriend van mij heeft ooit 2cb vergist met speed en had een hevige dosis binnen,hij kon even goed dood geweest kunnen zijn,maar dat is ook waarom de meeste sterfte's van 2cb veroorzaakt worden door het snuiven ervan en meer specifiek het vergissen met andere poeders,mijn advies is als je het snuift proef eerst wat op je tong voor de zekerheid.

Complicity

Belezen gebruiker
psywell_3 zei:
2C-b is als een mix tussen de effecten van LSD en MDMA,De visuals zijn veel kleurijker als op lsd of paddo's,maar de mentale effecten zijn heel mild,ik zou 2C-b in gelijk welke situatie kunnen nemen(mischien niet willen).
2C-b heeft een nogal zware lichamelijk effect die sommige mensen niet prettig vinden,ik vind het zalig
De trip is heel speels in vergelijking met de serieuzere karakter van paddo's en lsd,en je kunt je trip heel gemakkelijk besturen,DE perfecte beginner's trip of voor personen die niet goed tegen trippen kunnen+ 2C-b is heeel leuk
Dit klinkt echt helemaal te gek! Alle bezwaarlijke punten die ik (persoonlijk) bij paddo's en lsd heb zijn hier veel milder of afwezig. Ik hoor er ook alleen maar mooie verhalen over in m'n omgeving. Dit ga ik zeker weten op korte termijn proberen! :hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
Ik heb een vraag, hoe zit het precies met de tollerantie van 2cb? Ik heb vorig weekend nog getript en wil dit weekend eigenlijk weer op een feestje?

Verder, feestje duurt 12 uur, als ik zorg dat ik genoeg 2cb heb, kan ik dan 12 uur lang trippen in principe, bijnemen bij paddos of lsd heeft vaak geen zin, hoe zit dit precies met 2cb?

Vorig weekend had ik namelijk 33 mg in 2 keer genomen, en na de 2e lik tripte ik pas echt, het leek dus eigenlijk heel goed te werken dat bijnemen?

Bovenaan