Zyprexa

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Ik heb geen last van psychoses/schizofrenie maar ik wil een xje Zyprexa proberen.
Kan dit? En welke dosering...

Heb gehoord dat het een fijn gevoel is

vogel

Bewuste gebruiker
ik had ook geen last van psychose,, ,
toen nam ik haldol,, en werd ik helemaal onrustig,, ik zag letters op de muur
ik werd bang voor de teksten die ik zou kunnen lezen , ik werd helemaal psychotisch door die letters,,,,

vogel

Bewuste gebruiker
LSD,,,
neem nou LSD

LSD is een lekkere trance

antipsychotica is of helemaal suf worden
of helemaal raar worden

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Ik heb al die tripzooi al gedaan. Zyprexa wat over gehoord dat het je geest leegzuigt.. Lijkt me heerlijk

Martijn.

Belezen gebruiker
Wromtraxe zei:
Zyprexa wat over gehoord dat het je geest leegzuigt.. Lijkt me heerlijk
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat je dan niet meer aan allerlei dingen denkt waar je eigenlijk niet aan wil denken?

anon22

Belezen gebruiker
antipsychotica verminderd de binnenkomst van prikkels van buitenaf.
zowel prettige als onprettige.
het verminderd het denkvermogen.

sommige zeggen ook wel dat het je een soort van dommer maakt. (hoe ze dit precies bedoelen weet ik niet)

het is ook afhankelijk van de dosis, en voor een optimaal effect moet dezelfde dosis minimaal een aantal dagen geslikt worden.

net zoals antidepressiva het werkt net wat sneller.
ik zou er niet te veel mee experimenteren.
ik zelf neem risperdal.
je kunt het effect een beetje vergelijken met alcohol (minder suf makend) of ghb (geen piekeren en angsten zijn verminderd)

pipodeclown

Experimenterende gebruiker
ik zou het niet doen. Ik heb het zelf gebruikt
en het heeft geen recreatieve waarde.
Ik kreeg er het zuur van en lichte bewegingsstoornissen.
Er is ook een kans op het maligne neuroleptica syndroom
en dat kan dodelijk zijn.

vogel

Bewuste gebruiker
anon22 zei:
antipsychotica verminderd de binnenkomst van prikkels van buitenaf.
zowel prettige als onprettige.
het verminderd het denkvermogen.

sommige zeggen ook wel dat het je een soort van dommer maakt. (hoe ze dit precies bedoelen weet ik niet)

het is ook afhankelijk van de dosis, en voor een optimaal effect moet dezelfde dosis minimaal een aantal dagen geslikt worden.

net zoals antidepressiva het werkt net wat sneller.
ik zou er niet te veel mee experimenteren.
ik zelf neem risperdal.
je kunt het effect een beetje vergelijken met alcohol (minder suf makend) of ghb (geen piekeren en angsten zijn verminderd)

voor een optimale werking om van je psychose af te komen,,
neem je de eerste dag ,, een enkele dosis
de tweede dag ,, een dubbele dosis,,
derde dag,, neem je 3 keer de enkele dosis ,,
zo neem je steeds meer , en zo word je steeds passiever ,minder slim en nadenkend
zie het als chronisch blowen,, maar dan puur stoned ,, zonder de high

Als je quetiapine begint te gebruiken,, word je meteen zo suf als een blok,,
Werkt heel goed als slaapmiddel,, en je word er niet raar van,zo lijkt het ,, alleen duf,,
Als je psychose heb ,, moet je wel minimaal dagen lang gebruiken om van je psychose af te kunen komen,,,
Neem 300 mg quetiapine,, en je bent echt superduf,,, ik raad je zulke hoge dosis ,, af
neem 50 of 100,, om te gaan slapen :wave:

3. HOE WORDT QUETIAPINE BLUEFISH INGENOMEN
Volg bij het innemen van Quetiapine Bluefish nauwgezet het advies van uw arts.
Raadpleeg bij twijfel uw arts of apotheker.
Volwassenen
Schizofrenie
De begindosis voor de eerste vier dagen van de behandeling is ofwel
• 50 mg (dag 1), 100 mg (dag 2), 200 mg (dag 3) and 300 mg (dag 4), of
• 100 mg (dag 1), 200 mg (dag 2), 300 mg (dag 3) and 400 mg (dag 4).
Vanaf dag 4 zal uw arts bepalen hoeveel tabletten u dagelijks dient te nemen. De
dosering kan worden aangepast binnen het bereik van 150 tot 750 mg/dag, afhankelijk
van uw individuele behandeling en behoeften.

