Ziek!!

melissa

Wijs gebruiker
ik zat nou eerlijk gezegd te denken,is hij niet beter af als hij daadwerkelijk een overdosis had gehad......
ik weet niet erg ethisch,maar wat voor een toekomst heeft zo een arm kind nou......
een leven lang ellende,want diegene die t goed hebben sluiten hun ogen.....dus veel hulp hoeft zo een kind niet te verwachten.....
heel triest.......

BacingsPen

Badass junkie
melissa zei:
ik zat nou eerlijk gezegd te denken,is hij niet beter af als hij daadwerkelijk een overdosis had gehad......
ik weet niet erg ethisch,maar wat voor een toekomst heeft zo een arm kind nou......
een leven lang ellende,want diegene die t goed hebben sluiten hun ogen.....dus veel hulp hoeft zo een kind niet te verwachten.....
heel triest.......
Zeg melis, u zit in de hulpverlening voor jongeren niet waar?

Zie jij een mogelijkheid om mij ooit daarzo te laten instromen ofzo?

Het lijkt wel alsof je een verlengde ben van wat ik best vaak bedenk, snapez-vous?

Vermoed dat je ergens werkt waar ik me wel thuis zou voelen :wink:

Maar goed, whatever, zo erg is dit helemaal niet jongens!

Ik ben tegenwoordig zelfs van mening dat het maar goed is dat er heroine bestaat. Dit jochie heeft op zijn 8e de hoop al verloren, en wil waarschijnlijk (door barbare leefomstandigheden?) het liefst zo jong mogelijk sterven...

Wat is er dan een mooiere manier dan HERO te gebruiken? De naam zegt het in principe al... Je moet het gebruiken wanneer je alles behalve de letterlijke betekenis ervan bent...

space scientist

Wijs gebruiker
dit is gewoon erg, niet normaal dat dit op zo´n jonge leeftijd al drugs word gebruikt, dan al helemaal heroïne.

ik vraag me ook af of dit kind nog leeft

ik vind het niet kunnen dat deze kinderen er uberhoubt aan kunnen komen :angry:

Mindless1985

Badass junkie
Solidius, ik ben blij dat je geen respect voor me hebt, want dat heb ik ook niet voor jou als jij zulke opmerkingen maakt, get a life..

Solidius

Badass junkie
Dzy zei:
Solidius, ik ben blij dat je geen respect voor me hebt, want dat heb ik ook niet voor jou als jij zulke opmerkingen maakt, get a life..

Oh ik heb een prima leven hoor knul, daar hoef jij je echt geen zorgen om te maken.
Dat jij geen enkel begrip hebt voor mijn mening over dit onderwerp is jouw probleem.

Het gaat trouwens een beetje moeilijk om respect op te brengen voor iemand die te beroerd is om zijn (negatieve) ervaring met 2-CB te delen, en vervolgens met zijn vinger naar dit forum en zijn contactpersonen wijst, vind je niet? Ik namelijk wel, sorry.

Bal0n

Badass junkie
waar gaat het echt weer over, jezus.. Beetje kinderachtig om die oude koe uit de sloot te halen, Solidus.

caatje

Badass junkie
Solidius zei:
Het gaat trouwens een beetje moeilijk om respect op te brengen voor iemand die te beroerd is om zijn (negatieve) ervaring met 2-CB te delen, en vervolgens met zijn vinger naar dit forum en zijn contactpersonen wijst, vind je niet? Ik namelijk wel, sorry.

Hij heeft niet naar dit forum gewezen, hij wilde niet getriggerd te willen worden door de dingen op te zoeken waardoor (tijdelijk?)stoppen moeilijker zou worden. Wat een misdaad :rolleyes:

BacingsPen

Badass junkie
caatje zei:
Solidius zei:

Hij heeft niet naar dit forum gewezen, hij wilde niet getriggerd te willen worden door de dingen op te zoeken waardoor (tijdelijk?)stoppen moeilijker zou worden. Wat een misdaad :rolleyes:

Hou verdikkie op met elkaar te beoordelen op elkaars daden, anders zul je wel zien wat er van komt...

