zware fouten op xtc nooit meer

kees

Belezen gebruiker
Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer.

xtaz

Wijs gebruiker
Nouja, ik zou gewoon gezegd hebben van..

"Laat je me niet naar het WC gaan ofwat? Ciao dan!"

Niet zo mooi van die 'vriend' van je.. :openmouth:

lot

Badass junkie
goh, aardig dat je dit met ons wil delen.
alleen snap ik niet waarom je zegt dat je die maat van je begrijpt als HIJ degene is die je heeft lopen fucken.

kees

Belezen gebruiker
Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????

kees

Belezen gebruiker
hey ik ben wel geen kontenneuker hé man ik ben iemand met normen en waarden en principes je gaat mij toch niet zeggen dat jij dit normaal zou vinden ( we zaten samen op mijn maat zijn kamer ter verduidelijking. )

Ceko

Belezen gebruiker
Hij wist toch dat je moest schijten? En dan toch de deur dicht houden? Ik bedoel.. dan vraag je er toch om om je bed ondergescheten te krijgen? Volledig met je eens hoor Kees! En als je nog eens de kans krijgt schijt je nog maar eens zijn hele tuin onder!

xtaz

Wijs gebruiker
He.. je hebt (voor eens) gelijk, snap het ook niet waarom het hier staat. :)

Trouwens, hoe was gisteren? :grin:

lot

Badass junkie
MSN.....

Maar Kees, ga je ons het trippende nog vertellen of laat je het hierbij?

Jadi

Bewuste gebruiker
Lol, dat hij moest schijten en door de XTC die remming losliet... dan mag je wel over een bad "trip" spreken :P

kees

Belezen gebruiker
misschien ben ik wel te braaf geweest je eigelijk wel maar een leuk detail zijn ouders en familie denken nog altijd dat hij in zijn bed gescheten heeft heb ik vernomen via mijn ouders ( zijn goede vrienden van zijn ouders) en ik kon beneden niet naar het wc gaan omdat ze al vermoedens hadden van druggebruik en als je dan met zo een gestelde kop dan je laat zien . maar jullie hebbe gelijk ik heb mij laten doen hij vroeg erom.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
dan zeg je toch gewoon: ej gast ik ga echt in m'n broek schijten, als je nu die fucking deur niet open doen dan breek ik 'm in of kak ik hier op de grond
deur insmijten=evenveel moeite als naar het bed gaan, je goed zetten en in z'n lakens schijten
lol :grin:

Jadi

Bewuste gebruiker
ze hoefden het niet te zien, toch? gewoon even in een vlucht naar de plee rennen en dan een vlucht terug dan hadden ze het vast niet gemerkt.

kees

Belezen gebruiker
weet het maar onder invloed besef je niet wat je doet en wanneer de nood hoog is weet je zeker niet wat te doen .

Qocaïne

Badass junkie
Dat weet ik maar al te goed... Toch ben ik met XTC nog nooit zover gegaan dat ik op iemands bed.. euhm.. je weet wat ik bedoel.

maar heb wel met je te doen man.. echt kut

kees

Belezen gebruiker
Ik wou dat ik dan op dat moment jou was maar twas zo niet en een vraag wie heeft er ook al zo een straffe vervelende momenten meegemaakt tijdens het flashen?

lot

Badass junkie
Misschien kan een topic met zo'n vraag beter openen in XTC want daar is trip reports niet voor bedoeld.

lot

Badass junkie
Play_bunny zei:
lot zei:
Misschien kan een topic met zo'n vraag beter openen in XTC want daar is trip reports niet voor bedoeld.

Dan kan ie toch ook gewoon verplaatst worden, waarom gelijk zo drastisch?

Tuurlijk kan dat.. ik zeg toch nergens dat dat niet kan?
waarom reageer je altijd gelijk zo bot op mn posts,.. ik heb je toch zeker niets aan gedaan?

Play_bunny

Wijs gebruiker
lot zei:
Play_bunny zei:
lot zei:

Dan kan ie toch ook gewoon verplaatst worden, waarom gelijk zo drastisch?

Tuurlijk kan dat.. ik zeg toch nergens dat dat niet kan?
waarom reageer je altijd gelijk zo bot op mn posts,.. ik heb je toch zeker niets aan gedaan?

Ik stel op een normale manier een vraag. Waarom zo drastisch? Meer niet, zit niks achter. Jij zoekt er wat achter. Ik heb niets tegen je. Dit slaat echt nergens op :)

Lana

Wijs gebruiker
Haha report is weer goed voor een kwartiertje dubbel liggen :tearsofjoy:
Man toch in iemands bed schijten..!! :tearsofjoy:
Haha.

Heb je nog meer van die missers te melden? Zou erg leuk zijn :grin:

Bovenaan