Zijn er nog fijne stim rc's?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik ben een beetje aan het oriënteren wat mogelijk is om legaal te bestellen. Er is helaas steeds minder te bestellen qua mogelijkheid. Ik ga zo nu en dan naar de hardere technofeesten zoals rotterdamrave en verknipt. Hier wordt doorgaans 145-165bpm gedraaid. Ik hou het helaas gewoon niet vol om 6-8 uur op dat tempo van muziek te kunnen dansen als ik aan de alcohol zit. Ik zoek nog een geschikte (RC) stimulant.

Mdma wil ik gewoon 1 keer per 6-8 weken max doen.
Speed word ik ontzettend paranoia van.
Cocaine is leuk voor 2-3 uur en dan slaat het om in chagrijnig zijn dus voor de feesten zeker niet geschikt.
3mmc ga ik toch maar eens een grote hoeveelheid van inslaan, testen en dan hopen dat ik echte 3mmc te pakken heb. (Wat mij betreft is 3mmc de perfecte optie als je tussendoor nog eens een feest hebt maar niet zwaar aan de MDMA wilt gaan.

Vraag 1- Maar goed los van deze middelen, zijn er stoffen (sta ook open voor de wat minder bekende) die je bij vendors kan halen die in de buurt komen van lange energie, wat euforie (hoeft niet 100% te zijn zoals mdma) en waarbij je gwn 6 uur lang kan doorgaan?

Vraag 2- ik heb zo'n 2 jaar geleden een gram 3fa gekocht. Hoe vergelijken jullie dit effect ten opzichte van de normale speed? Hoeveel mg zouden jullie doseren en zouden jullie snuiven of toch in een bommetje/capsule?

Alvast bedankt!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Vraag 2- ik heb zo'n 2 jaar geleden een gram 3fa gekocht. Hoe vergelijken jullie dit effect ten opzichte van de normale speed? Hoeveel mg zouden jullie doseren en zouden jullie snuiven of toch in een bommetje/capsule?
3-FA lijkt imo iets meer op een lage dosis cocaïne die heel lang aanhoudt. Het geeft een haast onmerkbaar stimulerend effect, maar op een gegeven moment ga je wel merken dat je wel heel lang alert blijft. Niet het meest geschikte middel voor als je een roes zoekt. Maar als je juist wat meer jezelf wil blijven dan kan het best een topper zijn wat dat betreft.

Let wel op dat je heel lang wakker blijft van de 3-FA. Bijnemen is daarom waarschijnlijk niet zo'n goed idee.

MetalGuy

Badass junkie
Het geeft een haast onmerkbaar stimulerend effect, maar op een gegeven moment ga je wel merken dat je wel heel lang alert blijft. Niet het meest geschikte middel voor als je een roes zoekt. Maar als je juist wat meer jezelf wil blijven dan kan het best een topper zijn wat dat betreft.
Haast onmerkbaar vind ik 3-FA absoluut niet. Laatst heb ik nog een mooi feestje gehad op dat spul (2 capsules, allebei 25 mg) en ik merkte zelfs na de eerste capsule toch dat ik enorm alert was. Ook zat er een sociaal aspect aan, maar niet geforceerd.

Maar je blijft inderdaad wel een beetje jezelf én het slapen erop gaat ook vrij lastig na die tijd.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Als het puur om volhouden gaat zou ik 2-fa kiezen. De muziek doet de rest. Misschien een jointje om wat dieper de muziek te voelen.

Zeehond

Badass junkie
3-FA vind ik prima werken voor een techno feest en voor de subtiele extra energie.
Ik doseer dan laag, begin met 25mg en neem na 1,5 uur nog een keer 25mg.
Na gebruik heb ik zelf geen last van slecht slapen, waarschijnlijk door de relatief lage dosering.

Normale speed werkt bij mij veel minder subtiel en speed geeft me ook wat meer euforie.
Maar dat is vaak op een feest met goede techno helemaal niet nodig.

Voel me op 3-FA ook net even wat socialer en makkelijker, comfortabel.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
@Zeehond , misschien is 3-FA dan toch een goede suggestie voor mijn mini techno feestje op vrijdagavond (21-9, terwijl ik vanaf einde zaterdagmiddag werk - dus zo ergens rondom 05:00 vertrek ik).
Vijf (wellicht paar meer) van de +/- 150 bezoekers heb ik eerder kort ontmoet. Comfortabel en sociaal is dus van uiterst belang.

Zeehond

Badass junkie
@Zeehond , misschien is 3-FA dan toch een goede suggestie voor mijn mini techno feestje op vrijdagavond (21-9, terwijl ik vanaf einde zaterdagmiddag werk - dus zo ergens rondom 05:00 vertrek ik).
Vijf (wellicht paar meer) van de +/- 150 bezoekers heb ik eerder kort ontmoet. Comfortabel en sociaal is dus van uiterst belang.
Probeer het en neem anders wat extra mee, dan kun je eventueel nog wat bijnemen als je het te mild vindt.
50mg totaal is echt niet veel namelijk.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
4-MPD vanwege de energie,

Jammer dat 5-MAPB, 6-APB en 2CB-Fly zo versuffend zijn... (althans bij mij).
@Cardboard hoe zou jij het effect omschrijven (is het te vergelijken met 1 van de bekendere middelen zoals mdma, cocaine, speed, 3mmc?) Wat zou je aanraden snuiven of slikken? En welke doseringen en tijdsduur heeft t?

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
neem anders wat extra mee, dan kun je eventueel nog wat bijnemen als je het te mild vindt.
50mg totaal is echt niet veel namelijk.
Daarom twee bommetjes van maar liefst 50 mg 3-FA gemaakt ...

Elders volgt een rapportje. Samenvatting: "No need for speed !"
Was voor mij wat weinig persoonlijke energie en wat veel lichamelijke motoriek. Wel geschikt voor het begin van een feestje. Op die manier had ik die formule eerder toegepast. Blijkt reproduceerbaar.

Cardboard

Wijs gebruiker
@Cardboard hoe zou jij het effect omschrijven (is het te vergelijken met 1 van de bekendere middelen zoals mdma, cocaine, speed, 3mmc?) Wat zou je aanraden snuiven of slikken? En welke doseringen en tijdsduur heeft t?
4MPD is wat energiek en euforisch, met lichte hallucinaties bij hogere doseringen.
Ik snuif het, bommetje moet ik nog proberen. :) Ik vind 'm niet vergelijkbaar met 3MMC. De andere middelen heb ik weinig ervaring mee.

5-MAPB (in pellets) lijkt een stuk meer op MDMA als je daarnaar op zoek bent.

Jazz35

Wijs gebruiker
2mmc met eventueel wat 5mapb (eerst los van elkaar proberen). Ik vind dat een lekker lichte, maar desalnietteminperfecte roes geven om lekker op te dansen op een technofeest! :sparklingheart: Weinig bijwerkingen ervaar ik. Note: de 5mapb werkt wel lang door, dus die wil je niet om drie uur 's nachts nog bijpakken! De 2mmc is een stuk sneller uit je systeem.

Jazz35

Wijs gebruiker
Ik hoor iedereen altijd over 3-FA, maar ben zelf eigenlijk zo tevreden met 2mmc (en eventueel bovenstaande combi) dat ik niet de noodzaak voel om het te gaan proberen. 4-FA wel vaker gehad overigens.

Bovenaan