Patiënten in een manische fase
De begindosis voor de eerste vier dagen van de behandeling is
• 100 mg (dag 1), 200 mg (dag 2), 300 mg (dag 3) en 400 mg (dag 4).
Vanaf dag 4 zal uw arts bepalen hoeveel tabletten u dagelijks dienst te nemen. De
dosering kan worden aangepast binnen het bereik van 200 tot 800 mg/dag, afhankelijk
van uw individuele behandeling en behoeften.
Kinderen
Het gebruik van Quetiapine Bluefish bij kinderen en adolescenten (jonger dan 18 jaar)
wordt niet aanbevolen.

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ik heb een half jaar Zyprexa geslikt, noodgedwongen, omdat ik een psychose had gehad. Het wertkt echt goed als antipsychoticum. Maar ik heb er nooit leuke bijwerkingen van gehad. Wel ben ik er 10 kilo zwaarder door geworden, dat is een heel bekend bijverschijnsel van Zyprexa, je hebt continu honger. Een ander meisje dat ik ken werd er ook 10 kilo zwaarder door. Het is dus zeker geen middel om langdurig te gebruiken, tenzij je graag aan wil komen...

vogel

Bewuste gebruiker
1. WAT IS QUETIAPINE BLUEFISH EN WAARVOOR WORDT HET
GEBRUIKT
Quetiapine Bluefish behoort tot de groep van geneesmiddelen die antipsychotica worden
genoemd. Dit betekent dat Quetiapine Bluefish bepaalde symptomen vermindert, zoals
hallucinaties, vreemde en angstaanjagende gedachten, veranderingen in
gedrag en gevoelens van eenzaamheid en verwarring. Quetiapine Bluefish kan ook
worden gebruikt voor de behandeling van personen met een aandoening die tot gevolg
heeft dat zij zich excessief opgewonden of ‘high’ voelen. Personen met deze aandoening
hebben minder slaap nodig, zijn spraakzamer en hebben snelle gedachten of ideeën. Zij
kunnen zich ook ongewoon prikkelbaar voelen.

ook ongewoon prikkelbaar voelen.??
dat is die hooggevoeligheid ,, daarmee moet je om leren gaan,,
geen antipsychotica nemen, om je psychobiologische gave te onderdrukken

//\\ wat excessief opgewonden of 'high' ?
ze bedoelen die andere bewustzijnstoestand , door de amalgaam en fluortabletjes,,
minder slaap,, nodig,?
ik wil meer slapen maar het kan niet doordat me bioklok gefluorideerd is,
ik heb gewoon een zenuwziekte,, multiple-sclerose in me brein, ((autisme liegen hun))
ik moet vitamine b12 om de myeline van me zenuwen te herstellen
geen antipsychotica,

slaapkruiden zijn beter als slaappillen,,
weet er iemand antipsychotica kruiden ?
guichelheil ?
guigel=gek , heil=genezen

Rauwolfia serpentina ?
The extract of the plant has also been used for millennia in India — it was reported that Mahatma Gandhi took it as a tranquilizer during his lifetime.[2]

Indications
Rauwolfia has been employed for centuries for the relief of various central nervous system disorders, both psychic and motor, including anxiety states, excitement, maniacal behaviour associated with psychosis, schizophrenia, insanity insomnia and epilepsy. Extracts of the roots are valued for the treatment of intestinal disorders, particularly diarrhoea and dysentery and also as anthelmintic. Mixed with other plant extracts, they have been used in the treatment of cholera, colic and fever. The root was believed to stimulate uterine contration and recommended for use in child-birth in difficult cases. The juice of the leaves has been used as a remedy for opacity of the cornea.

