scratchtraxx
Belezen gebruiker
Shiit... Word er stil van 
buzzy zei:Ik zou écht wel eens willen weten wat het verhaal achter dit onmenselijke filmpje is...
Zeg melis, u zit in de hulpverlening voor jongeren niet waar?melissa zei:ik zat nou eerlijk gezegd te denken,is hij niet beter af als hij daadwerkelijk een overdosis had gehad......
ik weet niet erg ethisch,maar wat voor een toekomst heeft zo een arm kind nou......
een leven lang ellende,want diegene die t goed hebben sluiten hun ogen.....dus veel hulp hoeft zo een kind niet te verwachten.....
heel triest.......
Solidius zei:Best een grappig filmpje :P
What's next? Fetus shoots heroine?
tis maar waar je lol in hebt natuurlijk Dzy zei:Solidius, ik ben blij dat je geen respect voor me hebt, want dat heb ik ook niet voor jou als jij zulke opmerkingen maakt, get a life..
Solidius zei:Het gaat trouwens een beetje moeilijk om respect op te brengen voor iemand die te beroerd is om zijn (negatieve) ervaring met 2-CB te delen, en vervolgens met zijn vinger naar dit forum en zijn contactpersonen wijst, vind je niet? Ik namelijk wel, sorry.

caatje zei:Solidius zei:Het gaat trouwens een beetje moeilijk om respect op te brengen voor iemand die te beroerd is om zijn (negatieve) ervaring met 2-CB te delen, en vervolgens met zijn vinger naar dit forum en zijn contactpersonen wijst, vind je niet? Ik namelijk wel, sorry.
Hij heeft niet naar dit forum gewezen, hij wilde niet getriggerd te willen worden door de dingen op te zoeken waardoor (tijdelijk?)stoppen moeilijker zou worden. Wat een misdaad![]()

MetaalKonijn zei:Question. Waarom is dit topic sticky.
en wat ze daarvoor rookte was dat crack ofzo??
BuZzRiDeR zei:maar waar trek je de grens?