2-cb-fly vs 2-cb

qwertysafgo

Experimenterende gebruiker
Wat is nou het verschil tussen 2-cb en 2-cb fly? Is 2-cb ook een rc, kan ik dat ook gewoon bestellen bij een vendor, of alleen -Fly?

qwertysafgo

Ik wil graag thuis 2cb proberen, heb weleens 2cb gedaan, alleen kan er nu niet makkelijk aankomen, raden jullie dan 2cb-fly of 2c-e aan?

KlaasVaak

Wijs gebruiker
2C-B-FLY is een RC, met andere werking dan 2C-B. Is niet echt een alternatief, de werking is behoorlijk anders. Van wat ik ervan gehoord heb is het niet zo boeiend, maar zelf niet geprobeerd dus kan ernaast zitten.

2C-E geeft je een goede trip, maar ook behoorlijk anders dan 2C-B. Werkt veel langer en de trip is dieper.

Als je iets zoekt wat je net zoals 2C-B een korte en vrolijke trip geeft kan je beter naar 2C-C kijken. Lees je wel even in want de dosering is anders (hoger bij 2C-C.

qwertysafgo

2C-B-FLY is een RC, met andere werking dan 2C-B. Is niet echt een alternatief, de werking is behoorlijk anders. Van wat ik ervan gehoord heb is het niet zo boeiend, maar zelf niet geprobeerd dus kan ernaast zitten.

2C-E geeft je een goede trip, maar ook behoorlijk anders dan 2C-B. Werkt veel langer en de trip is dieper.

Als je iets zoekt wat je net zoals 2C-B een korte en vrolijke trip geeft kan je beter naar 2C-C kijken. Lees je wel even in want de dosering is anders (hoger bij 2C-C.
Top dankjewel voor de reactie, ik had 2c-c er inderdaad ook al tussen zien staan. Ook zag ik βOH-2C-B. wat is dat dan precies?

Crataegus

Wat bedoelt u met "niet zo boeiend".

Ik lees van een user op Reddit dat FLY minder recreatief en meer introspectief zou zijn en langer duurt. Psychonautwiki zegt dan weer dat FLY weliswaar empathogeen is, maar eerder vergelijkbaar met mescaline en minder dan 2C-B.

Persoonlijk ben ik erg geïntereseerd in het empathogeen vermogen van 2C-B (autisme hé), maar het is natuurlijk ietsje lastiger om aan te raken.

Beiden nog niet geprobeerd, ik sta nog aan het begin van mijn ontdekkingstocht.

witte270

Bewuste gebruiker
Ik heb alle drie geprobeerd en ervaring mee;

2C-B:
Super lichte trip in normale dosis, ideaal voor starters die voor het eerst psychedelische middelen willen gebruiken. Heel toegankelijk mits je normaal doseert. Leuke visuals maar een beetje saai voor ervaren trippers.

BOH-2C-B
komt het meeste in de buurt van 2C-B maar is veel minder potent, je moet hoger doseren en het duurt bijna twee maal zo lang. Ik heb deze direct weggegooid na eerste keer gebruik, had een hele rare niet prettige tintelervaring in mijn hoofd en mijn vriendin had blaasproblemen. Kan ook vervuild poeder zijn geweest. Effect lijkt wel echt heel veel op 2C-B.

2C-B-FLY
Eigenlijk vind ik die het leukste, duurt ook twee keer zo lang en is potente, dus dosis naar beneden bij deze. Heeft een lichte MDMA vibe. Leuk en euforisch als je wat meer zoekt, duurt wel lang en je moet niet te veel nemen. Pas op is ook een maoi remmer dus niet combineren met alcohol en serotonine releasers

qwertysafgo

Ik heb alle drie geprobeerd en ervaring mee;

2C-B:
Super lichte trip in normale dosis, ideaal voor starters die voor het eerst psychedelische middelen willen gebruiken. Heel toegankelijk mits je normaal doseert. Leuke visuals maar een beetje saai voor ervaren trippers.

BOH-2C-B
komt het meeste in de buurt van 2C-B maar is veel minder potent, je moet hoger doseren en het duurt bijna twee maal zo lang. Ik heb deze direct weggegooid na eerste keer gebruik, had een hele rare niet prettige tintelervaring in mijn hoofd en mijn vriendin had blaasproblemen. Kan ook vervuild poeder zijn geweest. Effect lijkt wel echt heel veel op 2C-B.