Of nee, ik hoop voor je dat deze manier van mensen benaderen je ooit nog is je kop kost :sunglasses:

Agression is good, but just in portions :beer:

caatje

Badass junkie
@Spacing Ben, Wat wil je er mee zeggen? Dat ik geen reactie mag geven over wat ik denk of dat Solidus als moderater zich een wat neutrale houding moet aanmeten? :confused:

Solidius

Badass junkie
@ Bal0n:

Ik gaf slechts een reactie op DZY zijn 'geen respect' nonsense die hij net zo goed achterwege had kunnen laten, dus dat je mij nu als een soort zondebok toespreekt vind ik behoorlijk kortzichtzig en irreëel.

@ caatje:

Wat 'lief' dat je voor DZY opkomt, maar ik denk dat hij wel voorzichzelf kan spreken. De taken van een moderator zijn om voor orde te zorgen in een forum, en op een correcte manier te handelen wanneer iemand de regels overtreed. Waarom zou het moderatorschap enig invloed hebben op de vrijheid van meningsuiting? Ik behandel iedereen hetzelfde, vriend of vijand, dus maak je maar geen zorgen over neutraliteit.

@ iedereen:

Dit soort uitzichtloze sub-debatten verzieken de relevantie van een topic, daar is deze een mooi voorbeeld van, en zullen in het vervolg, bericht voor bericht, verwijderd worden. Dan weten jullie dat alvast. 1 op 1 discussies gaan >tot op zekere hoogte< nog door de beugel, maar bussen vol praatgrage omstanders hoeven hier niet op te reageren. Daar is het prive berichten systeem voor bedacht, en het "Onzin" forum.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Ellesdee

Badass junkie
Tis een ANTI drugs reclamefilmpje uit Rusland.
Schijnt daar schering en inslag te zijn met kindertjes die zwaar verslaafd zijn.
Tis een soort van noodoproep aan de westerse wereld, om deze kinderen te redden.
Trouwens, het achtjarige jongetje is eraan overleden.

caatje

Badass junkie
@ellesdee, Is het een bekend filmpje dan? Ik had er nog nooit over gehoord. Wel over jonge lijmsnuivers die in de riolen leven maar dit nog niet.

Ellesdee

Badass junkie
nah niet bekend... maar heb al op meerdere fora gezien dat ze dit filmpje gepost hebben...
iemand had ook een keer vertaald wat ze daar zeiden in dat filmpje...

maar kan helaas niet meer vinden op welk forum dat was...

was zoiets als, dit jongetje kunnen we niet meer redden...
maar die andere misschien nog wel bla enz...

Play_bunny

Wijs gebruiker
Als dat de gedachte achter het filmpje is, dan maakt dat het filmpje nog erger.

Echt walgelijk eigenlijk dat ze zoiets als antidrugscampagne gebruiken.

Nas_

Newbie
het is allemaal dwangmatig man,
kom op 8 jaar en dan al aan de hero
volgens mij als je 8 bent, weetje niet eens dat dat spul bestaat
behalve in *bijzondere gevallen*

reggae-weedjunk

Bewuste gebruiker
ik vind dat echt ziek maar hij word niet gedwongen die ander spant die arm af zeker een overdosis... :kots: en wat ze daarvoor rookte was dat crack ofzo??

c&m

Belezen gebruiker
ik zag het begin van het filmpje en heb hm gelijk weer weggeknald .....kan het niet zien ...walgelijk

Northawke

Wijs gebruiker
Zeker zeer schokkend om te zien. Jammer genoeg komen sommige mensen al jong in aanraking met die rotzooi. Ik weet nog dat ik een keer bij m'n speed-dealer kwam en daar een lokale tattoo-artist zag zitten snuiven met z'n negen-jarige dochter op schoot. Ben toen pissed off weg gegaan. Die gast zit nou in de bak voor xtc-smokkel naar Zweden. Ook hier in Nederland zouden dus wel zulke kinderen kunnen zitten. :cry:

Bovenaan