ZIEKENHUIS

cvl

Newbie
ben zaterdag avond samen met een vriend neergegaan op straat. We hadden een goeie portie GHB binnen en besloten om nog even naar de kerstmarkt te gaan, omdat we ineens zo fel waren gingen we ff in een straatje een beetje verder om uit de drukte te zijn. We zijn allebij neergegaan. Een voorbijganger zag ons liggen en heeft de 100 gebeld. 's morgens mochten we weer naar huis. Mijn zus is me komen halen in het ziekenhuis. Mijn ouders weten niets van mijn drugsgebruik en denken dat ik door te veel alcohol in het ziekenhuis lag. Weet iemand wat er gaat geschreven worden in het factuur van het ziekenhuis ? of als ik hier nog gevolgen van ga hebben ( ik ben belg )

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat je gezeik krijgt met een rekening.

Ik zal wel even wat beter uitkijken voortaan en maar niet op straat gebruiken :wink:

mmn

Belezen gebruiker
balen is dat ja heb ik gelukkig nog geen 1 keer gehad wel wegzakkers maar gelukkig niet helemaal out :P

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je krijgt normaal wel een rekening. Voor wat staat er meestal niet op.
Meestal gewoon kosten om je te komen halen

angel-devil

Experimenterende gebruiker
er staat niet vermeld wat er is gebeurt.. daar hoef je niet bang voor te zijn dat er met koeien letters op komt te staan GHB.. en waar maak je je druk om, kan je altijd nog zeggen dat iemand anders jullie heeft proberen te ghben.. probleem opgelost..

succes.. :wave:

ts

Bewuste gebruiker
angel-devil zei:
er staat niet vermeld wat er is gebeurt.. daar hoef je niet bang voor te zijn dat er met koeien letters op komt te staan GHB.. en waar maak je je druk om, kan je altijd nog zeggen dat iemand anders jullie heeft proberen te ghben.. probleem opgelost..

idd, je was toch gewoon donders bezopen? :wink:

Flugeltje

Wijs gebruiker
ts zei:
angel-devil zei:

idd, je was toch gewoon donders bezopen? :wink:

Als je goed gelovige ouders hebt...

Danja

enkele maanden geleden hetzelfde aan de hand gehad.
als je minderjarig bent word je bloeduitslag naar je huisdokter opgestuurd en word er je aangeraden om die te bespreken samen met je ouders. op de mijne vonden ze raar genoeg niets terug (ghb is sowieso bijna niet te vinden), maar er zat ook amfetamine in en zelfs die stond niet vermeld op het papier.

waarschijnlijk gaat bij 'reden van opname' oid Vermoedelijke GHB Intoxicatie staan, althans dat was bij mij zo. succes :wave:

Danja

angel-devil zei:

lol, ik probeerde ook de schuld op iemand anders te schuiven, en zelfs de verpleegsters in het ziekenhuis geloofden er nix van.... "jaja dat zeggen ze allemaal" kreeg ik te horen :mrgreen:

Bovenaan