2C-B-FLY
Eigenlijk vind ik die het leukste, duurt ook twee keer zo lang en is potente, dus dosis naar beneden bij deze. Heeft een lichte MDMA vibe. Leuk en euforisch als je wat meer zoekt, duurt wel lang en je moet niet te veel nemen. Pas op is ook een maoi remmer dus niet combineren met alcohol en serotonine releasers
Nooit 2c-c gedaan?

Fisherman's friend

Badass junkie
2cb-fly is mij heel goed bevallen vorige week.
Met 2x10 mg had ik een helder hoofd maar wel veel visuals.

Ik heb zeker 25 keer paddestoelen of truffels gedaan om visuals te zien ,maar nooit iets van verandering in visuals.
Alleen heel veel headspace en op hoge dosis ook nog eens verward ook.
Ik had de psychedelica dus al opgegeven.

Vorige week 2cb-fly genomen , eerst eentje en daarna nog eentje .
Ineens zat ik er in.
Het gevoel was goed, relaxed en best een kalm en rustig gevoel .
Wat goed naar voren kwam was liefde en geluk!
Ik dacht de hele tijd dingen als.. wat ben ik gelukkig en wat ben ik blij dat ik dit nog mag meemaken, en hoe verzinnen ze dit !
Elk halfuur ofzo ben ik naar een andere kamer gegaan of naar buiten in de tuin om naar dingen te kijken, en het goed tot me door te laten dringen hoe mooi dit nou was.

De visuele effecten waren : schilderijen die bewogen.
Houtnerf patronen in m'n vloeren die hun best deden met kronkelen en draaien.
Een bepaalde duidelijke gloed over de muur in m'n tuin. Bloempotten waarvan de groeven zich bewogen als wormen.
Dekens die golven alsof ze van water waren gemaakt.
En nog veel meer van zulke dingen.

Ik ben er nog steeds van onder de indruk.
Helaas ben ik geen tripreporter maar ik moest dit even kwijt.

Fijne zondag allemaal!

Dipkip

Wat bedoelt u met "niet zo boeiend".

Ik lees van een user op Reddit dat FLY minder recreatief en meer introspectief zou zijn en langer duurt. Psychonautwiki zegt dan weer dat FLY weliswaar empathogeen is, maar eerder vergelijkbaar met mescaline en minder dan 2C-B.

Persoonlijk ben ik erg geïntereseerd in het empathogeen vermogen van 2C-B (autisme hé), maar het is natuurlijk ietsje lastiger om aan te raken.

Beiden nog niet geprobeerd, ik sta nog aan het begin van mijn ontdekkingstocht.

Verschilt van persoon tot persoon... met mijn beperkte ervaring met 2C-B en 2C-B-Fly vind ik (en meen dat ook bij vrienden te zien) dat die laatste het wel veel beter doet dan 2C-B op vlak van empathisch vermorgen, wat je daar ook precies mee bedoeld.
2C-B-Fly is een stukje stimulerender wat dat volgens mij wel in de hand werkt.

Maar om eerlijk te zijn heeft het niet veel nut ze te vergelijken, ze zijn gewoon anders. Fly vind ik wel fijn bij activiteiten, al dan niet in kleine groep of feestjes.
Voor een 2C met sterke visuals en diepe trip ga ik voor 2C-E.
Zoals iemand hierboven zei, 2C-B is nogal basic, mss goed voor beginner en forgiving, niet slecht maar de interesse is gewoon wat weg :tongueout:

Laatst bewerkt:

Bb11

Newbie
2cb heb ik altijd hele goede ervaringen mee gehad, vriendelijk licht visueel en vooral dom lachen. 2cb fly lijkt minder heftig, al kan dat spul er ook heeel hard inknallen. Je de fly variant heeft een lange come up, risico om bij te nemen en later (te) hard te gaan. Bij 2cb blijft alles voor mij binnen de lijntjes en weet ik beter wat ik kan verwachten. Onderaan de streep: 2cb weet ik wat ik krijg. 2cb fly, het kan zijn dat ik niks merk behalve dat iets opgepepte gevoel. Het kan ook zijn dat ik denk dat het daarbij blijft en na die gedachte weet ik amper hoe ik aan boord van die raket gekomen ben.

Ben een keer in slaap gevallen voor de fly van zich liet horen, toen ik wakker werd had ik ook werkelijk geen idee meer wat echt of nep was. Kan me voorstellen dat dit niet bij iedereen goed valt.

Bovenaan