2-cb lage dosering

Jepje

Newbie
Hey, Ik heb een vraagje, ik doe soms wel eens 2-cb. En dan doe ik er 1,2 a 3 nu doe ik er 1 alleen. Ik voel niet echt iets. Deze waren(stond er terminste) 28mg per stuk. Alleen ik denk altijd dat er minder in zit, kwa ervaring van deze pillen. Nu voel ik zeer zeker geen sterke effecten(wat ik ook niet verwacht en wil), maar ik hoor echt van alles in mijn hoofd heel zacht. Voornamelijk geluiden die ik al ken. Zoals een stofzuiger en auto’s die langs rijden. Onder het algemeen langdurige geluiden. Dat vind ik vervellend, maar probeer ik niet te veel op te letten. Nu ben ik altijd diep van binnen wel iemand die altijd op mijn hoede is. Dus al die geluiden maken me toch angstig(ondanks ik er niet te veel op wil letten). Kan iemand mij vertellen wat je met een zeer lage doseren, normaal is om wel en niet te doen, horen, zien of voelen. Want ik word er angstig van niet te weten wat te verwachte met een lage dosering. Dus kort samengevat, wat moet ik verwacht met zo’n lage dosering en hoelang. Ik wil niet meer angstig zijn.
Alvast bedankt.

groetjes,

Newamsterdam

Experimenterende gebruiker
Hee, sowieso moet je er altijd aan denken dat het tijdelijk is, dit gevoel. Er komt een eind aan! Ben je alleen of zijn er mensen bij je?

Jepje

Newbie
Bedankt voor beide antwoorden,
het was inderdaad een kwestie van laten vallen. Ik merk dat op lage dosering alle emotie die van je zelf komen, maar ook alle vibes uit de omgeving zeer veel meer worden. Dus zowel slechter als beter. Ik dacht ik doe gwn zoals ik normaal doe. En ik werd er zeer happy van.
2-cb op lage dosering voelt een beetje raar, maar ik heb gezien dat je het beste uit elke situatie moeten halen.

Bovenaan