Wat voor visuals ervaarde je?Zou zeggen 10 - 15 mg.
Een gevoel van flow met lichte visuals.
Bodyload herinner ik me niet.
Wat voor visuals ervaarde je?
Zou 5 mg dan een betere dosering zijn? Ik hoef niet per se visuals, maar wel het euforische gevoel en de intensere muziek.Was met mijn Maghrebijns-Duitse vriend 's nachts naar een Zuid-Amsterdams bos gefietst (uit Zeeburg) en toen we terugfietsten door al die bomen (ook via het Vondelpark), leek het net of her en der mensen tussen de bomen waren die altijd verdwenen als we langs ze fietsten. Die bomen leken op de bomen in de videoclip van Running Down a Dream.
Het was echt op de achtergrond en subtiel, hoewel af en toe de visuals kortstondig de visuals overheersten.
Wij konden er -met licht- gewoon mee fietsen. (Maar de straten waren vrijwel verlaten en ik wist steeds waar we waren).
De visuals waren lichte, meestal nauwelijks waarneembare pastelkleuren.
Zou 5 mg dan een betere dosering zijn? Ik hoef niet per se visuals, maar wel het euforische gevoel en de intensere muziek.
Was met mijn Maghrebijns-Duitse vriend 's nachts naar een Zuid-Amsterdams bos gefietst (uit Zeeburg) en toen we terugfietsten door al die bomen (ook via het Vondelpark), leek het net of her en der mensen tussen de bomen waren die altijd verdwenen als we langs ze fietsten. Die bomen leken op de bomen in de videoclip van Running Down a Dream.
Het was echt op de achtergrond en subtiel, hoewel af en toe de visuals kortstondig de visuals overheersten.
Wij konden er -met licht- gewoon mee fietsen. (Maar de straten waren vrijwel verlaten en ik wist steeds waar we waren).
De visuals waren lichte, meestal nauwelijks waarneembare pastelkleuren.
Dat lijken wel MDA achtige visuals
Helemaal eensch. Alhoewel het soort festival me minder zou uitmaken, is erg subjectief.Ik denk dat het dus vooral afhangt van de vragen:
-Wat voor festival is het?
-Hoeveel ervaring heb je al met 2CB-FLY?
-Ga je met mensen die je gerust kunnen stellen als je overweldigd raakt?
Toevallig is het bestemd voor Intents haha. Outdoor harddance festival.Ik heb hier ook ervaring mee! Heb ooit eens tussen de 5-7 mg (lastig te breken pellets) genomen, op een indoor hardstyle classics evenement net nadat de evenementensector weer openging na corona. Ik vond het toen redelijk overweldigend door de vele prikkels, maar dit kan natuurlijk ook gelegen hebben aan de sociale isolatie die ervoor plaats heeft gevonden.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik me even wilde afsluiten voor de prikkels door m'n ogen dicht te doen, en vervolgens zag ik de silhouetten van de mensen om me heen nog doordansen in de vorm van CEV's. Dit was toen niet heel chill, maar heb (vermoedelijk door de lage dosis en geruststellende vrienden) een neerwaartse spiraal wel kunnen voorkomen. Ik had verder geen OEV's, en voelde me over het algemeen wel licht euforisch. De 2CB-FLY gaf me verder niet echt extra energie om te feesten.
Ik denk dat een buiten festival, met een zonnetje en wat rustigere muziek een beter resultaat zou opleveren.
Ik denk dat het dus vooral afhangt van de vragen:
-Wat voor festival is het?
-Hoeveel ervaring heb je al met 2CB-FLY?
-Ga je met mensen die je gerust kunnen stellen als je overweldigd raakt?
Misschien voor de zekerheid 10 tot 12mg. Ik ben zelf behoorlijk ervaren met de hele 2c serie en zit qua dosering altijd aan de hoge kant volgens Psychonautwiki, dus misschien dat mijn advies voor jou weer net wat te hoog is.15mg zou je wel goed moeten zitten. Ik ga normaal pas echt trippen vanaf 30mg. Die ene keer 80mg zullen we het maar niet over hebben 🤣