zware fouten op xtc nooit meer

lot

Badass junkie
nutsss zei:
Lana zei:
lot zei:
kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER! :wave:

p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent

Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii.. :wave:
:tearsofjoy:

Ik vind het ook niet grappig omdat ik dat één van de smerigste dingen is die ik me kan voorstellen en bovendien is dit GEEN TRIPREPORT. Als er dan zoveel om gelachen kan worden moet het naar onzin of xtc. Maar niet hier.

ja dat bedoel ik..

kees

Belezen gebruiker
wat lul jij nou dit is toch een verslag van wat ik meegemaakt heb op xtc ok niet hoe ik mij voelde maar wel wat er gebeurde .

lot

Badass junkie
Kees dit topic is bedoeld om te vertellen hoe je hebt getript wat je hebt ervaren, kleuren dingen die je zag noem maar op.
en niet om te vertellen dat je een maat zn bed heb onder lopen schijten.
als je wil vertellen hoe vervelend je xtc ervaring was kan je dat posten in het XTC topic en niet hier.

Groetjes,
Lot

kees

Belezen gebruiker
ja ja er wordt weeral goed me mij gelachen lees ik hier en ja lot op u vraag , nog een geluk dat het hier anoniem forum is . En nu weet ik de regels voor als ik eens een nieuw topic openhoud ofzo en vertel mij jullie genante momenten eens jullie zulle niet durven ???????????

nutsss

Wijs gebruiker
lot zei:
maar hoe heb jij je trouwens toen afgeveegd? ook aan de lakens?

Nee daar zal onze Kees wel de gordijnen voor gebruikt hebben, of de tekkel. Tenslotte was ie vet aan het trippen op XTC deze flinke vent.

Maar ik kan er wel om lachen hoor! HaHa vet cool man! Echt wel! Volgende keer dat ze je weer zo'n geintje flikken kots je gewoon eerst in de la met ondergoed, dan pies je in de koelkast in alle flessen die je kan vinden een beetje en vervolgens haal je een stuk darm uit je lijf en dat leg je onder de lakens bij het voeteinde. Lachen man! XTC Rulessss

minn

Badass junkie
nutsss zei:
lot zei:

Nee daar zal onze Kees wel de gordijnen voor gebruikt hebben, of de tekkel. Tenslotte was ie vet aan het trippen op XTC deze flinke vent.

Maar ik kan er wel om lachen hoor! HaHa vet cool man! Echt wel! Volgende keer dat ze je weer zo'n geintje flikken kots je gewoon eerst in de la met ondergoed, dan pies je in de koelkast in alle flessen die je kan vinden een beetje en vervolgens haal je een stuk darm uit je lijf en dat leg je onder de lakens bij het voeteinde. Lachen man! XTC Rulessss

Juezas nutss! Vershcikkelijke droogkloot :beer:
Ik val écht van mn stoel hier, godverdomme zeg :mrgreen: :mrgreen:

kees

Belezen gebruiker
hahaha , wat zijn we weer grappig , jullie zouden eens in mijn plaats moeten gezeten hebben je zou dan wel anders opkijken hoor , als je weg zit besef je niet wat je aan het doen bent hoor !!!!!!!

nutsss

Wijs gebruiker
Ja hou op Lot! Je weet dat Minn bij mij ook alles ondergescheten heeft. Dat heb je nou eenmaal als je weg zit. Ik zeg nog: niet wegzitten hè Minn? Eigenwijs. Ze zat een partij weg... En in de weg. Wegkerlijk waar.

Die Kees toch. Haha lachen met jou man!

:wave:

lot

Badass junkie
Ik vind het heel lullig voor je, maar ga je ons nog het trippende vertellen?
want het heet niet voor niets TRIP reports :rolleyes:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
lot zei:
want het heet niet voor niets TRIP reports Rolling Eyes

mag deze dan nu ein-de-lijk op slot?
laat 'm toch met rust, ik denk datie het wel door heeft :openmouth:

Deranged

Badass junkie
Een trip naar de WC. En zoals de naam van het topic aangeeft heeft hij er wel zijn lering uit getrokken, dat is altijd positief natuurlijk. Fouten maken we allemaal.