http://www.himalayahealthcare.com/herbf ... wolfia.htm

vogel

Bewuste gebruiker
Quetiapine Bluefish kan ook
worden gebruikt voor de behandeling van personen met een aandoening die tot gevolg
heeft dat zij zich excessief opgewonden of ‘high’ voelen. Personen met deze aandoening
hebben minder slaap nodig, zijn spraakzamer en hebben snelle gedachten of ideeën. Zij
kunnen zich ook ongewoon prikkelbaar voelen.

Dat hier boven beschreven is dus die hooggevoeligheid ,,
die je niet moet onderdrukken met antipsychotica,, Maar bewust van kan worden door de LSD en dan kan je er beter mee om leren gaan,, Beter af en toe LSDtrip om te leren , dan elke dag onderdrukken met antipsychotica

je heb geen stoornis,, maar een psychobiologische gave,, als je tenminste niet in de war ben geraakt door je diagnose,, neem LSD ,, LSD LSD,LSD ,LSD, LSD

Als de myeline is aangetast door de kwik,, dan krijg je hyperactiviteit,,

Word er nog meer myeline weggevreten,, dan raakt een heel zenuwgebied uitgehongerd

Bij mijn is het sociale vlak van me brein uitgehongerd ,,dat noeme ze dan autisme,,
http://www.autism.com/triggers/vaccine/mercurylong.htm
Oja je voed je brein ,, niet met antipsychotica,,
Voed je uitgehongerde brein met vitamine b12 om de myeline te herstellen,,
Demyelination: Evidence of demyelination has been observed in the majority of autistic brains (Singh, 1992). This is true of mercury poisoning as well. Mild demyelinating neuropathy was detected in two girls (Florentine and Sanfilippo, 1991), and an adult showed axonal degeneration with Hg-related demyelination (Chu et al, 199:sunglasses:. Methylmercury can alter the fatty acid composition of myelin cerebrosides in suckling rats (Grundt et al, 1980).

xtc4fun

het is totaal niet waar dat dit de juiste manier is om een psychose te behandelen.

zoiezo niet in enkele dagen.
eerder maanden, (en vaak eenmaal aan de ap = voor altijd of voor heel lang)

het enkele dosis dubbele en driedubbele, wat je zegt is het opbouwen van medicatie om eraan te wennen.

maar de dosis is bij elke persoon verschillend

vogel

Bewuste gebruiker
xtc4fun zei:
het is totaal niet waar dat dit de juiste manier is om een psychose te behandelen.

staat ook in de bijsluiter, toch,, nooit zomaar zelf zonder advies stoppen,,
gewoon doorgaan met gebruike,,
zo komt de farmaceutisch maffiosa aan hun geld

probleem maken= thimoresal in vaccins en en fluoridering kraanwater in de U.S.A,,
en dan zogenaamde oplossing met chemifarmaceutica pille,,ritalin,risperdal

fokking globalisering :kots: :kots: :kots:

seymourebutes

Ik kreeg deze drug op me 15e ik kan je zeggen dat het totaal relaxed is. een zeker een drug niet zomaar een medicijn

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
:) Ja, aanrader dus.
Trouwens ik wil niet dat ik niks voel ik ben vrijwel totaal emotioneel afgevlakt doordat ik nooit over emoties heb gepraat :angry:. Is dat een reden om geen Zyprexa te gebruiken. Want ik heb er positieve verhalen van gehoord.

En LSD heb ik al lang gedaan

Martijn.

Belezen gebruiker
Voor eenmalig recreatief gebruik en een verantwoorde dosis (zie bijsluiter) zijn de risico's volgens mij niet zo groot. Het enige waar ik voor vrees is dat je er zo'n zombie van wordt dat je allerlei gekke dingen gaat doen zonder dat je je er van bewust bent.

