qwertysafgo
Experimenterende gebruiker
Wat is nou het verschil tussen 2-cb en 2-cb fly? Is 2-cb ook een rc, kan ik dat ook gewoon bestellen bij een vendor, of alleen -Fly?
Top dankjewel voor de reactie, ik had 2c-c er inderdaad ook al tussen zien staan. Ook zag ik βOH-2C-B. wat is dat dan precies?2C-B-FLY is een RC, met andere werking dan 2C-B. Is niet echt een alternatief, de werking is behoorlijk anders. Van wat ik ervan gehoord heb is het niet zo boeiend, maar zelf niet geprobeerd dus kan ernaast zitten.
2C-E geeft je een goede trip, maar ook behoorlijk anders dan 2C-B. Werkt veel langer en de trip is dieper.
Als je iets zoekt wat je net zoals 2C-B een korte en vrolijke trip geeft kan je beter naar 2C-C kijken. Lees je wel even in want de dosering is anders (hoger bij 2C-C.
Wat bedoelt u met "niet zo boeiend".2C-B-FLY is een RC, met andere werking dan 2C-B. Is niet echt een alternatief, de werking is behoorlijk anders. Van wat ik ervan gehoord heb is het niet zo boeiend, maar zelf niet geprobeerd dus kan ernaast zitten.
En hoe is je empathisch vermogen met deze producten? Toegenomen?2C-B-FLY
Eigenlijk vind ik die het leukste, duurt ook twee keer zo lang en is potente, dus dosis naar beneden bij deze. Heeft een lichte MDMA vibe.
Nooit 2c-c gedaan?Ik heb alle drie geprobeerd en ervaring mee;
2C-B:
Super lichte trip in normale dosis, ideaal voor starters die voor het eerst psychedelische middelen willen gebruiken. Heel toegankelijk mits je normaal doseert. Leuke visuals maar een beetje saai voor ervaren trippers.
BOH-2C-B
komt het meeste in de buurt van 2C-B maar is veel minder potent, je moet hoger doseren en het duurt bijna twee maal zo lang. Ik heb deze direct weggegooid na eerste keer gebruik, had een hele rare niet prettige tintelervaring in mijn hoofd en mijn vriendin had blaasproblemen. Kan ook vervuild poeder zijn geweest. Effect lijkt wel echt heel veel op 2C-B.
2C-B-FLY
Eigenlijk vind ik die het leukste, duurt ook twee keer zo lang en is potente, dus dosis naar beneden bij deze. Heeft een lichte MDMA vibe. Leuk en euforisch als je wat meer zoekt, duurt wel lang en je moet niet te veel nemen. Pas op is ook een maoi remmer dus niet combineren met alcohol en serotonine releasers
Voor mij ideaal om te combineren met wat dan ook voor een versterkend gevoel. Al de andere originele 2cs kun je goed alleen nemen. Al is d de saaiste.Nooit 2c-c gedaan?
Wat bedoelt u met "niet zo boeiend".
Ik lees van een user op Reddit dat FLY minder recreatief en meer introspectief zou zijn en langer duurt. Psychonautwiki zegt dan weer dat FLY weliswaar empathogeen is, maar eerder vergelijkbaar met mescaline en minder dan 2C-B.
Persoonlijk ben ik erg geïntereseerd in het empathogeen vermogen van 2C-B (autisme hé), maar het is natuurlijk ietsje lastiger om aan te raken.
Beiden nog niet geprobeerd, ik sta nog aan het begin van mijn ontdekkingstocht.