El Retro

Wijs gebruiker
kees zei:
Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????

Jonge in iemand zen bed schijten ja, ga dan uit zen raam hangen ofzo :) ... Ik vind dat hij het zelf heeft uitgelokt. En dan je scooter in de fik steken en slaan op jou? Sry maar dat noem ik geen vriend. Jezus ...

yellowmoon

Bewuste gebruiker
lot zei:
want het heet niet voor niets TRIP reports :rolleyes:

ik heb nooitiemand gezien die zoo HARD getript heeft tot nu toe ik lach e nog steeds kapot hoor sorry kees maar dit is echt vet mann dat je het gedurft hebt om te vertellen is wel respect

ik denk dat dit een mooie verhaaltje wordt voor een maandagochtend op het werk voor die mensen die het gelezen hebben, :mrgreen:

ik wil eigenlijk wat specifiekere details , heb je die dekens gebruikt als wc papier, of iets anders spectaculairs, terwijl jij aan het scheiten ben zat jouw vriend nog steeds in de wc of zag hij jouw in zijn bed schijten, ik zou nooit meer kunnen slapen in die bed :grin:

lot

Badass junkie
Hierbij mn excuses Kees, heel erg natuurlijk wat er is gebeurd heb je die jongen nog gesproken hoe is het met je scooter afgelopen en de verwondingen of viel het allemaal wel mee?

minn

Badass junkie
kees zei:
hahaha , wat zijn we weer grappig , jullie zouden eens in mijn plaats moeten gezeten hebben je zou dan wel anders opkijken hoor , als je weg zit besef je niet wat je aan het doen bent hoor !!!!!!!

maar, beste kees. Misschien is het een beter idee om dit bij xtc te posten? Denk dat mensen het dan nog een geinig verhaal vinden, maar wel wat meer serieuse reacties.
Want zo'n verhaal als dit bij trip reports, is ook eigenlijk wel een beetje ironisch. Moet je kunnen toegeven.

kees

Belezen gebruiker
Nog een keer hij zat in het wc met de deur vast en lachtte je mag niet ik dan naar zijn bed en .......... je weet wel , hij kwam weer binnen dan heb ik juist vlug een laken genomen enz...... over mijn scooter had hij een bus petrol gegoten , maar die was al oud dus die 300euro compenseerde dat wel maar ook het feit dat zijn ouders en familie denken dat hij het was zit hem dieper denk ik . En mijn mening is al veranderd hij vroeg erom hij moet maar geen 10 minuten de deur vastdoen als je echt dringend moet hij kan den boom in.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

wat een verhaaal hahahahhah, die vriend heeft het wel 'uitgelokt' maarja in ze bed schijten is toch wel ziek :P :P

ik had denk ik gewoon wat a4tjes op de grond gelegd en het daarop gedaan, of natuurlijk gewoon je kont uit het raam steken :P Maargoed ik heb niet van die kansloze vrienden die de deur dicht houden in hogeee noot :openmouth: dus ik zal t nooit weten!!!!

:mrgreen:

Deranged

Badass junkie
De zeer nare autoritaire houding die zich hier al een aantal pagina's voordoet is zeer misplaatst en overbodig.

minn

Badass junkie
Deranged zei:
De zeer nare autoritaire houding die zich hier al een aantal pagina's voordoet is zeer misplaatst en overbodig.

doe er wat aan dan en sta eens op met die luie reet van je. ipv al dat commentaar kun je ook wat doen

Jeller

Badass junkie
hij heeft er toch iets positief uitgehaald uiteindelijk?

nu doet ie nooit meer xtc en dat kan ik alleen maar toejuichen

MetaalKonijn

Badass junkie
Dat met die scooter is toch wel een tamelijk briljante/zieke actie haha :mrgreen:

Problemen met de stoelgang kun je plots overvallen hé :P

Maar goed, twijvelachtig, maar toch humoristisch topic.

nutsss

Wijs gebruiker
Mochten mijn opmerkingen je ernstig gekwetst hebben Kees, dan spijt me dat want dat was niet de bedoeling. Ik heb alleen iets tegen poep. Het is vies bijvoorbeeld... Zie PB!

:wink: :wave:

Bovenaan