Ik heb vorige week ook een topic over recreatief gebruik van antipsychotica geopend. Ik vraag me ook af wat het oplevert. Als je het probeert, moet je zeker een reportje achterlaten op 't forum! :wave:

Martijn.

Belezen gebruiker
Wromtraxe zei:
Zal ik ook zeker doen, bedankt!
Moet het trouwens via berichtje van de dokter
Op recept bedoel je? Ja... tenzij je er illegaal aan weet te komen natuurlijk.

Maar was nog'ns aan het denken. Misschien is 't verstandig om een vriend bij je te hebben wanneer je dat spul probeert. Misschien blijkt 't achteraf overbodig, maar je weet maar nooit wat je allemaal uit kan halen als je als een zombie rondloopt. Soort van tripsitter zeg maar... :P

anon22

Belezen gebruiker
sorry dat ik het zeg maar antipsychotica heeft als het goed is geen effect als je het eenmalig neemt.

het heeft net zoals anti depressiva een inwerktijd nodig en dan KAN het aanslaan.

ik gebruik zelf antidepressiva/antipsychotica.

en geloof me ik heb een lange weg medicaties achter de rug

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Valt mee,
Er zijn meerdere farmaceutische middelen die een depressie tegen gaan.

Wie heeft er ervaring mee? Met Zyprexa.

anon22

Belezen gebruiker
ik heb het zelf gebruikt maar ben overgestapt naar risperidon.
geloof me een antipsychotica/antidepressivum heeft inwerktijd nodig op je receptoren.
bij antidepressiva moet je het minimaal 8 weken gebruiken voordat je een oordeel kunt geven.
bij antipsychotica is dit iets korter ongeveer 4 weken.
het enigste wat je kunt merken na 1 of 2 dagen deze middelen gebruiken zijn nadelige bijwerkingen.
niet het egte effect

mijn medicatielijst:

nassa:
remeron (mirtazapine) (was te zwaar sederend)

SNRI:

efexor

SSRI:

paroxetine (seroxat)
cipramil (citalopram) mijn huidige medicijn.
Efexor (venlafaxine)

Klassieke:
Anafranil (clomipramine) (te veel bijwerkingen)

AP:
zyprexa (olanzapine) (geen effect)
risperdal (risperidon) (helpt redelijk tegen mijn aandoeningen)

benzo's:
Valium (diazepam)
oxazepam
xanax
temazepam

psychostimulanta
Ritalin (methylfenidaat)
Strattera
Dextroamfetamine

en dit zijn alleen de legale farma medicatie (en ik zal er vast wel wat vergeten zijn)

anon22

Belezen gebruiker
ik heb het 6 weken gebruikt en ik had last van heel sterk dromen (aparte dromen)
en een licht afgevlakt emotioneel gevoel.
maar het deed niet het juiste werk bij me
soms ook slapeloosheid
ik had 10mg per dag.

risperdal momenteel 3mg per dag

als je tog van plan bent deze medicatie te nemen neem dan een niet te hoge dosering.
maar ik ben van mening dat als je geen klachten hebt die bij dit medicijn horen,
neem een normale tranquillizer (benzo) valium ofzo in hogere dosering bijvoorbeeld 15mg

dit doet een beetje hetzelfde als waar een major tranquillizer (antipsychoticum)
voor is gemaakt. het dempen van het denkvermogen...
alleen is dit voor chronisch gebruik en voor mensen die het egt nodig hebben en vaak voor zeer lange tijd.

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
heb zelf ook zyprexa geslikt uit nood
had een Methpsychose en heb ik van iemand een strip zyprexa gekregen het hielp wel heel goed maar na deel was kon niet meer denken en als ik het geslikt had viel ik na een half uur in slaap{was voor mij goed omdat ik chronisch slaapgebrek had} gaf een duf zweverig gevoel niet onaardig want de rare gedachten waren uit mijn hoofd. En ik kreeg super honger dat klopt

ma ja het heeft mij goed geholpen :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Ik heb veel rare gedachten,
alleen die denk ik bewust. Aan een revolutie/zuiveringen. Maar tzijn geen psychoses ofzo

Ja precies

Bewuste gebruiker
xtc4fun zei:

het enkele dosis dubbele en driedubbele, wat je zegt is het opbouwen van medicatie om eraan te wennen.

maar de dosis is bij elke persoon verschillend

Ja precies

Bewuste gebruiker
als je op de eerste hulp van de Paaz terecht komt, zoals ik 2 jaar geleden, dan wordt door de psychiater vaak Zyprexa voorgeschreven, zoals ook in mijn geval. Binnen 2 weken waren alle psychotische verschijnselen opgelost door de Zyprexa en mocht ik naar huis. Bij een hoge dosering werkt Zyprexa dus wel degelijk uitstekend als antipsychoticum, en dat al na een paar dagen.

anon22

Belezen gebruiker
het is moeilijk te zeggen of er recreationele waarde aan zit.
dit is bij veel drugs.
en al helemaal bij antidepressiva en antipsychotica.

iedereen reageert anders.

de een houd van stuiteren op pep en vind dat een benzo het leven alleen maar zuur maakt.

de ander houd van GHB en vind dat pep je onrustig angstig maakt.

het is van zo veel factoren afhankelijk, en ook hoe je erop reageerd.

niemand kan je hier een duidelijk antwoord geven, alleen advies.

mijn advies is ga niet stunten met antipsychotica.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
zyprexa= een sluimerende uitknop die omgaat ( als je het lang gebruikt)

Kan me niet voorstellen dat iemand er echt lol aan heeft , tenzij je al zo gespannen was dat je er dus baat bij hebt.

Als je er lol aan hebt mentaal afwezig te zijn , moet je je serieus afvragen wat de fuk je hier op aarde zoekt.En zoek het dan ook echt .

Het is niet te vergelijken met een joint.
Joints wordt je happy van .
Zyprexa opent een zwart gat in je brein waar je zelf in verdwijnt.

Lijkt me toch wel andere koek niwaar?

anon22

Belezen gebruiker
"Joints wordt je happy van ."

jij en meerdere worden van een joint misschien happy.

maar sommige waaronder ik word er helemaal niet happy van.
nog nooit happy geworden van wiet/hasj.

alleen onrust/ paranoide en rare gedachten.

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
Wromtraxe zei:
Ik heb al die tripzooi al gedaan. Zyprexa wat over gehoord dat het je geest leegzuigt.. Lijkt me heerlijk

heb zelf ook zyprexa gehad en ik vond het niet zo heerlijk ik werd er een zombie van die niet meer kon denken en niks meer van de buitenwereld mee kreeg.
net zo duf als een konijn en alleen maar vreten.
En van zeprexa word je op den duur heel dik om dat het vocht vast houd.

Nou ik snap niet wat daar heerlijk aan is?

:smoke: :smoke: :smoke:

auroraowned

Zyp voor recreatief gebruik? :confused:

waar ben jij mee bezig zyp is voor mensen die erg ziek zijn die rare gedachten hebben en heel raar denken. Zyp word je gewoon een zombie van je zit de hele tijd voor je uit te staren (ik heb btw 2 maanden gebruikt ben er godverdomme 10 kilo van aan gekomen) Maarja als jij dat wilt doen moet je dat doen ik neuk nog liever een aids positieve poes.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
lang leve de GGZ, waar ze je zonder grondig onderzoek rustig een halfjaar op zyprexa zetten , en dan maar afvragen waarom de patient 30 kilo is aangekomen.

zyprexa is gif..
dus
fuckoff domme alles-slikkende-kut-puber

je hoofd is geen speeltuin , en de pillen zijn geen snoepgoed,
ik zal wel geband worden : maar iemand moet jou uit je roze wolk schelden voor je doorhebt waar inshemelsfukkingnaam je mee bezig bent

alle david-bowie-fans-nog-aan-toe

LEEF!
medicijnen is voor zieken!!!

domme kut-emos- ga anders wiet kweken , maar kappen met die synthetische bullshit.

schijtkinderen ook tegenwoordig
te eigenwijs, te dom , te alles

Bovenaan